Čarolija običnog

31 окт


Nekada su me privlačile samo tajanstvene nauke,

a sada sam stajao opčinjen pred čarolijom običnog.

Mika Antić

g06600rosa01 (1)

12 реаговања to “Čarolija običnog”

  1. dudaelixir октобар 31, 2009 у 9:48 pm #

    *Tako jednostavno a mnogo rečeno! Predivan cvet! 🙂

    • malabreskva октобар 31, 2009 у 10:49 pm #

      Hvala Dudo, meni se baš dopalo, a Mika je moj idol, pored Djoleta 🙂

  2. stevo новембар 1, 2009 у 5:56 am #

    Lepa ruža!

  3. Charolija новембар 1, 2009 у 3:05 pm #

    Obraćajući pažnju na neobične stvari, zanemarimo lepotu običnih.

  4. veshtichanstvena новембар 2, 2009 у 4:06 pm #

    Najneobičnije stvari su zapravo sasvim obične, ako ih bolje pogledamo….U tome je lepota sveta..

  5. sarah новембар 3, 2009 у 7:53 am #

    Predivno receno. I cesto se pitam zasto je to tako? Dogodi se i meni, da protrcim, na zalost…. i okrenem se prekasno… i carolija obicnog nestane u tenu…
    Obozavam Miku 😀

  6. SanjaKokica новембар 3, 2009 у 8:17 am #

    Složila bih se i sa Mikom i sa svim gore napisanim, da se ne ponavljam.

Оставите одговор

