Blogeri u mom oku

7 мар

Ponekad sanjarim o vama moji blog drugari… Zamišljam vas u nekom dalekom svetu, svakoga u nekoj posebnoj priči…
Evo nekih slika:

Exxxa vidim kako kupuje Zabavnik na trafici,  šarmira prodavačicu,vodi decu u školu i žuri po kišnoj ulici, navlačeći okovratnik ka bradi, da se zaštiti od vetra i pevuši nešto, čini mi se da je Azra u pitanju, čujem samo melodiju, Štulić… ili nešto slično…
????

Sanjar sedi u nekom lokalu i nezainteresovano gleda prolaznike, kao da negde u polu snu pored kafe i dima cigarete pokušava da isplanira dolazeći dan, hvatajući u prolazu vlasi neke raspuštene kose, ko zna čije…


Slavko zavaljen u fotelji čita neku debelu literaturu, pravi se zanet i nezainteresovan dok ispod trepavica merka neku zgodnu studentkinju u čitaonici nekog fakulteta.


Stevo kupuje pivo u obližnjoj radnji, a zatim polako broji korake do svoga stana, u glavi premotavajući neku priču koju je nedavno pročitao dok ga gurkaju u prolazu komšinice koje on ne bi inače ni primetio… Stevo zaboravlja na priču i ćaska sa zgodnom komšinicom.

Als čita neku filozofsku literaturu, dok mu deca galame u drugoj sobi, i već ustaje da vidi o čemu se radi kad ga povuče nova zanimljiva rečenica, i on se vraća u svoju fotelju.

Arčibald sedi u nekoj kafani, sluša setne zvuke violine, i pogled mu već odlutao u ko zna koje predele sećanja, kad pesma poruši njegove brane i on baci čašu uz prasak i počinje da peva, sa ciganima.

Ivan piše neku priču, leti prstima po tastaturi, onda zastane, skine naočari… Zamisli se… I osmeh razvuče kao dete, dok rukama mazi dirke, u glavi pravi skice priče i zadovoljno gricne usnu kad smisli dobar kraj.

Duda šeta kroz Dunavsku, sa nekim drugaricama i smeje se i priča o nečemu zanimljivom, i Leci sa njom ide u kupovinu, dok predivni Novi Sad zasenjuje moj pogled i ne vidim gde su se izgubile dve drugarice, negde na Trgu Slobode  ili možda u Dunavskom parku…

Doli sipa tursku kafu u one malene šoljice, a na svakoj tacnici po jedan stručak ljubičica, onih sitnih plavičastih i miris cveća na trenutak zapljusne miris tople kafe, i samo zažmurim i čujem priču, o nekom dalekom kraju u Dolinoj mašti…

Afrodita se vraća iz kupovine, sa buketom visibaba, otključava stan i cveće stavlja na sto, a onda uzima malenu vazu i aranžira bele pupoljke, dok u sobi čujem zvuk muzičke kutije i vidim balerinu koja se vrti…


Sarah šeta po kiši, dlanovima sakuplja kapljice, a onda odjednom vadi crveni kišobran i blještavo razbija sivilo dana i vrti se na ulici dok kišobran kao da leti u onom vrtlogu kao veseli crveni ringišpil.

Kokica sprema večeru i baš je rešila da počasti Mangupa nekim novim specijalitetom, dok klinci donose poklon koji su joj spremili za dan žena, i ona sva u suzama otvara paket, a onda veselo priča  šta je ona jednom  Kraljici majci poklonila i ljubi ih sve po redu.


