I ja sam tu…

9 May

Kako su protekli svi ovi dani i meseci?
Kao da je neko ugasio svetlo i navio me na preživljavanje.
I evo, proleće diše punim plućima i ja polako otvaram oči.
Možda i ova godina konačno počne…
A gde ste vi?
dfc402fc8db0df64a2b0d6bc54b2b339

24 реаговања to “I ja sam tu…”

  1. tangolina мај 9, 2013 у 9:02 pm #

    Naučila me Šunja da mi godina počne kad hoću, kad lepo smislim i donesem one „novogodišnje odluke“ …pa eto, nekako nam se poklopio početak Nove godine i zato ti želim sve najbolje!🙂

    • malabreskva мај 9, 2013 у 9:11 pm #

      Hvala ti draga, uzvracam ti lepim zeljama. Vazno je vratiti se na podijum dok jos ima muzike, a igra traje…

  2. Alex мај 9, 2013 у 9:51 pm #

    Je si li se razbudila od zimskog sna, Brskvice😀

  3. LaBiLnA мај 10, 2013 у 6:29 am #

    Ja sam tuKa🙂 Pošto breskve?

    • malabreskva мај 10, 2013 у 5:23 pm #

      Labilna, drago mi je da si tu! Breskve jos nisu na prodaju, nije sezona🙂

  4. savetapetkovic мај 10, 2013 у 10:22 am #

    baš sam ovih dana pomislila na Tebe, nedostajale su mi Tvoje lepe poetske priče.

  5. Станимир Трифуновић мај 10, 2013 у 1:38 pm #

    Искрено, чеках стрпљиво још од оног Тарковљевског амбијента Твог последњег поста.
    И, слутило је на интермецо…
    Ово сада слути на плес.
    Поздрав.

    • malabreskva мај 10, 2013 у 5:27 pm #

      O, hvala ti na divnom komentaru Stanimire. Drago mi je da si zalutao u moje dvoriste, citala sam tvoje tekstove I jako su inspirativni🙂
      Nadam se da ce biti plesa, muzika je tek pocela🙂

      • Станимир Трифуновић мај 10, 2013 у 5:29 pm #

        У Твоје двориште се не може залутати.
        Хајде, мало више самопуздања…
        Поздрав.

        • malabreskva мај 10, 2013 у 11:35 pm #

          He,he, nemoj da te reci varaju, ja sam lavica u horoskopu, ne treba mi vise samopouzdanja – bila bih nepodnosljiva🙂

  6. Charolija мај 10, 2013 у 4:04 pm #

    Preživeli smo, a sada da zaplešemo. Idemo dalje.🙂

  7. Slavko Šćekić (@scekics) мај 10, 2013 у 6:05 pm #

    BRESKVICE!!!!!! :)))))))))))))

    Nemoj da si na navijanje, nego dođi kod mene da se kupamo u mirisu podgoričkih lipa.🙂

    Ja sam nekoliko puta htio da te pitam za zdravlje, ali sam se plašio da nekoga ne naljutim.😉

    • malabreskva мај 10, 2013 у 11:30 pm #

      SLAAVKOOOO, gde si junacino kako mi je drago da te cujem!!
      O, kako si mi ulepsao dan, bas sam srecna sto si se javio! Ko sme tebe ovde da dira?!
      A miris lipa… sad si mi ulepsao I noc🙂
      POZDRAV !!!

  8. dudaelixir мај 10, 2013 у 8:33 pm #

    Breskvice, dobro se ti nama vratila. Već sam se zabrinula za tebe. Tu smo, kao što vidiš, ali smo se svi nešto umrtvili. Ovo proleće nas ošinulo vrućinama, pa smo još uvek ošamućeni, ali, mrdamo. Puno pozdrava i sve najlepše!😀

    • malabreskva мај 10, 2013 у 11:33 pm #

      Dudo, drago mi je da ste svi na broju, puno mi srce kao I ova blog kuca. Lepo je biti medju svojima, znas kako ste mi nedostajali.

  9. Exxx мај 11, 2013 у 5:20 am #

    Bitno je da si opet TU😉

    • malabreskva мај 11, 2013 у 11:34 am #

      Exxx, druže moj, meni je bitnije da me niste već izbrisali iz „imenika“. Svaka ptica svome jatu leti🙂

  10. dedodoflim мај 11, 2013 у 6:22 pm #

    Proleće? Koje proleće, draga moja? Jer, ja nisam primetio da je bilo nekakvog prelaza izmedju zime i proleća, a ni zima nije bila zima🙂 Čini mi se da će samo leto ličiti na samoga sebe, a i ono će verovatno biti pretoplo, možda kišovito… Ne znam, videćemo, a ti sada lepo veliku porciju sladoleda, i uživaj! Lepi pozdravi!

    • malabreskva мај 12, 2013 у 11:02 am #

      Dodiću, sladoled je uvek odlična ideja. Drago mi je da si tu. Pozdrav.

  11. shunjalica мај 15, 2013 у 12:00 pm #

    Bila na putu, al opet sam tu. Sunce za nas lavove je život povrh života🙂

    Krećemo Mala B, kafa porcija sladoleda i navijmo godinu na početak🙂

Оставите одговор

