Potraga za srcem

9 дец

Kao pokisla ptica

hranim se mrvicama tvojih reči.

Skupljam ih po stazama snova

sve tražeći put do svog srca

Ali crne vrane vremena

pojele su naše okrunjene reči

i srce se zagubilo

u procepu besmisla…

Uzalud uprežem misli kao rasne konje

ne mogu te stići u tvom bežanju

jer svaka ljubav koju prati razum

osuđena je na umiranje…

30 реаговања to “Potraga za srcem”

  1. malabreskva децембар 9, 2009 у 11:35 pm #

    Ovo sam pisala davno, a postavljam sad jer nemam uopšte vremena da bilo šta napišem. Sorry.

  2. zelenavrata децембар 9, 2009 у 11:55 pm #

    Ma sto bezi? 🙄

    • malabreskva децембар 10, 2009 у 9:08 pm #

      Vidiš Zelena, baš je dobro pitanje 🙂 🙂 🙂 I ja se pitam, veruj mi 😉

  3. stevo децембар 10, 2009 у 8:12 am #

    Dakle, šljakaš punom parom, zaradjuješ velike novce… Eh, vidim ja da je lako biti novinar koji piše o svemu i svačemu, cenjen je u društvu, ima vel’ku platu, srce na mestu, nema stresova i sedih vlasi, svi su puni hvale prema novinarima. Eh, Breskvice blago tebi!

    • malabreskva децембар 10, 2009 у 9:07 pm #

      Stevo ne staj mi na muku… Tako ti je to kad hoćeš da budeš pisac pa zaglaviš kao obično piskaralo… Katastrofa 😉

  4. stevo децембар 10, 2009 у 9:36 pm #

    Ma ništa nije katastrofa, jedan dan u životu pisca. Barem ćeš znati kako je lepo biti novinar! Ili već znaš…

    • malabreskva децембар 10, 2009 у 9:44 pm #

      Stevo, sve ima dobre i loše strane, pa gledaj kako hoćeš. Možeš da kukaš ili da se raduješ, isto ti je… Trudim se da budem realna, ne očekujem previše i zadovoljavam se malim stvarima, zato ne dam sebi da budem nezadovoljna 🙂

      • stevo децембар 11, 2009 у 9:31 am #

        Breskvice, ne daj se!!!

        • malabreskva децембар 11, 2009 у 6:04 pm #

          Hvala Stevo na podršci, ne da se breskvica ni za kilo mandarina 🙂 🙂 🙂

  5. dudaelixir децембар 10, 2009 у 10:40 pm #

    Svaki dan, u svakom pogledu, sve više napreduješ, svesna li si ti toga! Svako zašto ima svoje zato! Samo budi strpljiva!

    A pesma, pa ne znam baš da analiziram pesme, ali nekako je puna patnje! 🙂 Pretpostavljam da si bila u D-molu!

    • malabreskva децембар 11, 2009 у 7:09 am #

      Ha,ha, Dudo, napredujem valjda, samo da otkrijem u čemu 🙂
      Bingo Dudo, to je kad me sklepta De- mol 🙂
      Retki trenuci 🙂 🙂

  6. magi децембар 11, 2009 у 12:24 am #

    nama se svidja kad nemas vremena 🙂 hocu da kazem, super je ovo sto „dobijemo“ zbog toga (a treba da verujes kad ovo kazem jer sam totalni antisluhista za poeziju). nego, kad saznas sto bezi, reci i meni, zainteresovana sam za taj fenomen.

    • malabreskva децембар 11, 2009 у 7:07 am #

      Ha,ha, Magi, ako ga uhvatim valjda će mi reći zašto beži, ali nešto ne verujem u to 🙂
      Ma, ja to i ne nazivam poezijom, to su neki što bi rekao Sanjar „napadi emocija“ 🙂
      Hvala ti 🙂

  7. SanjaKokica децембар 11, 2009 у 7:25 am #

    Bilo kada da je napisana…pesma je prelepa i puna emocija. Razumem tvoje neimanje vremena za pisanje. Ali od toga, uvek možeš od piskarala postati pisac, samo veruj u sebe 🙂

    • malabreskva децембар 11, 2009 у 6:07 pm #

      Ma to su bile moje želje u pubertetu da postanem pisac, davno sam to prerasla 🙂
      Sad mi ostaje da budem piskaralo, al ne bih baš da budem bedno piskaralo 🙂

      • SanjaKokica децембар 15, 2009 у 8:31 am #

        Pa ti baš i da hoćeš, ne možeš biti „bedno“ piskaralo 🙂 !!!

  8. sarah децембар 11, 2009 у 7:42 am #

    Breskvice ima jednom da ga stignes 😉
    ja kad ti kazem :mrgreen:

    * lepo si ti ovo sastavila
    pozz 😀

    • malabreskva децембар 11, 2009 у 6:06 pm #

      Sarah, ma čekam da se saplete 🙂
      Što ono kažu, nije zanimljivo da stigneš, lepo je dok juriš 🙂

  9. veshtichanstvena децембар 11, 2009 у 8:12 am #

    Razum i ljubav nemaju nikakve veze …A kada smo kod toga…
    Sta to bese Ljubav?)))))))))))))

  10. jauprolazu децембар 11, 2009 у 8:25 am #

    predivna pjesma breskvice… :-))))

  11. stevo децембар 12, 2009 у 9:25 am #

    Nemoj ni za dva kilograma!

  12. Exxx децембар 13, 2009 у 9:38 am #

    ili što bi rekao tvoj miljenik,

    „to ne bira pamet nego srce“ 😉

  13. Sanjar u prolazu децембар 15, 2009 у 11:49 pm #

    „jer svaka ljubav koju prati razum

    osuđena je na umiranje…“
    ovo mi se posebno dopada

    • malabreskva децембар 16, 2009 у 6:32 pm #

      Pa tako nekakao dodje, ne ide jedno s drugim…Što kaže Djole „to ne bira razum, nego srce“

Оставите одговор