Zelena vidim kako pleše, uz neku pesmu sa nekim njoj dragim, a onda vidim kako jede jagode iz neke činijice na pultu i umače u šlag… obavezno šlag…

Veca pravi aranžman od nekog poljskog cveća i neka čipkana jastučnica stoji joj na krevetu, crna sa nekim karnerčićima i ona naslanja glavu, dok posmatra svoje delo, a onda uzima prah, onaj zlatni što cvećarke prskaju po buketima i baca ga, dok čestice zlata lete, po sobi, kao prašina…
p.s. Izvinjavam se onima koje nisam pomenula zbog nedostatka vremena i malo umora, izvinjavam se onima koje sam pogrešno „oslikala“, izvinjavam se svakom pogrešnom tumačenju koje sam dala… To je moj pogled na vas… kroz trepavice… A sad mi kažite kako vi  mene vidite ???
80 реаговања to “Blogeri u mom oku”

  1. ivanblago март 7, 2010 у 10:07 pm #

    Svaka cast Malabreskvo, uhvatila si tanku liniju 🙂

  2. zelenavrata март 7, 2010 у 10:11 pm #

    Mis`iiiim slag me asocira na neke sexove, pa erotike, pa… 😉
    Hvala ti, simpaticno si me zamislila, iskreno, volela bih da se tvoja zamisao ostvari 😀
    Ja ti idem uz Van Gogh, samo da znas-Ludooooo, ludooooo luda si devojko….. 😀
    Zamisljam te kao neznu devojku, nekako finu bas, romanticnu, koja stoji na cosku svoje ulice i gleda u prozore nekoga…a u usima sluske i naravno Djole 🙂

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:28 pm #

      😳 Nisam baš na to mislila kad pomenuh šlag… Ali ima tu neke posebne senzualnosti koja i kod tebe ponekad proviri 😉
      Ha,ha, to za sluske sa Djoletom imaš pravo 🙂

  3. Sanjar u prolazu март 7, 2010 у 10:23 pm #

    Bingoooo! Potrefi me u čelo baš. A da se možda ne poznajemo slučajno? 😆 Veoma si blizu mog opisa i drago mi je zbog toga jer na neki način kroz tekstove opisujem i sebe..
    A tebe kako zamišljam (ovde moram da se nasmejem :lol:) ne smem ti ni reči ovako javno 😆 :regreen: mala šala 🙂
    Jedno romantično čeljade koje je voleo Vasa Ladački onaj Djoletov…Ma dzaba bilo konja vranih…

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:29 pm #

      Ha,ha, ja sam ti ko stvorena za Vasu Ladačkog, samo još da me ostavi i propije se 🙂

      • sanjar u prolazu март 8, 2010 у 10:06 pm #

        nisam se dobro izrazio…i ne u smislu da te ostavi…
        vidim te ko osobu ako bi te neko nekim slučajem zavoleo pa izgubio(nedaj bože.. 🙂 može samo ceo život da pati jer ima zbog čega 🙂

        • malabreskva март 9, 2010 у 8:51 pm #

          Ha,ha, Sanjalice, razumela sam te, malo se zezam! Hvala ti, jedan od najboljih komplimenta za mene 🙂 😉

  4. Sanjar u prolazu март 7, 2010 у 10:25 pm #

    PS. Zbog neke gužve kod mene evo tek sad ubacih visibabe koje obećah 🙂

  5. dollybel март 7, 2010 у 11:11 pm #

    pa svrati bona na kafu, kod mene je vazda fildžan viška:)
    Danas sam cijeli dan šetala u prirodi, al nigdje ljubičice ne nađoh. Pokušaću naredne nedelje.
    U mislima mi odavno neka priča, ali me ometaju nekakve blentave misli i razmišljanja. Biće priča, biće.
    Mirisaće na neobično.

    Tebe zamišljam kako umorna ulaziš u kuću, sjedaš u fotelju, preksrtiš noge, nasloniš glavu i otpuhneš, poželiš da odmoriš, zažmuriš samo minut i skočiš za nekim novim poslom zaboravljajući na umor.
    I dodaješ prave boje u portret života, iako mi se ponekad nekako učini da sjetna prevlada, ali je očas posla prefarbaš.

