Bašte

18 Aug

Mora da sam u prošlom životu bila baštovanka. Oduševljavam se raznim sitnicama, ali kada vidim sliku nekog engleskog vrta, prosto se istopim od sreće. Zato je meni ideja raja na zemlji veelika bašta. Mogu tu biti i pčele i ptice, ježevi, krtice, poljski miševi. Samo mi komšije ne trebaju. Zamislite da vam svaki dan počne uz miris zumbula, jasmina, ili ljiljana… Imala bih onu pletenu korpicu za cveće i onu metalnu kanticu sa tufnicama za zalivanje… Pustite me da sanjam još malo, gledala sam neke lepe slike…

Слика

Слика

Слика

Слика

СликаСлика

12 реаговања to “Bašte”

  1. Станимир Трифуновић август 18, 2013 у 10:04 am #

    Нестварно лепо… и једноставно.

  2. Branislav Bojčić август 19, 2013 у 9:28 am #

    Mnogo je lepo!

  3. dudaelixir август 20, 2013 у 8:48 pm #

    Breskvice, nisi jedina koja pati za takvom jednom, kućicom u cveću. Predivne su fotke, zaista. Mogu ti reći, nekada davno, dok su moji roditelji bili živi, mama je imala jako lepu baštu, a kada su oni otišli na ONAJ svet, sestra i ja smo pokušavale da održavamo cveće, kao što je to mama činila. To je divna zanimacija, pogotovo ako se radi u dvoje. Čavrlja se običnim stvarima, smeje i posao ide od ruke.
    Posle par godina, dvorište je preuredjeno, a baštu održavaju sestra i zet, koji tu žive.

  4. Sanjar u prolazu август 21, 2013 у 3:59 pm #

    napravi jednu akvu bastu pa nas pozovi😀

    • malabreskva август 21, 2013 у 7:39 pm #

      Pravim ja ovde virtuelnu baštu, sve sam saksije već nabavila🙂

  5. Exxx август 24, 2013 у 8:24 am #

    Uz ovoliko cveće svakako da bi trebala mala pomoć… znaš, od onih razvijenih, do pojasa razgolićenih baštovana kao sa filma ili reklama:mrgreen:

  6. shunjalica август 25, 2013 у 11:32 am #

    Mala B,

    fantastične su, ali meni tu negde mora biti i more. Bez velike vode, ne mogur. Pa, ja i u kuhinji s vremena na vreme napravim poplavu tek da udovoljim ludom srcu.🙂

  7. Branko Baćović септембар 1, 2013 у 7:21 pm #

    Ko za hobite🙂

Оставите одговор

