Pohvala ludosti 2 ;)

28 јан

Došlo neko mrgodno vreme, ljudi su zaboravili da se smeju.
 Sve nešto žulja, smeta, fali i vuče se. Život je davno izgubio pravilan oblik.
 Ako je sledeća faza ludilo, bilo bi dobro da dođe što pre 🙂

Vic 1:

– Drugarice i drugovi iz ludnice cemo pobjeći ovako : 1. Ubiti čuvara i uzeti mu ključeve. 2. Otvoriti s ključevima jedna pa druga vrata. 3. Preskočiti ogradu i pobeći u totalnu slobodu. I sve oni tako urade: ubiju čuvara, uzmu ključeve, otvore oboje vrata, preskoče ogradu i iskoče na ulicu, a onda reče: – Drugarice i drugovi generalna proba je uspela , sutra bežimo!

Vic 2:
Došao doktor u ludnicu da proveri stanje pacijenata. Vidi svi skakuću i guraju se međusobno. Prilazi prvom i pita ga: • Šta to radite? Ovaj mu odgovara: • Glumimo kokice! Precrta njih doktor kao još uvek lude. Kad ugleda jednog pacijenta koji leži na podu. Pomisli da je možda taj normalan, pa prilazi njemu i pita ga: • Šta ti radiš? A ovaj će: • Glumim kokicu, ja sam se zalepio za šerpu!
 

Слика

8 реаговања to “Pohvala ludosti 2 ;)”

  1. jelenakovincic 29 јануара, 2014 у 8:02 am #

    Ove su verovatno navatali po stranačkim odborima! Imaju plan, organizovani su, deluju…To je to!

  2. savetapetkovic 29 јануара, 2014 у 12:19 pm #

    smeh je potreban skoro kao vazduh.
    ludila ima već sada previše a sledi..hm, 😀
    pored dobrog vica, može da nasmeje i vickasti tekst.
    ja sam se smejala čitajući tekst kolumniste Dragoljuba Petrovića pod nazivom “ Vesti iz frižidera „, list Danas.

    http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/vesti_iz_frizidera.890.html?news_id=274107

  3. Exxx 4 фебруара, 2014 у 6:19 am #

    Biću arhaičan: „Blago onom ko rano poludi pa mu život prođe u radosti i veselju“

  4. dudaelixir 13 фебруара, 2014 у 8:41 pm #

    E, hvala ti puno, slatko sam se nasmejala. 😀
    Da, u pravu si, više se ne smejemo, od silnih problema i nemaštine. No, ja, kada želim da se slatko ismejem, odem na you tube, ukucam Državni posao, pa onda sedim, smejem se i plačem, od smeha. Obožavam ih. To je pravi vojvodjanski, humor, a dotoknu se, naravno i aktuelnih tema. Ako ih nisi gledala, pokušaj. Čak se i mojim ćerkama dopadaju, mada je velika razlika u godinama.
    Danas vidim Boškića iz serije, prolazi blizu moje kuće, pored škole, a iz dvorišta viču klinci: Boškić, Boškić! Znači i deca ih gledaju! 😀

    • malabreskva 15 фебруара, 2014 у 7:26 pm #

      Joj Dudo, znam i ja ih obožavam. Mislim da su momci genijalni, ovde ih svi vole i gledaju, postali su prave zvezde, a humor im je stvarno pravi 🙂

Постави коментар