Kupoholičarka

16 Aug

Gde sam ja ovih dana? Pa, znate da je sezona rasprodaja, a sad vam javno priznajem da sam ROB potrošačkog društva!

Obožavam da se šunjam po prodavnicama, da pipam tkanine, biram, probam… U stanju sam da četiri sata trčim po prodavnicama i vučem bezbroj kesa u rukama.

A opet – nikad nemam šta da obučem!

E, pokušavala sam da se promenim, ne ide mi od ruke. Možda je to uzbuđenje kad mi drugarica javi „E, jesi čula da je sniženje… tamo. Imaju haljine baš za tebe!“ Ostavljam sve i u  trk.

I posle uguravaj u ormar, bacaj neke stvari, pravi mesto, ukucavaj još jednu policu…

Žene su prosto nepopravljive, i ja sam priznajem u toj grupi. Imate li neki lek za mene?

Слика

17 реаговања to “Kupoholičarka”

  1. Станимир Трифуновић август 16, 2013 у 4:26 pm #

    …Када бих знао како се пише купац са становишта родне равноправности, имао бих солидан терапијски предлог. Нешто попут председница удружења купаца. Али, авај, како то исправно рећи.
    Поздрав, МБ.

  2. horheakimov август 16, 2013 у 5:32 pm #

    Jedini lek za roba je sloboda.

  3. mojra август 16, 2013 у 6:06 pm #

    Postoji lek, zove se BESPARICA! Delotvoran 100%. Ja sam se izlečila. Problem je što se onda pojavi druga bolest, koju je ova prva uspešno lečila, a zove se depresija.🙂

    • malabreskva август 17, 2013 у 6:52 am #

      Mojra, ne može mi ništa besparica, jer uvek imam „fond za crne dane i niske cene“🙂

  4. oblogovan август 16, 2013 у 7:48 pm #

    Nema leka, ali obožavam ovu iskrenost…🙂

    • malabreskva август 17, 2013 у 6:52 am #

      Oblogovan, svake godine u ovo vreme moji postovi su na istu temu🙂

  5. LaBiLnA август 16, 2013 у 8:11 pm #

    Šta si meni kupila?🙂

    • malabreskva август 17, 2013 у 6:53 am #

      Labilna, moraš mi reći tačne mere, pa da ti odam tajnu u kojoj prodavnici imaš najbolji izbor🙂

  6. draganatomic август 19, 2013 у 3:17 pm #

    Ma kakav lek! Zdrava si k’o dren sve dok kupuješ!!!

    • malabreskva август 20, 2013 у 4:08 pm #

      🙂 Znala sam da ću naći podršku i odobravanje u ženskom društvu🙂

  7. Exxx август 24, 2013 у 8:23 am #

    To su sitnice koje život znače. Zašto ih se lišiti?

  8. shunjalica август 25, 2013 у 11:34 am #

    Lek je da idemo zajedno u taj šoping! :))))

Оставите одговор

