Ana Karenjina, ponovo…

24 Jan

Konačno odgledah novi film „Ana Karenjina“! Spremila sam i gomilu maramica za plakanje i nešto slatko da me povrati iz dubioze kada padnem pod stolicu… Možda zbog tako velikih očekivanja i nisam preterano oduševljena, ali ono što je dobro u svemu tome je silna želja da ponovo pročitam knjigu…
Između ostalog, razočarao me izbor glavne „zverke“, tj. Vronskog, a dok mnogi Rusi negoduju da je Kira Najtli premršava, ja bih podvukla da je i „Vronski“ premršav i nekako „mlak“…
He,he, setih se da sam se davno zaljubila u Konstantina Levina i još uvek mi je neodoljiv🙂
Šta vi kažete, gledali ?
Anna-Karenina-Keira-Knightley-Aaron-Taylor-Johnson

25 реаговања to “Ana Karenjina, ponovo…”

  1. tangolina јануар 24, 2013 у 8:42 pm #

    Nisam, ali planiram. Mada sam od Vronskog mnogo više očekivala😀

  2. oblogovan јануар 24, 2013 у 9:53 pm #

    Nisam, obično ne gledam ekranizacije romana, ali, nema veze…🙂

    • malabreskva јануар 28, 2013 у 7:09 pm #

      Nema veze, da si nam živ i zdrav do nove verzije i sve u krug🙂

  3. Exxx јануар 25, 2013 у 6:55 pm #

    Ja bih sigurno zaplakao, znam😕

  4. savetapetkovic јануар 25, 2013 у 9:37 pm #

    nisam gledala taj film, davno sam ga gledala sa Vivijen Li u ulozi Ane.
    svakome može da se desi da pročita neki roman i u svojoj glavi stvori mišljenje o glavnim likovima i kada vidi ekranizaciju, razočara se.
    ima i mišljenja da zapadnjaci ne osećaju slavensku dušu , takva mišljenja sam čula za neke filmove snimljene po ruskim romanima

  5. Branko Baćović јануар 27, 2013 у 8:41 pm #

    Ja gledao Hobite… spremio se za nezaboravno zezanje… a dobio reciklirane Gospodare prstenja i ostalog nakita😉

    • malabreskva јануар 28, 2013 у 7:11 pm #

      He,he, ja ne volim nastavke i filmove koje štancuju u sto delova, sve pokvare. Ali „hobiti“ su mi se svideli jer su baš dečiji, a ja sam dete🙂
      Da, i ne volim 3d, uaaa tehnika i napredak, kvare tok priče🙂

  6. agroekonomija фебруар 3, 2013 у 1:28 pm #

    Breskvice, sve si rekla, fenomenalna si!

  7. shunjalica фебруар 8, 2013 у 2:33 pm #

    nisam jos gledala i ne žurim sa gledanjem, valjda baš zbog predrasude da neće ispuniti moja očekivanja🙂
    eh, ta očekivanja, ni sa njima, ni bez njih🙂

  8. Пдутр фебруар 9, 2013 у 9:56 am #

    Обично буде проблем сместити огромну књигу у релативно мали филм. Избацити неке делове а задржати суштину је поента у оваквим случајевима. Нисам гледао али намеравам.

  9. dudaelixir фебруар 9, 2013 у 9:18 pm #

    Ni meni se ne gleda film, zbog izbora glumaca. Nije da ne volim Kiru, ali mi nije za ovu ulogu. Ni vronski mi nije baš po meri. Ti si sve ispričala, pa ne moram ni da vidim film!😀

    • malabreskva фебруар 10, 2013 у 7:01 pm #

      Dudo, pogledaj ipak, možda promeniš mišljenje, nikad se ne zna🙂

Оставите одговор