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:54 pm #

      Priče uvek rado slušam 🙂
      A setna prevlada, pa se povuče… Mesečina ponekad odnese 🙂

  6. afroditta март 7, 2010 у 11:44 pm #

    Imas pravo ! Djevojcica od moje dobre prijateljice je imala takvu muzicku kutiju,koja kada bi se otvorila , balerina bi zapocinjala svoj ples uz muziku iz kutije.Voljela sam da posmatram kako se okrece ! Ali bilo je to davno ! Hvala ti sto si me podsjetila ! 🙂

    Zamisljam te,kao ti na moru,cila i preplanula,prilazis barci na kojoj se prodaju socni plodovi ljeta.A onda odabires najljepse breskve iz gajbe i nosih ih da bi podijelila sa tebi dragim ljudima. 🙂

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:55 pm #

      He,he, imaš pravo Afrodito, na moru najviše jedem breskve, obožavam ih ! 🙂

  7. als011 март 8, 2010 у 8:08 am #

    Breskvice, ovo je divno. Fantastično koliko si sebe uložila u ovaj blog i hvala ti što misliš na sve nas. Nisi daleko od istine, premda bih i ja voleo da sam u kafani 🙂
    Šalim se. Voleo bih da je svet drugačiji pa da ne moramo da filosofiramo, već da se družimo. Ali i blog-druženje je već korak više. 🙂
    Tebe zamišljam da ti se ispunila želja; da si se jedno jutro probudila u koži malenog psića, kućnog ljubimca Đorđa Balaševića i kako ležiš na prostirci pored njegovog klavira i slušaš dok on komponuje nove pesme; ponekad pruži ruku i pomazi te i kaže; „verni moj druže, ponekad mislim da me samo ti razumeš!“ 🙂

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:56 pm #

      Ha,ha, Als baš si me našao!!!
      Još da me pomazi ponekad i stavi u krilo 🙂
      Pa da mi peva
      „imam jednog malog psa
      često njegov lavež budi me iz sna….“

  8. SanjaKokica март 8, 2010 у 8:20 am #

    Mislim…breskvice, ovo ti je mnogo zanimljiv san 🙂 Pazi, u njemu još i ja, kokošketina jedna, ispadoh dobra. Stvarno si lepo sanjala 🙂

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:57 pm #

      Kokice to nije san, to ja vas tako ponekad vidim 🙂
      Ispadaš dobra, šta ću ti sad 🙂

  9. Slavko март 8, 2010 у 8:21 am #

    Prva recenica je obecavala… 😆

    I nikad, nikad, ne odmjeravam ispod trepavica. Kad se desi da mi nesto zapadne za oko – to bude prilicno ocigledno. A rijetko se desava… 🙂

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:31 pm #

      Slavkiću, ne pravi mi se sad naivan, mora da nekad gledaš i ispod oka… A ja te zamišljam da žmirkaš ispod trepuška, pa ti sad poriči do sutra 😈

  10. milininsvet март 8, 2010 у 11:52 am #

    Zamisljam te ,obavezno sa tim slusalicama, kako sedis na nekoj terasi odakle se pruza vidik na plantazu bresaka,pijuckas neki sok, valjda od breskve i sanjaris. A Balasevic ti sapuce na uvce :Potrebno je bar dvoje da se ukrsti put…

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:32 pm #

      Vaaaau, pravi stih Mila, već sam se istopila, prosuh i sok, i breskve, evo kotrljaju se po terasi 🙂

  11. Archibald57 март 8, 2010 у 1:16 pm #

    Dugo me nije bilo, a kad se vratih i zavirih unutra, imadoh šta i da vidim – svi na okupu, na žurci kod Breskvice. Fantastična ideja.
    Nisi me mogla na boljem mestu i u boljem ambijentu zamisliti. Čak i moje postupke si predvidela. Da, baš sam takav.
    A ja tebe vidim kako sediš u svojoj sobi za ogromnim stolom, prepunim knjiga, od kojih su mnoge otvorene i papirićoma obeležene neke strane u njima, dok neodlučno biraš ono šta ćeš za sve nas pročitati i sa puno ljubavi pokoniti nam deo svog zadovoljstva.

