Isus, sin čovečiji – Halil Džubran

22 Sep

“ … Jednoga dana dok smo On i ja hodali sami po polju, obojica ogladnesmo.

Stigosmo do jedne divlje jabuke. Na grani su visile samo dve jabuke.

On obujmi stablo drveta rukom svojom i protrese ga, te dve jabuke padoše na zemlju.

Podigao ih je obe i jednu dao meni. Onako gladan, pojedoh jabuku na brzinu.

Tada pogledah Njega i videh da još drži onu drugu jabuku u ruci. I dade mi je rekavši:

„Pojedi i ovu“ I ja uzeh jabuku i pojedoh je u bestidnoj gladi svojoj. I dok smo hodali dalje pogledah ga u lice.

Ali kako da vam kažem šta sam video?

Noć u kojoj sveće gore širom vaseljene. San,  nama nedostižan.

Podne u kome su svi pastiri spokojni i srećni što im ovce pasu. Veče i mir i povratak kući.

A onda počinak i san. Sve to videh na licu njegovom.

Dao mi je obe jaubke, a znao sam da je i on bio gladan baš kao i ja.

Ali sada znam da ga je DAVANJE ispunilo. On sam jeo je drugo voće, sa drveta drugog.

Pričao bih vam još o njemu, ali kako ću?

Kada ljubav postane neizmerna, ona zanemi.

A kada je sećanje preopterećeno, ono ište dubinu ćutnje…“

(Iz knjige „Isus sin čovečiji“Halil Džubran)

4423550844_5b44244990_z

slika: Tree of Hope –  K. Koppdelaney

6 реаговања to “Isus, sin čovečiji – Halil Džubran”

  1. horheakimov септембар 22, 2013 у 7:08 pm #

    …pa opet bez ljudi takvih kakvi su, davanje je osuđeno kao drvo nade.

  2. veshtichanstvena септембар 24, 2013 у 3:34 pm #

    Breskvice, tako je lepo citati na tvojim stranicama, prisno i poznato, bas uzivam )))))

    • malabreskva септембар 25, 2013 у 5:17 pm #

      Draga moja, veoma se radujem tvom povratku. Magija se budi tvojim prisustvom u mom sokaku🙂

  3. Exxx октобар 6, 2013 у 2:45 pm #

    Na tom drugom drvetu jabuka je i ona zmija koja strpljivo čeka svoju priliku

Оставите одговор

