Srećni vam praznici :))

3 Jan

51PFIuBeWbL

Dragi moji blogeri u novogodišnjoj vreći za vas čuvam još puno lepih želja i poklona, poslužite se po svom izboru. I budite mi uvek tako maštoviti, iskričavi i svoji u ovom vremenu sivila. Sačuvajte te zvezde u očima, koje će jednom  nekome od nas u pravom trenutku obasjati put. Nadam se da kao  i ja uživate u novom početku.

15 реаговања to “Srećni vam praznici :))”

  1. malabreskva јануар 3, 2013 у 8:00 pm #

    Iako nisam pomenula, moram da dodam da mi ovde fale Stepski, Afrodita, Arčibald, Dodo (Steva) (izvinjavam se ako se nekoga baš sada ne setim) i puno ih pozdravljam ako ikada prođu ovim mojim sokakom

  2. Jelena Bogosavljevic јануар 3, 2013 у 8:28 pm #

    Ovaj blogosvet je zaista čudesan i budi zvezde u očima… sve najbolje u Novoj

  3. Charolija јануар 5, 2013 у 3:54 pm #

    Hvala draga Breskvice. Neka ti ova godina lepa, srećna i laka kao i njen početak. Uživaj i raduj se. :*

    • malabreskva јануар 7, 2013 у 10:12 am #

      Hvala draga, tvoja cestitka u onom postu na blogu ostala mi je u secanju. HVALA I SRECCNOOOO

  4. LaBiLnA јануар 5, 2013 у 5:18 pm #

    Sve najbolje i tebi, i neka ti osmeh u godini Novoj krasi lice🙂 Cmmmmmmmok :***

  5. dudaelixir јануар 6, 2013 у 4:15 pm #

    Nije da se hvalim, ali, znam da sam ti i ja nedostajala, jer si mi to napisala!
    Ljubim te i želim da budeš i dalje tako „sočna“ i „breskvasta“, kao i do sada. Da i dalje iz tvoje divne glavice izlaze samo reči ljubavi!😀

    • malabreskva јануар 7, 2013 у 10:15 am #

      Dudice, bas si nedostajala, ali sam srecna da si opet sa nama!HVALA ti, Srecan Bozic, uzivaj u praznicima!

  6. TamoiOvde јануар 7, 2013 у 11:28 am #

    Želim ti sočne i slatke plodove životne!

  7. Sofia C. Alston јануар 11, 2013 у 8:25 am #

    U stara vremena jedan kralj je na sred puta postavio ogroman kamen. Potom se sakrio da vidi ko će ga pomjeriti. Neki od najbogatijih trgovaca u kraljevstvu kao i mnogi dvorjani su prolazili tim putem i ignorisali kamen. Neki od njih su čak krivili kralja što tako loše održava puteve. Ali nijedan nije uradio ništa da bi sklonio stijenu sa puta. Potom je naišao seljak noseći ogroman teret sa povrćem. Kada se približio stijeni, spustio je svoj teret i pokušao da je skloni sa puta. Poslije mnogo guranja i napora, napokon je uspio. Kada je ponovo uzeo svoj džak povrća, primijetio je da vrećica sa zlatnicima leži tamo gdje je bila stijena. Uz nju je bila i cedulja od kralja na kojoj je stajalo da je zlato za onoga ko pomjeri stijenu sa puta. Seljak je naučio ono što mnogi od nas nikad ne razumiju: da je prepreka zapravo prilika da poboljšamo svoje stanje.

  8. shunjalica фебруар 8, 2013 у 2:40 pm #

    Mala B,

    hvala na lepim željama i ja tebi želim celo nebo, svemir i još više od toga, svega lepog, nežnog i čokoladnog.🙂
    Nekako smo se rasuli, ali da nas ove godine iskričavost zvezda ponovo vrati u blogosferu sa svm drugarima čiji se izostanak oseti.🙂

Оставите одговор

