Moja zimnica

14 Sep

Ne bacaj kamenje u moje jezero!

Hoću bistru sliku ovog kasnog leta,

Mali kolaž sunca u tegli za snove…

Ne besni, nećeš mi zamutiti dubine.

Uspavani život negde na dnu ćuti.

Zatrpan ovim iskrzanim danima

kao suvim lišćem  ružnih uspomena.

Слика

15 реаговања to “Moja zimnica”

  1. Станимир Трифуновић септембар 14, 2013 у 9:30 pm #

    Какав оптимизам. За поштовање.
    Поздрав.

  2. savetapetkovic септембар 14, 2013 у 10:17 pm #

    pesnikinjo,
    divno

    • malabreskva септембар 15, 2013 у 10:31 am #

      Saveta, to je samo trenutno raspoloženje. Biće ga, ide jesen🙂 Pozdrav

  3. Slavko септембар 14, 2013 у 11:58 pm #

    Meni se, lično, više dopala „Prašina“.😛 A je li, opet da te pitam, što ti mene ignorišeš na Tviteru, bre?!

    • malabreskva септембар 15, 2013 у 10:30 am #

      Slavko, ako je to ono što sam slučajno izbrisala, video si da je na istu temu🙂 Da se ne ponavljam više?
      Ne idem ti ja na Tviter i lozinku sam čak izgubila🙂
      Pozdravljam te.

    • veshtichanstvena септембар 26, 2013 у 6:27 pm #

      O kako sam ti se obradovala Slavko )))))), kao da sam stvarno srela svog starog poznanika🙂

      • Slavko септембар 27, 2013 у 7:04 pm #

        Vaše Veštičanstvo…😀 Moj duboki naklon.

        • malabreskva септембар 28, 2013 у 4:09 pm #

          🙂 Staro društvo se okuplja. Sreća, sreća, radost~~!!!!!

  4. horheakimov септембар 15, 2013 у 1:11 pm #

    Teglica, do 50 grama.

  5. insajder септембар 17, 2013 у 7:45 pm #

    lepo, prava jesenja sonata .)

  6. veshtichanstvena септембар 26, 2013 у 6:29 pm #

    Breskvice, ti malo u D-molu kao i svake jeseni ?)))) Svejedno, odlicne metafore🙂

Оставите одговор