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:36 pm #

      Ha,ha, za knjige si totalno u pravu, i ima u njima papirića, obeleživača, kalendarčića, vizitkarti, razglednica… Haos !! Hvala Arči !!!

  12. Exxx март 8, 2010 у 2:49 pm #

    Zadovoljan sam kako me doživljavaš. Ima istine u tome i to što se tiče zabavnika,šarmiranja i vođenje dece, ali lik na fotki reminder uopšte ne liči na mene a ja sam i nepušač. Mojim izgledom možda baš i ne bi bila šarmirana ali bi mojim duhom i humorom sve to bilo kompenzovano.

    Još po nešto o meni možeš saznati:

    http://www.ninusnestorovic.in.rs/miljan.html

    http://www.ninusnestorovic.in.rs/demonkratija.html

    U svakom slučaju drago mi je da sam bio 1. na tvojoj listi. Ipak sam ja među prvima počeo da čitam tvoj blog 😉

    PS Srećan ti praznik žena i neka ubuduće svaki dan bude tvoj dan a ne samo 8.mart. Pozdrav od Milljana.

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:41 pm #

      Exxx, nisam znala da si nepušač!!! Sorry!!! Odmah menjam sliku!!! Htedoh da te predstavim kako rokera, a to mi nekako ide uz dim 🙂
      Naravno, ti si jedan od prvih mojih blog drugara !!!
      Znam kako izgledaš, videla sam slike 🙂
      I zar ti ja ličim na nekog koga šarmira izgeled? Ja koja se ložim na Djoleta, Miku Antića, Vaska Popu?? E, exxx, nemaš pojma…

  13. dedodoflim март 8, 2010 у 3:03 pm #

    Breskvice, ejjjj! Baš sam uživao u tvom „gledanju“ nas blogera! Breskvić, kao da sam ti poslao stručak cveća! Lepi pozdravi!

  14. Exxx март 8, 2010 у 3:16 pm #

    Ja dobro znam zašto si ti mala breskva i dobro znam kako izgledaš tako da nema potrebe za zamišljanjem 😉

  15. stevo март 8, 2010 у 3:20 pm #

    Breskvice, ejjjj! Katkad mi se dešava, u poslednjih mesec dana da onu tikvicu sa desne strane ne mogu izbeći! Nesmotrenost s moje strane! Dakle! Srećan dan žena!

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:44 pm #

      Hvala Stevo, ja još ne smatram da sam baš „žena“ al sam više devojčica 🙂 dok ne postanem baba 🙂

  16. Exxx март 8, 2010 у 3:31 pm #

    Evo i tvoj blog mi je šibnuo jedan komentar u nepoželjne. Ja se nadam da ćeš ga odobriti. 😉

  17. sarah март 8, 2010 у 4:31 pm #

    Lepa si kao cvet breskve. Videla sam davno jednu tvoju sliku 😀
    Ti plovis rekom zivota uz Djoletovu muziku. Vidim te kao romanticnu dusu koja uziva u sitnim lepim stvarima, volis umetnost. Previse radis i umor ti trenutno neda da uzivas bas u svemu sto bi pozelela, ali samo polako naicices na jedan cosak, a iza njega ce biti veliko iznenadjenje… 😉
    Vidim te kako sanjaris i trcis za leptirima….

    **
    A mene si opisalo bas onako kako i treba, posle one balerine si nadovazala moj kisobran… 😀 Fantasticno i hvala ti na svakoj reci, uradila si to maestralno!!
    Hvala i lep pozdrav
    😀

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:45 pm #

      E, Sarah, znala sam da ćeš se setiti leptirića !!! 🙂
      Hvala na divnom opisu!!!

