Sunce

9 Jun

IMAG0467

Sunce!

Možda nije slučajno što se magle u meni nekako uvek povuku sa prvim zracima sunca. Primirje. Bitke u mislima sve su obustavljene. U takvim retkim trenucima spokoja sve mi se čini tako jednostavno, raspletu se sve mreže I život izgleda savršen. Baš  kao I ovo današnje jutro.
Moram vam priznati da imam novog ljubimca. Od kada mi je procvetala lavanda, svakoga dana dolazi jedan beli leptir. Znak da u meni treperi sreća.
Nadam se da I vi uživate🙂

 

 

18 реаговања to “Sunce”

  1. TamoiOvde јун 9, 2013 у 9:40 am #

    Hvala na pruženoj mogućnosti za uživanje u divnoj fotografiji i lepim rečima.
    Nego, lavanda.
    Imaš li uspešan recept i praktičan savet?
    Pripomogneš li, valjda ću namamiti i lepotu leptira.

    • malabreskva јун 9, 2013 у 10:05 am #

      Tamo i ovde, hvala ti što si uživao sa mnom. Ovu lavandu sam kupila u Tempu, u onim malim saksijama sa sadnicama, bila je presađena u većoj saksiji dok i nju nije prerasla… Savet? Po mom mišljenju sve na ovom svetu buja kada mu pružaš ljubav i pozitivnu energiju, a vene kada je obrnuto. Meni zato cveće oduvek ide od ruke🙂 Planiram da napravim leju sa lavandama, pogledaj ovu ideju :
      http://www.fiberfarm.com/2013/02/propagating-lavender
      Pozdrav!

      • TamoiOvde јун 16, 2013 у 2:41 pm #

        Hvala na savetu i odanoj mi tajni.
        S ljubavlju se mučim, kako da naučim?
        Lepa i mirisna ti leja bila!

    • nedodjija јун 11, 2013 у 7:17 pm #

      recept: protrljas dlanove, uperis u biljku i zamislis kako raste i uziva…. zamislis miris i lepotu…. garant uspeva sa svakom biljkom koju volis… (a i ne samo sa biljkama…. 😉 )

  2. LaBiLnA јун 9, 2013 у 10:14 am #

    I ja sam jedva dočekala sunce🙂

  3. shunjalica јун 9, 2013 у 2:33 pm #

    kad je ovakvo vreme više sam gušter nego lav, al koga briga –

  4. Exxx јун 9, 2013 у 7:06 pm #

    Koliko je malo potrebno za sreću😀

  5. savetapetkovic јун 11, 2013 у 7:34 pm #

    kažu da će uskoro ponovo biti sunčano bez ove dosadne kiše
    nemam lavandu ali svako jutro uz kafu, gledam lepog belog leptirića slušam čavrljanje vrabaca koji doručkuju zrele plodeove višnje, koja je ove godine obilno rodila,
    ne znam da li je to sreća koju pominje exxx ali spokoj i zadovoljstvo jeste

  6. dedodoflim јун 12, 2013 у 1:37 am #

    🙂

  7. tatjanamb јун 26, 2013 у 1:59 pm #

    Sunce, zelenilo, voda, cvrkut ptica, sustanje trave pod nogama…. Divota jedna…❤

Оставите одговор

