Ludilo sreće

25 окт

„…Sreća?
Kako se samo smežurala ta beskrajna reč koja nam je nekad blistala u snovima…“

Čitam nešto… Razmišljam… U ovo vreme ultimativne sreće ne smeš sebi dozvoliti da gospodjicu Sreću ispustiš iz ruku. Makar je na lancu držao. Dozvoljeni su svi metodi od okultnog brbljanja do ispiranja mozga – svaka žrtva zarad uživanja u njenom raskošnom sjaju. Takvi smo glumci postali da nas više ni Sreća ne želi napustiti! Šta bi ona bez nas, pa tako smo lep par! Recite da to nije ljubav. Raj na zemlji ipak postoji, samo da naučim glumiti Boga 😉

BeaFresnoLuck

16 реаговања to “Ludilo sreće”

  1. shunjalica 25 октобра, 2014 у 9:03 pm #

    misliš boginju, zarad političke korektnosti i sreće višega reda 😀

  2. oblogovan 25 октобра, 2014 у 9:21 pm #

    Da budem baš iskren, nisam siguran da uloga Boga može doneti sreću… Hm… :/

    • malabreskva 26 октобра, 2014 у 5:50 am #

      Mozda me nisi razumeo, mislim na sva ta new age naklapanja, po kojima smo svi svoji Bogovi, pa mozemo privuci sve sto zelimo uz pomoc bajalica, rituala i drugih magijskih pomagala. A sve u cilju neke lude i ultimativne srece 🙂 pozdrav

      • oblogovan 26 октобра, 2014 у 10:44 am #

        Da, da, razumeo sam, ali sinoć sam samo “na glas“ razmišljao o tome kako ljudi hrle ka tome da preuzmu ulogu Boga, a to uopšte nije tako jednostavno.
        Pozdrav… 🙂

  3. Станимир Трифуновић 26 октобра, 2014 у 10:05 am #

    Умало да Вас сврстам у рубрику коју сте сами направили: „Нестали“.
    Дакле, најпре, ПОЗДРАВ!!!
    А, овај пост о срећи схватих некако другачије, тј. у ширем контексту…“Верујем у једног Бога сведржитеља…“.
    Свако добро.

    • malabreskva 26 октобра, 2014 у 11:20 am #

      Drago mi je da ste vi tu, a ja sam svuda pomalo, lebdim 🙂 Nadam se da cu se i ovde zadrzati jer ste mi nedostajali 🙂

  4. Wojciech 26 октобра, 2014 у 1:27 pm #

    Super. A i slika sa vazom. Sreća u ludilu. 🙂

  5. jelenakovincic 27 октобра, 2014 у 8:00 am #

    Gde si do sad? Nedostaješ…
    Nije sve u sreći…Nekada bih menjala sve te lažne-reklamne osmehe za jednu iskrenu, ozbiljnu facu.

    • malabreskva 27 октобра, 2014 у 9:39 am #

      Jelena, citala sam vas povremeno, ali nisam svracala ovde, nesto sam bila u drugim svetovima, nadam se da cu ostati jer zaista uzivam u blogovima 🙂

  6. Talas 27 октобра, 2014 у 9:14 am #

    Pozdrav srećnoj boginji. 🙂
    Nema te nema pa nestaneš,
    nema te nema pa zamirišeš,
    neme te nema pa te ima,
    piši, piši na radost svima.

    • malabreskva 27 октобра, 2014 у 9:37 am #

      Malo sam zalutala, ali tamo gde su dobri ljudi uvek se vracam, hvala Talase, drago mi je da si tu 🙂

  7. Exxx 30 октобра, 2014 у 7:22 pm #

  8. Пдутр 31 октобра, 2014 у 6:43 am #

    „Takvi smo glumci postali da nas više ni Sreća ne želi napustiti! “ – odlično!

Постави коментар