  18. verkic март 8, 2010 у 5:44 pm #

    Super, da samo znaš koliko ja puta vidim sve Vas. Moji prijatelji se čak već pomalo i ljute na neke moje izjave, ispada da više razmišljam o blogerima nego….. ali čudna smo mi sorta ljudi, šta da im radim. Povezani smo neraskidivim nitima koje oni ne mogu zamisliti. Nemaju ono nešto…….

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:46 pm #

      Verkić, to ti je kao kad pričaš da voliš mačku nekom ko nikad nije imao mačku!
      Ne možeš osetiti dok ne doživiš 🙂
      Dobro došla na moj blog!

  19. Charolija март 8, 2010 у 6:40 pm #

    Ništa nemoj da mi se izvinjavaš, samo ti još ja falim da me zamišljaš. 😉 Većinu blogera koje si opisala slično doživljavam kao i ti, a kad pomislim na tebe…nekako me asociraš na čistotu, pravdu, dobrodušnost, ne znam kako bih opisala.

    Lepa, sređena soba, dobro osvetljena, osunčana i na stolu stoji činija sa mirisnim breskvama, onako tek oprane, sa po nekom kapljicom vode po sebi. E te lepe, sveže, zdrave breskve, koje se presijavaju na suncu su mi asocijacija na tebe…. i pri tom kao neki tajni veo koji prekriva celu tu sliku, a iza njega baš ti, sa osmehom na licu. E tako te zamišljam. 😀

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:49 pm #

      Čarolijo, nešto imam problem sa očima, pa ne mogu dugo da gledam u ekran, suzim kao luda!!! Zato sam „riknula“ dok nisam sve napisala, pa ne stigoh da pomenem još neke blogere!
      Razmišljam da napišem nastavak u dogledno vreme!
      A i tebe zamišljam itekako!
      Sad sam pod utiskom onog tvog videa kad se kupaš u peni pa te zamišljam da piješ šampanjac i uživaš u kadi…
      vidim te i da šetaš u nekoj providnoj majičici i dovodiš komšije do ludila 🙂

  20. Slavko март 8, 2010 у 7:17 pm #

    Ha,ha,ha, Charolija, kako si naivna… Ha,ha

  21. dudaelixir март 8, 2010 у 9:15 pm #

    Breskvice, pogodila si 99 % opisa. Jedino što nas dve pajemo po keju ili ciljano do nekih šoping centara, čisto da nam „dupe vidi put“! A da se smejemo, smejemo, mada, ima i ozbiljnih tema.
    Šetamo se, kad god nam to vreme dozvoli.
    A tebe ja vidim, kao jednu mladu, ženstvenu, koketnu, damu, koja tačno zna šta želi i tom cilju stremi.
    Lepa, zgodna, sočna i mirisna! Breskva! 😉

  22. dudaelixir март 8, 2010 у 10:55 pm #

    Ha, ha, tako te ja vidim i doživljavam BRESKVICE! Živa ti meni i vesela bila! 🙂 😉

  23. bubazlatica март 9, 2010 у 12:55 pm #

    E, ovo za Zelenu i slag me oborilo 🙂 umace jagode u belu penu i razmislja koga ce macada da mazne danas 🙂 I ja sam dugo zamisljala svoje blog prijatelje a onda sam ih upoznala i sad smo familija 🙂

    • malabreskva март 9, 2010 у 8:49 pm #

      Dobordosla bubice Zlatice 🙂 na moj blog!!! Sta da ti kazem, Zelena bez šlaga ne ide

      • zelenavrata март 28, 2010 у 11:53 am #

        Neko pitao za moje zdravlje a nema licencu? 🙄 😛
        E Krompiruso, moram da joj kazem Breskvice, familijooo…kad te vidim slag ti ne gine 😀
        Ovo sto je Buba od krompira rekla je sasvim u pravu, posle upoznavanja, postale smo nas par komaTa odavde prava familija i to je…jebem li ga…predivno, lavli dzavli bre 😀

  24. Charolija март 9, 2010 у 9:38 pm #

    Smešno mi to za providnu majčicu, zbog onog mog komšije, sećaš se? 😀

  25. jauprolazu март 9, 2010 у 10:24 pm #

    odlicna si 🙂 lijepi pozdrav.

