Loša vest, pa još sve puta šest…

13 мај

Kako se uklapate u kalup koji vam je život izlio?
Eto, ja pomalo curim, a nekad se baš razlijem… Ni sama ne znam kako se sakupim, možda menjam oblike i boje.
Sanjam da ću se uklopiti u tok priče, da ću razumeti znakove. Možda ću jednom u tom bunilu čuti otkucaje svemira i zakoračiti u njihovom ritmu, pustiti život da me oblikuje.
Još uvek sam žilavo testo, ko ukleto drvo što štrči u vremenu.
kung-fu-master

18 реаговања to “Loša vest, pa još sve puta šest…”

  1. Станимир Трифуновић мај 13, 2013 у 6:57 pm #

    СВЕ је ЗНАК. Неки…
    Откривај…
    Са уживањем и самопоузданошћу.
    Поздрав.

    • tangolina мај 13, 2013 у 8:33 pm #

      A naučeni smo da ne štrčimo pa nas frka kad je tako…Samo ti štrči, nije lako odrastati samna vetrometini, ali posle imaš jači koren i neku posebnu lepotu 🙂

    • malabreskva мај 15, 2013 у 7:46 pm #

      Znači da učim znakove… hmmmm…

  2. oblogovan мај 13, 2013 у 10:25 pm #

    Eto, uklopila si (se)… 🙂

  3. shunjalica мај 15, 2013 у 11:37 am #

    nevidljivo bodemo oči iz dana u dan 🙄

  4. dedodoflim мај 16, 2013 у 10:27 pm #

    Moj kalup je (ako ćemo tako da ga nazovemo) taman po mojoj meri. Breskvice mala, od testa se, inače, prave fini kolači!

    • malabreskva мај 18, 2013 у 6:19 pm #

      Njam, njam, ko je pomenuo kolace???

      • dedodoflim мај 18, 2013 у 9:11 pm #

        Draga moja, ti spomenula testo (sirovo), a mene asocira na kolač, na pitu od jabuka, na kolačiće fine, na nedeljno popodne kada se odmaramo i uz kafu, ili čaj, grickamo nešto što se od testa pravi 🙂

        • malabreskva мај 20, 2013 у 4:21 pm #

          He,he, znam Dodicu, zezam se. Kad cujem za kolace vise nista ne znam 🙂

  5. Exxx мај 19, 2013 у 7:42 am #

    Zar kalup nije sputavanje i ograničavanje? Samo neukalupljena možeš biti slobodna i izvan klišea

    • malabreskva мај 20, 2013 у 4:20 pm #

      Exxx, kalup je nesto sto nam je dato, hteli mi to da prihvatimo ili ne. Ovde je pitanje da li se praviti lud ili se menjati…

      • Exxx мај 21, 2013 у 7:59 am #

        Iz ovog se može razviti polemika, ja ću samo da se nadovežem. Menjati se znači evoluirati mada kada si ti u pitanju ja ne bih ništa menjao 😛

Оставите одговор

