Vreme za priču

7 Nov

Ko vam je pričao priče pre spavanja? Da li ih se sećate?
Pokušavam ponekad da se setim priča koje su mi pričali dok sam bila dete i samo neke reči još lebde u sećanju.
Devojčica, car daleke zemlje, medvedić…
Ali ostao je onaj osećaj blaženstva tokom slušanja i bliskost u tonu kojim se priča koji mi uvek zagreju srce.
Ponekad, kad sam umorna od sveta, u čitanju pronalazim taj spokoj i sreću.
I opet putujem u daleki čarobni svet.
Gde svi imamo nekoga ko nas voli
i ko nam čita pred spavanje.

e_kids23

14 реаговања to “Vreme za priču”

  1. tangolina новембар 7, 2013 у 9:36 pm #

    Osećaj koji sam imala tada još uvek je u meni i greje…a trudim se da ga kroz pričanje prenesem i na moju decu🙂

  2. horheakimov новембар 7, 2013 у 11:48 pm #

    Uvek je vreme za priču…

  3. Branislav Bojčić новембар 8, 2013 у 4:55 am #

    Baba Rogana😀

  4. MM новембар 8, 2013 у 10:56 am #

    Da, divan osećaj blaženstva…🙂 Kako si se samo setila🙂

  5. LaBiLnA новембар 8, 2013 у 8:52 pm #

    Ja sam obožavala ruske skazke🙂

  6. shunjalica новембар 13, 2013 у 12:11 am #

    meni od svih pričanih priča ostala u najkristalnijem sećanju Uobražena mišica…:)

    • malabreskva новембар 13, 2013 у 6:03 pm #

      Meni je tata izmišljao priče, a mama mi je čitala neku veliku divnu knjigu „Najlepše bajke sveta“ gde su bajke iz svih mogućih zemalja, meni je persijska bajka bila omiljena🙂

  7. aprilia29 јануар 9, 2014 у 6:34 pm #

    I meni su ta sjećanja posebna. Imam djevojčicu od šest mjeseci i jedva čekam bar godinu da napuni pa da je uspavljujem bajkama. Pričam ja njoj i sad ali baš je i ne zanima🙂

    • malabreskva јануар 10, 2014 у 4:15 pm #

      He,he, nije prerano, samo neka se navikava na bajke🙂
      Dobro mi došla na blog

Оставите одговор

