Simptom

10 јан

Baš sam se slatko nasmejala :

„Sreo književnika Boru Stankovića neki prijatelj, pa ga posle pozdrava upita:

– Kako si, Boro?

– Ništa ne valja.

-Kako pobogu?

– Ostareo sam…

– More, izgledaš mlađi nego lane.

– E, vraga! Ja najbolje znam da je sa mnom svršeno.

– Ajde molim te, ne govori koješta. Po čemu to znaš?

– Evo po čemu : Imam u džepu tri stodinarke za koje ne zna moja žena. Sedam je sati, kafane su pune u Skadarliji, a meni se ide kući! E, beše moje…

(iz knjige „Romantično boemska Skadarlija“ Koste Dimitrijevića)“

Слика

6 реаговања to “Simptom”

  1. mandrak72 10 јануара, 2014 у 4:33 pm #

    Hehe, najbolje to on mogao da osjeti 🙂
    pozdrav

  2. Talas 10 јануара, 2014 у 7:12 pm #

    Stvarno je ostario. č 😉

  3. dudaelixir 26 јануара, 2014 у 9:34 pm #

    Simpatično, zaista! 😉

Постави коментар