Koraci u blatu

27 Feb

muddy_country_road
Ulica blatnjava i pusta
u praskozorju nekom
grli jos jedan dan
kao i svaki drugi…
Dok zivot curi niz cestu
trazeci svoj kraj il pocetak
zeleci da zaboravi korake
beznacajnih prolaznika.

14 реаговања to “Koraci u blatu”

  1. Станимир Трифуновић фебруар 27, 2013 у 6:24 pm #

    Стихови у духу Цесарића а фотографија у духу Тарковског…

  2. dudaelixir март 6, 2013 у 9:09 pm #

    Baš lepo napisano!🙂

  3. Exxx март 19, 2013 у 6:35 am #

    ali u blatu ipak ostaju tragovi ma koliko bili beznačajni prolaznici😉

  4. tangolina март 28, 2013 у 6:27 pm #

    Breskvice drugarice…evo nešto za nas🙂

    http://www.panonski-mornar.eu/rringispil/

    :*

  5. shunjalica март 31, 2013 у 9:43 pm #

    i, eto, dileme – ko je važniji put ili putnik?!🙂

  6. Alex април 26, 2013 у 11:49 am #

    Breskvice…. FALIŠ…

    • malabreskva мај 3, 2013 у 5:37 pm #

      Hvala ti Alex, I vi meni falite. Malo sam se ulenjila sto se pisanja tice. Nadam se da cu se uskoro vratiti. Pozdravljam vas.

  7. jelenakovincic октобар 2, 2013 у 8:14 am #

    Draga breskvice, kako sve više čitam tvoje stihove – sve mi se više čitaju! Što je danas jako retko…Da li imaš neke planove u vezi sa tim?..Bilo bi pravo, ali PRAVO osveženje u našoj poeziji imati takve bisere…Razmisli, molim te. Možda bih mogla i ja malo da pomognem…ozbiljno razmisli, pliiiiz…
    Pored ljubavi prema lepim rečima, veže nas ljubav i prema bašti. Ako poželiš videti kako izgleda moja, svrati ponekad na blagomogzivota.wordpress.com.
    Čitamo se i dalje🙂 Veeeeeliki poz🙂

    • malabreskva октобар 2, 2013 у 5:19 pm #

      Hvala ti puno Jelena, dobro mi došla u goste. Drago mi je da ti se moji tekstovi dopadaju, znači da smo srodne duše🙂 Iskreno da ti kažem nisam razmišljala o tome da nešto „radim“ sa ovim tekstovima, jer pišem isključivo zbog toga što volim. Rado ću te posetiti, radujem se što si me pronašla🙂

Оставите одговор

