Živa sam :)

13 јан

Brisala sam neke aplikacije na telefonu i ugledah wordpress… Čekaj malo, pa ja sam tamo ŽIVELA!

Toliko se stvari izdešavalo u međuvremenu da sam ja zaboravila da sam imala blog. Ne prepoznajem ni radnu površinu, o lozinci da ne govorim…

Setih se odmah dragih ljudi, Exxx-a, Slavka, Steve, Dude,Veštice, Zelene, Labilne, Stanimira, Šunje, Talasa, Bore… uh, koliko vas je a meni je pamćenje zamućeno 🙂

Šta sam htela da vam kažem – Živa sam, zdrava sam, srećna sam (što i vama želim i u ovoj novoj 2016. godini!)  Postala sam mama jednom dečaku, koji je odmah ispunio ceo moj svet i nikada ne bih verovala da će mi se to desiti – ali reči su utihnule i već mesecima ne čitam i ne pišem baš ništa. Uživam u toj bezgraničnoj i neverovatnoj ljubavi, koja je sve promenila.

Budite mi dobro, nadam se da još pišete i da ću jednom znati da vas pronađem.
Voli vas Breskvica!!!

 

100-handmade-new-born-baby-shoes-boys

21 реаговања to “Živa sam :)”

  1. Станимир Трифуновић 13 јануара, 2016 у 3:02 pm #

    Малоје недостајало да Вас уврстим у „Нестале“.
    Поздрав велики!!!!!!!!!!

  2. mojra 13 јануара, 2016 у 3:41 pm #

    Neka je sa srećom, mama! ❤

  3. shunjalica 16 јануара, 2016 у 12:23 am #

    Mala B,
    nestani kad god pozelis iz tako divnih razloga. Ljubim vas oboje. :****

  4. Slavko 17 јануара, 2016 у 11:30 am #

    :))))))))))))))))))) Nisam mislio da bih ikad mogao biti ovoliko srećan zbog nekoga koga nikad nisam ni vidio. Neka je živ, zdrav i srećan 1000 godina! Drago mi je što sam te držao u RSS Feed-u sve ove godine. 😛

    • malabreskva 27 јануара, 2016 у 9:33 am #

      :))))) Hvala Slavko,drago mi je da si tu, zaista divni ljudi ovde dolaze, zato se i vracam kuci 😉

  5. noviinternet 18 јануара, 2016 у 12:46 pm #

    SREĆNO!!!!!

  6. Jelena 19 јануара, 2016 у 7:48 am #

    Ne samo da si živa, nego ste živi 🙂 Bolji razlog za nestanak nisi mogla da pronađeš… Divno! Dobrodošla u mameći klub!

  7. TamoiOvde 6 фебруара, 2016 у 7:13 am #

    Dobro nam se ovde vratila Mala breskvo sa tvojim i našim Malim breskvićem!
    Divan razlog za pauzu. Dobri i radosni bili!

  8. sarah 12 маја, 2016 у 8:18 am #

    Cestitam i dalje puno srece i ljubavi! divna vest, ozari me ovog jutra !! :*

  9. Milos 7 јула, 2016 у 2:03 pm #

    Divan tekst, zaista je prelepo kada je neko radi nesto vodjen svojom strascu. Strast u onome sto radite je najvaznija stvar, i svrha svakog postojanja 🙂

  10. Talas 15 новембра, 2016 у 4:08 pm #

    Čestitke mama. Malo kasnim, ali ipak sam tu. Volimo i mi tebe Breskvice.

    • malabreskva 1 фебруара, 2017 у 12:30 pm #

      Talase, hvala ti što si tu. Ja baš i nisam. Ali vratiću se sigurna sam. Samo kad se pronadjem gde sam. Pozdrav 🙂

  11. crnaperla 4 маја, 2024 у 12:20 pm #

    Ti si postala mama,paa nek je sa srecom ( lepe zelje nikad nije kasno poslati) hihi, ja postadoh u medjuvremenu bakaaa po prvi put, dobro pretekoh od radosti 🙂

    Svi mi odemo veroovatno, ali se i vratimo kad tad u ovaj nas svet koji smo zajednicki tkali divnim nitima koje ce nas uvek povezivati

Постави коментар