  26. Deda март 10, 2010 у 7:18 pm #

    Odavno me nema i ne stizem da ispratim sve meni drage blogove ali mi je drago kad vidim ovako dobre postove i licne poglede kao sto je tvoj.
    Bas sam uzivao citajuci ovaj post. Super je.
    Pozdrav od Deke ! 😛

    • malabreskva март 11, 2010 у 8:14 am #

      Dekice, drago mi je da si svratio, ako se nateram da napisem drugi deo, moram da navedem i tvoju sliku 🙂
      Moram priznati da i ja redje navratim, ali bice boljih blog dana 🙂

  27. Exxx март 11, 2010 у 7:07 pm #

    Breskvice dobiću kompleks 😉

  28. IvanB. март 12, 2010 у 11:31 pm #

    tacno je da brzo kucam, posto sam ucio slepo kucanje inace se nikad ne bih upustao u pisanje duzih prica
    tacno je da ponekad onako zastanem da razmislim o kraju price, mada moram ti priznati da uvek pocinjem da pisem pricu s kraja ka pocetku (eto da otkrijem malu tajnu), moze se desiti da mahinalno skinem naocari, cisto radi poziranja, znas ono kao pisci heheheh 😉 ali nikad se ne „grickam“ za usnu, to radi neko drugi ko ima prednost da pre konacne objave procita pricu 😀
    hvala si me ukljucila u tu listu blogera.

    a sad odgovor na tvoje pitanje –
    nikada nisam nikog zamislio od blogera koje citam, valjda zato sto se koncentrisem na tekst, pa nemam tu opciju zamisljanja ko je pisao. A ako bih morao da te iz tvojih dosadasnjih postova opisem, ipak bih tu analizao ostavio za privatnost, jer dosta toga mogu osecanja pretocena kroz reci da otkriju o personi.
    Aj da ne duzim… i da ti dodam epitet imaginarnog karaktera na blogosferi kao „slatka mala“.

    ostalo citam kad se vratim s odsustva

    • malabreskva март 13, 2010 у 5:19 pm #

      Samo da ne budem iz one pesme sa istim naslovom 🙂
      Ivane, ti si bio prvi po broju srculenaca na mom blogu, kad nesto razmislim mogla bih i da ti skinem neko previse si se opustio 🙂

      • IvanB. март 14, 2010 у 9:09 pm #

        Sto se mene tice mozes slobodno da obrises sve do jednog, jer koliko se secam ni jedno nije dobijeno na neki drukciji nacin nego si ih sama obecalaovde si to i napisala.
        A sto se tice gostoprimstva (opustenosti) na tvom blog-u, malo me je iznenadilo to da ne prihvatas drugacije od sebe, tj. one koji imaju izgradjene stavove. No, to je tvoj blog, tako da mozes prihvati ili odbaciti.

        • malabreskva март 14, 2010 у 9:27 pm #

          Ivane, zezala sam se sa tim srcima! Šala! Ne vidim razlog takvoj ogorčenosti?!
          Uh, što si se narogušio, ne smem ništa ni da ti kažem.
          Što se tiče našeg „nesporazuma“ ja sam tvoj komentar doživela malo ličnije, nego kao „stav“, ali ne
          želim da produbljujem razdor, ako možeš zaboravi, ako ne možeš, ok, bilo nam je lepo dok smo se družili.
          Istina je da si me pomalo povredio svojim „stavom“, istina je da sam sasvim drugačije mišljenje imala o tebi, ali istina je i da sam htela da to prevazidjem jer nisam zlopamtilo.
          Ti očigledno to ne želiš da prevazidješ.
          Kako ti drago.
          Žao mi je, ali ne razumemo se i nećemo nikada.

