DifenBAKIja

12 May

Godinama već gajim džinovse difenbahije, od kada mi je pokojna baka donela prvu sadnicu. Pokušavali su mnogi od mene da  ih presade, ali im se iz nepoznatih razloga one osuše. Bila sam u prilici da mi razni ljudi koji dođu u posetu savetuju da ih izbacim jer su otrovne, da mi „džungla u kući ne treba“… Ne mogu da shvate da u tom stablu buja ljubav prema cveću, koju mi je baka prenela i koje ne mogu da se odreknem. Ljudi se čudno vežu za neke obične stvari, a meni kada bi uništili to cveće mislim da bi mi zgazili dušu… Ponekad, u ovako kišnim danima muvam se po kući i razmišljam o toj vezanosti. Osećam da i moja baka negde tamo gajeći svoje cveće i o meni brine.

Слика

14 реаговања to “DifenBAKIja”

  1. tangolina мај 12, 2013 у 11:11 am #

    I pored svih modernih kućnih pomagala, meni je najdraži stari mikser koji sam dobila od bake. I uvek kad mućkam neki kolač pomislim na nju🙂 Rekla bih da je to isti osećaj🙂
    Samo ti uzgajaj džunglicu ljubavi🙂

  2. dedodoflim мај 12, 2013 у 11:21 am #

    U ovim mojim krajevima, neki ih zovu i „gumivirág“! Lepi pozdravi!

  3. oblogovan мај 12, 2013 у 11:53 am #

    🙂

  4. Станимир Трифуновић мај 12, 2013 у 11:55 am #

    Мој отац је са Шар-планине понео грумен земље…
    Проклијало цвеће…
    … ево седма година!

    савршено разумем.
    Поздрав.

  5. Alex мај 12, 2013 у 6:57 pm #

    Difenbahije… predivno, Breskvice… ja sam ljubav prema cvecu nasledio od majke…🙂

    • malabreskva мај 13, 2013 у 4:16 pm #

      Kako ide ona poslovica, ako hoces da budes srecan ceo zivot ti gaji cvece😉

  6. shunjalica мај 15, 2013 у 11:39 am #

    nema šta tu da se (ne) razume.. to je ljubav🙂

  7. Exxx мај 21, 2013 у 8:04 am #

    Kao što reče Šunja, to je ljubav, ako te to čini srećnom i ispunjava te, šta te briga šta drugi misle. A povrh svega to je ta neka „nevidljiva“ nit koja te spaja sa bakom. Razlog više da nastaviš sa time😉

Оставите одговор

