Mnoge vatre sam ložio i mnoge vode zamutio…

13 мар

Da li postoji slika koja u vama zavrti ringišpil? Nešto što vam baš uzburka misli? Možda je to scena iz nekog filma, ili strofa neke pesme… Volela bih da mi to otkrijete, ako želite… Ne morate puno da pogađate, kod mene je to uvek Đole 🙂 I uvek je to druga pesma… Danas je ova:

Snio sam onda krevet, sav u čipkama

obesnu igru vatre,

sklopljene šalukatre

na uzglavlju ruža u intarziji

pod kojom smo se mazili…


Ne znam razlog, ali ovih dana svetlost igra neku posebnu igru u mojim mislima, senke se lelujaju… I vatra greje… Možda sam opet zapala u neke „mutne predele“ koje samo ja umem da zamutim… Al nema veze…  Važno je da slike ostaju…

25 реаговања to “Mnoge vatre sam ložio i mnoge vode zamutio…”

  1. veshtichanstvena март 13, 2010 у 2:03 pm #

    „Zivot nije broj udisaja i izdisaja….Zivot cine trenuci koji nam zaustave dah“….

    To je ono cime se vodim i stvaram slike trenutaka koji se

    pamte zauvek…Kroz sve zivote..i iza njih….
    A Djole…ume da naslika recima slike koje me razneze…iznova i iznova…

    • malabreskva март 13, 2010 у 5:16 pm #

      Vecoooooo!!!!! Pa ti si proletela !!!!
      Drago mi je da si svratila, makar na trenutak !

  2. stevo март 13, 2010 у 5:31 pm #

    Vidim ja, Breskvice da će muški brzo da menjaju svoja imena u Djole 😀

  3. malabreskva март 13, 2010 у 5:47 pm #

    Ha,ha,ha Stevo, lepo ime moram priznati 🙂
    Znas onaj crtani kad kaze „mazicu ga i pazicu ga i tepacu mu i nazvacu ga DJOLE „

    • stevo март 13, 2010 у 10:10 pm #

      Kako da ne: Duško Dugouško i Patak Dača, ovaj potonji u šakama Snežnog „Čovečuljka“! :mrgreen:

  4. Exxx март 13, 2010 у 6:46 pm #

    Pošto si već spomenula ringišpil:

  5. dudaelixir март 13, 2010 у 7:03 pm #

    Pošto sam u godinama da ne znam „dal’ sam došla il’ sam pošla“, vrlo često se setim filma Mostovi okruga Medison i sva se raspilavim. To mi je filmčuga, bez premca. Isto tako, film Legenda o jeseni, uh! Ako nisi gledala, odgledaj ga, obavezno, pa mi reci šta misliš! Bred Pit, Dzulija Ormond, jao, koja ljubav! 🙂 Eto, to mi je onako, na brzinu palo na pamet! 🙂

    • malabreskva март 13, 2010 у 10:01 pm #

      Dudo, hvala ti na preporuci, obozavam takve filmove. A Bred… odmah trazim film, javicu kad pogledam!!

  6. milininsvet март 13, 2010 у 7:07 pm #

    Nemoj me Breskvice zvati u te vode,mene pesma lako dotuce…

    • malabreskva март 13, 2010 у 10:00 pm #

      Mila – svasta se rodi u mutnoj vodi 🙂
      Dodji pa ces se uveriti 🙂

  7. Charolija март 13, 2010 у 10:38 pm #

    Slika koja mi uvek uzburka misli, osećanja, telo i duh je trenutak kada se otvore vrata aviona. Baš uvek me pokrene.

  8. nektarina март 14, 2010 у 11:02 am #

    Iz tih predela gde se senke lelujaju inspiracija nastaje. No, kako se zamuti, tako se i izbistri, pa ponovo 🙂
    Mnogo toga može zavrteti ringišpil u mojoj glavi, ali samo ako se savršeno poklapa sa trenutkom, jer svaki trenutak ima samo svojom merom meren okidač.
    Ne znam šta će to biti danas…
    „Važno je da slike ostaju…“

  9. Slavko март 14, 2010 у 1:31 pm #

    Hahahahahahahahahaha, mazicu ga i pazicu ga i tepacu mu „Djole“… Hahahahahahahahahahaha…

    Ovaaaaaj, sta sa ono htio da kazem? 🙄 Slike? Prilike? Ima ih mnogo, mnogo, previse…

    • malabreskva март 14, 2010 у 9:32 pm #

      Slavko, neću tako da se igram! Videla sam da si se kod Hispatije više trudio u odgovoru na pitanje!
      👿 👿 🙂

  10. sanjar u prolazu март 14, 2010 у 6:40 pm #

    značiiii dobar dan, ja sam Djole! 😆
    hahahha
    postoje postoje slike koje me zavrte da pozeli mda se docepam nekog kreveta da se ne srusim…

  11. malabreskva март 14, 2010 у 9:59 pm #

    He,he, baš sam na to mislila 😉

  12. SanjaKokica март 15, 2010 у 11:34 am #

    Ja sam ti breskvice danas u nekom minusu, meni samo rdjave senke trepere, nadam se…nestaće čim pre 😦

    • malabreskva март 16, 2010 у 8:32 am #

      Kokice, bice bolje, evo ga prolece na vidiku!!! Ja prosetam ujutru i cim malo sunce izviri meni srce puno

Оставите одговор

