Praznici

26 дец

U ovim danima svođenja bilansa, merenja srećnih i nesrećnih dana,

brojanja želja koje su još na spisku Deda Mraza…

Zažmurite na trenutak, osetite magičnu toplinu ljubavi i iskričavu čaroliju praznične radosti.

Varnice sreće pale se oko nas!

Zato zaboravimo sve što je bilo, slavimo život koji teče

i nove snove koje nam nosi.Srećni vam praznici dragi moji

moje su želje uvek sa vama.

Слика

22 реаговања to “Praznici”

  1. ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ децембар 26, 2013 у 9:24 pm #

    Хвала МБ!
    С` најлепшим жељама,
    срдачан поздрав!

  2. horheakimov децембар 26, 2013 у 9:27 pm #

    Idu li neki praznici stvarno?

  3. savetapetkovic децембар 26, 2013 у 10:19 pm #

    hvala Malabreskvo .
    slažem se da ne treba misliti na ono što je bilo ili što smo želeli pa se nije ostvarilo. usmerimo se na budućnost ako imamo mogućnost i volju da učinimo da nam bude bolje ili makar da ne bude gore nego što je bilo.

  4. jelenakovincic децембар 27, 2013 у 8:24 am #

    Ja sam svoj poklon dobila 25.12.Bila sam poslovno u dečjoj bolnici u Tiršovoj – i, sve shvatila. Sve imam.

  5. Exxx децембар 27, 2013 у 9:17 pm #

    Breskvice
    poslao sam ti email.

    Uživaj u praznicima 😀

  6. dedodoflim децембар 29, 2013 у 12:12 pm #

    Srećni praznici i tebi, Breskvice Mala!

  7. Wojciech децембар 30, 2013 у 10:09 pm #

    Sve najbolje 🙂

  8. dudaelixir јануар 1, 2014 у 12:01 pm #

    Divno si sročila ovu novogodišnju čestitku. Želim i ja tebi sve što si ti nama! Ljubim te! 😀

  9. agroekonomija јануар 3, 2014 у 2:27 pm #

    Sretno u Novoj godini, draga breskvice!

  10. shunjalica јануар 12, 2014 у 11:15 am #

    hvala Mala B,

    nek nam novi snovi zaiskre jos toplije u ovoj čudno-toploj zimi. :*

Оставите одговор

