Pripovedač

1 Jul

Da li se sećate ovih priča? Vraćaju u detinjstvo. Slučajno sam ih pronašla i oduševila se. Uživajte😉

12 реаговања to “Pripovedač”

  1. Станимир Трифуновић јул 1, 2013 у 6:07 pm #

    …Подсетила си ме на све оне дивне људе који су учествовали у синхронизацијама Мића Татић, Никола Симић, Нада Блам (Олива), Баја Бачић (Кврга-Баџа)….
    И на Опстанак-наравно!
    Поздрав.

  2. Jelena Bogosavljevic јул 1, 2013 у 6:10 pm #

    kao dete obožavala sam“Pripovedača“, i isto sam pre nekako iskopala par epizoda, tako da si me skroz oduševila.

  3. dedodoflim јул 2, 2013 у 1:35 pm #

    Da, fine stvari iz „detinjstva“! I dobro je da se s vremena na vreme pominju i brane ih od zaborava. Ako se ne varam „Drveni Advokat“ je takodje bacila sećanje na PRIPOVEDAČA, mislim da je to bilo pre dve ili tri godine. Novosadjani i …djanke, pozdravite „Drvenu“!

  4. Talas јул 3, 2013 у 10:31 pm #

    Pozdrav. 🙂

  5. dudaelixir јул 5, 2013 у 8:34 pm #

    Na žalost, ja ne mogu da ga otvorim. Verujem ti! Pozdrav i poljubac!😀
    Slatke su ti tufnice! Letnje krečenje je palo!😀

Оставите одговор

