Malo vedrijih tema

12 дец

Kren’o Mujo ujutru rano u lov. I ustao, otišao do auta i pokušao da upali, ali auto od hladnoće ne htjede, pa se vrati nazad u krevet.
Kaže Fata:
– „Jel zima napolju?“
– „Jeste“! odgovori Mujo.
Fata:
– „A onaj moj konj ode u lov!“

——————————————

Zaustavlja se autobus u Travniku na prosirenju, te vozač ustaje i govori:
– ‘Imate pauzu od pola sata. Možete negdje popiti kafu, nešto jesti ili završiti fakultet.’

———————————————

– Kako Crnogorci peru auto?
– Jedan drži spužvu, a drugi vozi naprijed – nazad.

——————————————————-

Četvorica pijanih izlaze iz kafane i prilaze automobilu.
Jedan od njih govori:
– „Savo, ti ćes da voziš.“
Savo sav u čudu:
– „Zašto baš ja?“
– „Suviše si pijan da bi mogao da pevaš!“

—————————————————

Budi se Lala ujutru sav srećan i ozaren, osmeh mu od uveta do uveta. Gleda ga Sosa i nije joj jasno, pa ga pita:
Šta ti je Lalo, što si tako srećan?
Soso, sanjao sam divan san.
Stvarno? Ispričaj mi!
Sanjao sam da putujem za Beograd!
Pa šta je tu toliko divno?
Al’ sa posošom…

—————————–

Došao Piroćanac kod frizera i pita:
Majstore, koliko šišanje?
100 dinara.
A koliko ti je brijanje?
50 dinara.
Dobro, onda mi obrij glavu.

Maska protiv svinjskog gripa sa dodatnom opremom

8 реаговања to “Malo vedrijih tema”

  1. zelenavrata децембар 12, 2009 у 12:58 pm #

    hahahahahahhahahahahahahahahahahah odlicni!!!!!! 😆

  2. stevo децембар 12, 2009 у 2:48 pm #

    Žene pazite kad vam muževi odu u lov :mrgreen:

  3. veshtichanstvena децембар 13, 2009 у 6:35 am #

    Joj deda sas sajkacu je neponovljiv ))))))))))))))))))))
    Bas si mi ulepsala jutro))))))))))))

  4. SanjaKokica децембар 15, 2009 у 8:35 am #

    …mislim,…ne znam jel mi bolja maska ili dodatna oprema?!!! I…sirota Fata, kanda je pogrešni ušao u krevet 😆

Оставите одговор

