Sajam knjiga 2014.

1 нов

Zaboravila sam kakva je sreca biti deo one guzve. Listati knige i kataloge, bez zurbe satima… Obilaziti ljude koji revidiraju spiskove i koji ti kazu „izvini“kada te gurnu u prolazu 🙂 i decu koja sede na podu i citaju:)

image

Videla sam Vidu Ognjenovic i Isidoru Bjelicu, obe su blistale na svoj nacin…

image

Nasla sam sta sam trazila i srecna sam. Da li ste bili?

10 реаговања to “Sajam knjiga 2014.”

  1. oblogovan 1 новембра, 2014 у 9:53 pm #

    Ја нисам, али имам вас који сте били, па вирим… 🙂

  2. tangolina 2 новембра, 2014 у 8:00 am #

    Godinama ovde pričamo o Sajmu, i kad sam bila tamo pomislila sam na tebe 🙂 Bilo je super!

    • malabreskva 2 новембра, 2014 у 12:20 pm #

      O, hvala ti Tangolina sto si me se setila, jedva cekam da cujem tvoje utiske

  3. jelenakovincic 4 новембра, 2014 у 8:45 am #

    Bila sam i isto kao i ti videla Isidoru i Vidu… jesi bila u subotu???

  4. agroekonomija 11 новембра, 2014 у 6:22 pm #

    Ja sam bila i kupila dečici čak 9 knjiga za lektiru.

Постави коментар