          • IvanB. март 16, 2010 у 9:43 pm #

            nisam ogorcen, nisam se narogusio, samo si pogresno shvatila ili sam pogresno interpretirao reci – vise to nije ni bitno. Sve u svemu, nisam keywarrior tako da ja cu i dalje nastaviti da pratim tvoj blog, samo sto trenutno nisam u mogucnost cesce da pratim sve blogove.

            • malabreskva март 17, 2010 у 8:46 pm #

              Ivane, drago mi je da nisi ogorčen, nećemo više da se raspravljamo.
              Ti si mi bio jedan od omiljenih blogera, pa iako sam kao “ lavica“ malko sujetna i povređena bilo bi mi žao da se sa tobom svadjam.

  29. veshtichanstvena март 13, 2010 у 1:02 pm #

    Videla si me u mojoj privatnoj bajci, kao sto i jeste))))))))))))
    PS jedino karnerici ne idu uz mene nikako))))))))))
    Veliki poljubac za tebe Breskvice)))))))))))))))

  30. U prolazu март 13, 2010 у 6:13 pm #

    Draga Mala Breskvo,

    Da ne kvarim zurku, al samo da te podsetim na CC licence.

    NEMA VISE LINKA!!!!

    Ukoliko fotografije na tvom blogu nisu tvojih ruku delo, a reklo bi se da nisu, ili ih ukloni, ili proveri da li krsis autorska prava.

    • malabreskva март 13, 2010 у 6:42 pm #

      Hajde mi objasni sta si time mislio/la?
      Zar treba da izbrisem sve slike koje nisam ja slikala?
      Pa i za novine skidamo slike sa neta, nije mi bas jasno sta je tu zabranjeno?
      Taj link mi nista ne pomaze jer ja ne kapiram takve stvari.
      Ako treba da izbrisem slike, pre bih izbrisala ceo blog. Bas kvaris zabavu.

  31. als011 март 13, 2010 у 9:49 pm #

    Draga Breskvice,
    I ja mislim da si preterala. Ja sam još pre nekoliko meseci stavio svoj kopirajt na sva slova A u nekom tekstu. Molim te odmah da u svojim tekstovima izbrišeš sva pomenuta slova da ne bi snosila posledice.
    Ne želim da kvarim zabavu, ali ako to ne učiniš tužiću te čika Bil Gejtsu lično.

    • malabreskva март 13, 2010 у 9:59 pm #

      Ha,ha, Als znam i ja da sam preterala, ja preterujem UVEK u svemu sto radim 🙂
      Stvarno nisam razumela nista o tim licencama i ostalim pravima, ali meni blog nikako ne ide bez slika. Kako ljudi zamisljaju da ih izbrisem tek tako? Uostalom, ja te slike ne prodajem i ne tvrdim nikom da su moje … samo mi se dopadaju 🙂
      Als, sta mislis oce li me u zatvor ??

      • als011 март 13, 2010 у 10:13 pm #

        U zatvor definitivno. Čudi me da si još na slobodi? Za takav zločin protiv čovečnosti se dobija od 5 do 7 doživotnih robija. 🙂
        Čuo sam da neko postavi vodeni žig na sliku koju neće da mu drugi „arče“ po svojim stranicama, ali pošto i ja koristim tuđe slike, bolje da čutim inače odoh i ja za tobom u Sing Sing. 😕

        • malabreskva март 13, 2010 у 10:18 pm #

          Nemoj biti tako surov, stavice me u neku teglu za slatko od bresaka !
          Ako neko misli da mu ja arcim sliku, neka mi se javi i mi vockice imamo dusu, nisam ni ja tolika mafija.
          Sva je frka oko one Exxx-ove slike, koja je zasticena, taj Exxx bas nema srece, vec treci put mu menjam sliku i moracu da je skinem po svoj prilici.

