Legenda o plavom leptiru

13 дец

Danas sam uživala u filmu „Legenda o plavom leptiru“ koji  mi je predložila jedna blogerka , znajući koliko ja volim leptire. Film je veoma zanimljiv, navodi na duboko razmišljanje, a sniman je po istinitom događaju…

Plavi leptir postaje simbol nade dečaku koji umire od tumora na mozgu… Ostalo mu je svega par meseci života, a jedino što on želi je da uhvati tog leptira, nadajući se da će mu leptir pružiti neke odgovore… Majka dečaka ubeđuje najvećeg stručnjaka za leptire da pođu  u daleku kišnu šumu da bi se upustili u avanturu lova na  leptira. Taj put će   promeniti  živote svih učesnika…

Obavezno pogledajte, i moram reći da sam se na kraju rasplakala, jer film je zaista dirljiv…

24 реаговања to “Legenda o plavom leptiru”

  1. stevo децембар 13, 2009 у 10:43 pm #

    Breskvice, ja sam bre muškoga roda, i kako sada da gledam flim i da ne plačem. Bolje da gledam crtaće 😀 (inače, gledao sam film)

  2. dudaelixir децембар 13, 2009 у 10:45 pm #

    Jao, teška je tema Breskvice, ali je sigurno divan, vidim iz ovog odlomka.
    Ja sam danas gledala predivan film na Avali oko pola sedam je počeo. I crkavala od smeha i plakala od tuge, naizmenično, ceo film. Srećom, divno se završio. Onako, baš je iz života. Francuski ali ne znam kako se zvao, jer nisam gledala početak, a nema ga ni u programu! 🙂

    • malabreskva децембар 14, 2009 у 8:32 pm #

      Dudo, jeste tema teška ali film nije tužan jer se završava mnogo optimistički… Ako si u prilici pogledaj 🙂

  3. veshtichanstvena децембар 14, 2009 у 10:05 am #

    Ovakve filmove ne gledam jer me odvode u secanja koja su izuzetno bolna,( znam kako je pokusati skinuti zvezde sa neba nekom ko umire mlad…uh), ali verujem da ti se dopao…
    Leptiri su kao prah duse koju te male letelice nose na sebi…Mnogo ih volim…

    • malabreskva децембар 14, 2009 у 8:28 pm #

      Veco, nisam želela da otkrijem kraj filma, ali svi ste pomislili na najgore… Ne, on neće umreti, priča je pozitivna i ja sam plakala od sreće… Ako želiš, pogledaj, mene je zaista oduševio 🙂

  4. IvanB. децембар 14, 2009 у 4:22 pm #

    Nisam gledao film, ali verujem da je sentimentalan.

    • malabreskva децембар 14, 2009 у 8:24 pm #

      Oho,ho, ivane, kakva je ovo sličica, bilder ili robot, važno je da se naziru ramena 😉
      Film mogu preporučiti i muškarcima, deci… Ima šta da se vidi, životinje, divljina, pre svega čista nada koja na kraju pobedjuje. Film uopšte nije težak i ima pozitivnu poruku

      • IvanB. децембар 14, 2009 у 8:32 pm #

        Kako kakva je ovo slicica, pa ICEMAN!!!
        Ta slicica ce biti narednih nekoliko dana, posto sam toliko auziran da nisam ni primetio da mi je registracija za domen istekla (a jos me ljudi nekoliko puta opominjali), pa sam mogu samo da kukam 😀

  5. malabreskva децембар 14, 2009 у 8:57 pm #

    Vidim ja da ne mogu na tvoj blog. Kad će da proradi?
    ICEMAN? Nisam u toku… Ja sam obaveštena kao naši političari, nek te ne čudi što ponekad ne znam banalne stvari 🙂

    • IvanB. децембар 14, 2009 у 9:30 pm #

      hheheh, nisam ni ja bio obavesten veruj mi dok nisam poceo da se druzim sa klincima.
      Nemam pojma kad ce da proradi, i to nisam obavesten. Mada saznao sam da ne radi vec duze vreme, ali sad sam uzeo stvar u svoje ruke, pa ce da proradi – kazu za 48 sati, a posle toga menjam i slicicu 😀

  6. dudaelixir децембар 14, 2009 у 11:14 pm #

    Breskvice, možda smo malo nesmotreno shvatili deo rečenice “ dečaku koji umire od tumora na mozgu“ pa smo zato pomislili da se film završava tragično. Što se mene tiče, ja uvek volim da znam kraj i sve što će se dešavati u filmu! 🙂 Gledaću ga, sigurno!

  7. zelenavrata децембар 15, 2009 у 12:57 pm #

    aaaaaa ne mogu sadeeeee da gledam, rastuzicu se, ovih dana gledam Mucke da se smejem 😀

    • malabreskva децембар 15, 2009 у 5:55 pm #

      Zelena, nije tužan film, dečak na kraju biva izlečen, što me terate da vam sve odam 😦

  8. SanjaKokica децембар 15, 2009 у 2:12 pm #

    Sad ćem da potražim linkove pa da vidimo, ako kažeš da je kraj optimističan, onda možžžž, ne plače mi se ovih dana…

  9. Charolija децембар 16, 2009 у 5:12 am #

    Nisam spremna da odgledam neki ovako težak film. Baš mi se raduje.

    • malabreskva децембар 16, 2009 у 6:30 pm #

      Čarolijo, nije težak film, čak je vrlo pozitivan, ali ako ti se raduje ti nabavi najbolje neku komediju

Оставите одговор

