Jesenje rominjanje

2 Oct

Nedavno sam bila u poseti staroj prijateljici. Pečene bundeve, kruške u žitu, čaj od šipka…

Baš me je zadivila jednostavnost tog života, opuštenost, logičnost.  Radiš i odmaraš, igraš se s decom… Tako obično i čarobno.

 Baš je bilo je baš kao u pesmi:

„Moj drug iz detinjstva život posmatra škrto,
vidi nebo i zemlju, ma ima pravo.
Ja sam prokleti pesnik koji stoji na kiši,
 koji laže i voli…“ 

Onda se zagledam u svoje dane, koji su protkani nekakvim tudjim mislima, što se upliću u mene i rastu, mrse se i kidaju i rađaju svakoga dana neku novu sliku sveta. Stalno nešto tražim i proučavam, toliko daleko od svakodnevnice da često ne znam u kom sam vremenu…

 Teško je složiti život iz toliko delića, kad stalno menjaš glavne motive na slici. Neki od nas su i sebi  komplikovani da bi se sastavili u jednom životu. Eto… Slušam zen muziku, gledam filmove o masovnim zaverama i genijalnim idejama, usporavam, ubrzavam, presipam iz šupljeg u prazno i divim se  bojama oktobra. 

Hodajući pod ruku sa ovom Jeseni maštam o tome  da moje sirote rasute misli jednom pronađu svoje mesto.  I nestanu u ritmu koraka.

images

22 реаговања to “Jesenje rominjanje”

  1. Станимир Трифуновић октобар 2, 2013 у 6:58 pm #

    То је тај САН!
    Импресивно једноставно речено.
    Свако добро, МБ.

    • malabreskva октобар 5, 2013 у 7:57 am #

      Stanimire, plašila sam se da me niko neće baš shvatiti, jer teško je razumeti osećaj koji ti nije blizak… Drago mi je da sam ipak uspela da napišem i da ima i onih koji su to preživeli i pronašli se 🙂

  2. ironijexl октобар 2, 2013 у 7:38 pm #

    Kod mene nađoše mesto…

  3. enicaa октобар 2, 2013 у 10:30 pm #

    Zašto jednostavno kad može komplikovano😉

  4. Jelena октобар 3, 2013 у 8:44 am #

    Da, da…draga, divna jesen podseti čoveka na lepotu malih, toplih, ušuškanih stvari…životnih.
    Na pravom si putu, virni ali ne skreći!🙂

  5. horheakimov октобар 3, 2013 у 11:56 pm #

    Valjda ‘ili’ nestanu u ritmu koraka? Kamo će nestajati kad već pronađu mesto? Pomislio sam ‘ili mi donesite neku korist ili mi ni ne trebate’.

    • malabreskva октобар 5, 2013 у 7:53 am #

      Horhe, mislila sam nestanu iz moje svesti. Što ne znači da ne postoji ono čega ja nisam svesna🙂 Kad se uljuljkaš u ritmu koraka (života) prestaneš da se mučiš nekim svojim projekcijama, sve stvari upravo su na svom mestu i sve ti postane lako… Taj mir mi je bio na umu, nadam se da me razumeš🙂

      • horheakimov октобар 5, 2013 у 11:38 am #

        Sada valjda da, ono što kažu, kada dođu deca život se potpuno promeni. Mislim ne znam za drugi primer koji dekonstruiše nepotrebne projekcije koje umaraju. Nekada delimično uspe udomljavanjem napuštene životinje.

  6. dudaelixir октобар 5, 2013 у 5:55 pm #

    Ih, Breskvice, ti sve možeš, znam ja lavice!😀

  7. Exxx октобар 6, 2013 у 2:39 pm #

    Ti živiš u oblacima Mala 😛

  8. MM октобар 12, 2013 у 4:09 pm #

    Sklope se kockice. Treba da naučimo kad nešto da pustimo da se “samo“ reši, a kad treba sami da zapnemo🙂
    Otići će te rasute misli u neki prelepi mozaik😉

    • malabreskva октобар 17, 2013 у 5:13 pm #

      Hvala ti MM, to je sustina. Nauciti da se prepustis… Ali ima tvrdoglavih i svojeglavih🙂 Dobro dosla🙂

  9. veshtichanstvena октобар 13, 2013 у 9:56 am #

    Bas si divno ovo napisala…Uzivala sam citajuci. Ne menjaj kod sebe nista samo zbog toga jer mislis da je tako bolje ili jednostavnije. Nismo svi stvoreni da budemo po „kalupu“ ..Bas si mi slatka ovakva , komplikovana, sasava, romanticna, ozbiljna i breskvasta Breskvice ))))

  10. mojra октобар 16, 2013 у 4:56 pm #

    To se tebi samo čini tako jednostavno. Ko je sklon da stalno nešto traži i proučava van svakodnevnice, roditeljstvo mu neće doneti mir i ravnotežu. Čovek je ili jednostavan ili nije. Deca dodatno komplikuju život, nema tu ništa jednostavno. Ko nije imao mira pre, tek ga s decom neće naći.

  11. milininsvet октобар 30, 2013 у 11:04 am #

    Breskviceee pusti misli…zivi sad…uzivaj…jesen jeee🙂

    • malabreskva новембар 2, 2013 у 5:27 am #

      Pustila. Uživam. Drago mi je da si tu Mila, nije te dugo bilo🙂 Pozdrav

Оставите одговор