          • als011 март 13, 2010 у 10:25 pm #

            Ma daj, nema to veze sa tim. Kuliraj !
            Evo ja ću istu sliku da postavim na nekom svom budućem blogu, baš da vidim šta će da se desi.
            Spavaj mirno. 🙂

  32. sanjar u prolazu март 14, 2010 у 9:49 pm #

    sve ih je više „u prolazu“…
    a sta je s autorskim pravom za moje „u prolazu“? to svi arče kako se kome svidi a ni cvonjka ne ubace u kasicu :mrgreen:

    CC licenca ukratko znači,
    Dozvoljeno je:

    * deliti — umnožavati, distribuirati i javno saopštavati delo

    Pod sledećim uslovima:

    * Autorstvo — Morate da navedete ime izvornog autora na način koji je odredjen od strane izvornog autora ili davaoca licence (ali ne tako što ćete sugerisati da vas podržava ili odobrava vaše korišćenje dela).

    s obzirom da si navele autore poznatih staklića tu je kraj priče, jer ih ne predstavljaš kao svoje tj ne prisvajaš i najvažnije ne zgrćeš lovu prodavajući ih kao svoje.

    ako pogledamo s druge strane ti im praviš reklamu i to besplatno.

    • malabreskva март 14, 2010 у 9:56 pm #

      Mogla bih ja da se nazovem „breskvica u prolazu“???
      Zvuči lepo?
      Što se tiče tih autorskih prava… mislim da svako ko stavi sliku na net zna da će mu je neko arčiti… Zašto bi je inače i stavljao?
      Šta ću kad sam kriminalac 👿

  33. malabreskva март 11, 2010 у 8:15 am #

    🙂 🙂

  34. malabreskva март 13, 2010 у 5:17 pm #

    Hvala!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Blogerke prve na redu! #pratiblogere « Uspesi, padovi i život uopšte - март 10, 2010

    […] blogerke, blogovi. Оставите коментар Nedavni članak na Malabreskva’s Blog – Blogeri u mom oku na poseban i zanimljiv način opisuje blogere.  Pre toga na Charolija blogu – Komentari i […]

  2. Koliko često komentarisati na sopstvenom blogu II | Dragan Varagic - март 13, 2010

    […] dopada mi se način zahvaljivanja blog-komentatora kako je to priredila Charolija u dva dela, ili Mala breskva… VN:F [1.6.4_902]Ocenite ovaj članak:zapisujem glas…Ocena: 0.0/10 (0 […]

  3. #pratipetak #followfriday – Ma eto toliko! « Uspesi, padovi i život uopšte - март 18, 2010

    […] Koliko često komentarisati na sopstvenom blogu II Ovaj tekst mi je skrenuo pažnju na jednu činjenicu, bar kod mene, a verujem da i nisam baš tako usamnjena. Naime,  zaista sam često na  varagic blogu, medjutim prvi put sam čitala tekst na navedenu temu. E sad, čim u naslovu  piše i II podrazumeva se već da je bio i prvi deo. Zato ponavljam, nije na odmet i češće posećivati sve blogove koje pratite, malo prelistati strane, kategorije, sigurno ćete otkriti nešto što niste čitali do sada. CITAT: ….Kompromisno rešenje je ono što koristi određeni broj ovdašnjih blogera koji se zahvaljuju svima koji komentarišu – sačekajte, pa u jednom komentaru odgovorite na pristigle komentare, pa opet sačekajte – i ponovo. Takođe, dopada mi se način zahvaljivanja blog-komentatora kako je to priredila Charolija u dva dela, ili Mala breskva… […]

  4. Ceđenje Bresaka « Alex Schuster Blog - март 27, 2010

    […] slika koje su preuzete sa Interneta. Slike nisu njegove, ali sajt na koji upućuje blogerku, jeste. Draga ……………………, Da ne kvarim žurku, al samo da te podsetim na CC licence. Ukoliko fotografije na tvom blogu nisu […]

Оставите одговор

