Nije sve onako,kako se na prvi pogled čini…

30 окт

Dva anđela su se zaustavila da  prenoće pred jednom ogromnom kućom, u kojoj je stanovala ugledna i dobrostojeća porodica. Porodica ih je hladno primila i nije im željela ponuditi gostoprimstvo u velikoj  gostinjskoj sobi. Umesto toga ponudili su im hladni i neugledni podrum. Dok su prostirali ležajeve na tvrdom i vlažnom podu,  stariji anđeo primeti rupu u zidu i odmah je popravi. Kada je mlađi anđeo upitao zašto, stariji mu odgovori:  „Stvari nisu uvijek onakve kakve se čine“.

Iduće noći čudesan se par našao pred skromnom kućom u kojoj su stanovali jedan stočar i njegova žena. Oni su ih rado ugostili,  bračni par je prepustio i svoj krevet gostima koji su izgledali prilično umorni. Kada je ujutro sunce počelo izlaziti, stočar i njegova žena bili su u suzama. Njihova najvrednija  krava je uginula i eno leži nepomična na polju.

Mlađi anđeo je bio ljutit i upitao je starijeg: “ Kako si mogao da dozvoliš da se to dogodi ? Prvi čovek je imao sve, nije se prema nama lepo poneo, a ti si mu pomogao. Druga porodica je imala malo i to je spremno podelila s nama. Čak su nam i svoj krevet ustupili, a ti si dopustio da im ugine najlepša krava!“

„Stvari nisu uvijek onakve kakvima se čine“, odgovori stariji anđeo.

„Kada smo boravili u podrumu vile, primetio sam u zidu rupu gdje je bio sakriven novac. Budući da su vlasnici bili toliko zaslepljeni pohlepom, ja sam zapušio rupu tako da ne nađu bogatstvo. Druge noći, kada smo boravili kod stočara, anđeo smrti došao je po njegovu ženu koja je bila na smrt bolesna, a da to nije ni znala. Ja sam ga zamolio da umesto nje uzme kravu.“

Ponekad je ono što mi doživljavamo kao zlo u stvari velika sreća…  Ako čovek smogne postojanosti, nada se u teškim trenucima i usprkos padovima čini dobro, sve će biti dobro. Možda ne odmah, kako bi mi želeli, ali će biti.

(priča sa neta)

angelman

18 реаговања to “Nije sve onako,kako se na prvi pogled čini…”

  1. veshtichanstvena 30 октобра, 2009 у 5:14 pm #

    Ovu sam priču nedavno negde pročitala i mnogo mi se dopala…Trebalo bi se češće podsećati na ovu istinu…
    Nije sve kao što na prvi pogled izgleda…
    Hvala ti Breskvice što nam daruješ ove divne tekstove – bisere…

    PS: A tek ovaj Andjeo…uh 😉

  2. malabreskva 30 октобра, 2009 у 5:16 pm #

    Veco, priča je izgovor da malo reklamiram Andjela 🙂
    Ja ga ne bih terala u podrum, a ti ??
    🙂 🙂 🙂

  3. magi 30 октобра, 2009 у 5:44 pm #

    i ja htedoh reci: dobar ti ovaj andjeo 🙂 vec sam otupila zube ubedjujuci i sebe i druge da uvek dobijemo onoliko koliko mozemo da nosimo.

  4. nektarina 31 октобра, 2009 у 12:48 am #

    Sve ima svoj razlog… ili „neko to od gore vidi sve“ 🙂

  5. veshtichanstvena 31 октобра, 2009 у 8:52 am #

    Draga, ja nikoga ne bih oterala u podrum i svo vreme govorim svima oko sebe, da mi ne znamo kakva nam je sudbina tek mogla biti…No, pustimo to,da se vratimo na ovog Andjela))))
    To je remek-delo prirode 😉

  6. dudaelixir 31 октобра, 2009 у 4:16 pm #

    Ja obično kažem za neke radnje ili dogadjaje koje se dešavaju meni ili drugima: ko zna zašto je to dobro? Ali, ako bi ovaj došao po mene i bez ikakvog razloga… ne znam, možda bih mu dala i više od kreveta. Večeras je Noć veštica, mrak je napolju, već, pa mogu biti malo i bezobrazna, ne? 😉

  7. stevo 1 новембра, 2009 у 6:00 am #

    Pogledam kroz prozor i vidim lepo vreme. Izadjem na terasu, lepo vreme. Vratim se u sobu, obujem cipele, uzmem jaknu, idem da se malo prošetam. Izadjem napolje, kad ono duva vetar i pada kiša. Ih, Andjeli moji!

    • malabreskva 1 новембра, 2009 у 6:14 pm #

      Ovaj andjeo gleda samo ženske, tebi možda pomogne neka dobra vila 🙂

  8. hipatija 1 новембра, 2009 у 2:35 pm #

    Prica je predivna . I ja uvijek govorim da bog nikome na ledja ne stavlja teret koji ovaj ne moze da ponese..
    A andjeo..ako je ko ovaj sa slike,ja ga primam odmah 🙂

    • malabreskva 1 новембра, 2009 у 6:13 pm #

      Hipatijo, kada bi uvek tako mislili bili bi srećniji… i ja se ne bih dvoumila za takvog andjela 🙂

  9. SanjaKokica 2 новембра, 2009 у 8:35 am #

    Prelepa priča sa mnogo istine u sebi, kao što Duda reče, a ja se slažem…ko zna zašto je to dobro? Treba uvek tako razmišljati, jer nikada ne znaš šta je gore moglo da se desi nego to što ti je n.pr. pukla guma po sred pljuska? Ko zna šta je vrebalo na sledećem ćošku…
    A andjeo…ma…“to je samo Photoshop…“ 😉

Постави коментар