Stranci

28 Jan

Tvoj vučiji pogled kao da gleda u neprijatelja.
I blesak odbrane koji ti umire u zenicama
dok ti pružam ruku…
Zašto ljudi prave gluposti i onda se prave da ih nije briga?

Zar ti je čudno to što te nisam izbrisala
i posle svih godina nisam te zgazila kao ti mene…
Znaš, osetila sam hladnoću kajanja dok me je tvoj pogled pratio po sali
i kao žrtvu živu zakopavao.

I zašto me još boli ta izdaja,
koju nisam zaslužila, koju nisam zaboravila
i koju sam davno oprostila…

images

2 реаговања to “Stranci”

  1. dudaelixir фебруар 9, 2013 у 9:16 pm #

    Breskvice, nadam se da ovo nije tvoje lično iskustvo. U stvari, želim! Tako je bolno i ne bih volela da si ti deo te patnje!

    • malabreskva фебруар 10, 2013 у 7:00 pm #

      Pa jeste moje iskustvo… Napisala sam ga trenutno, pa je verovatno jako i malo konfuzno… Nije u pitanju ljubavna drama, već moja tuga zbog osobe sa kojom sam odrasla, a koja me je iz neznanog razloga potpuno izneverila… Tužno, ali i to je život.

Оставите одговор

