Ko si, šta si i zašto si :)

16 Nov

12 реаговања to “Ko si, šta si i zašto si :)”

  1. Jelena Bogosavljevic новембар 16, 2012 у 8:16 pm #

    Apsoštrumfno se slažem i već duže vreme pokušavam da živim život ne misleći na novac. Iako mnogo manje imam sad nego ranije u materijalnom smislu, život mi je ispunjeniji i vredniji radim ono što volim🙂

    • malabreskva новембар 19, 2012 у 5:07 pm #

      Tesko je imati slobodu da radis samo to sto volis, ali svi se trudimo da pronadjemo nacin. Dobro dosla na moj blog😉

  2. Wojciech новембар 17, 2012 у 10:43 am #

    Gužva, rupa, skokovi, let, trka za novcem…
    Sedi Wojciech di si…
    Sve što je vredno – oko tebe je!🙂

    • malabreskva новембар 19, 2012 у 5:10 pm #

      i u tebi je. Dobro dosla na moj blog

      • Wojciech новембар 19, 2012 у 7:24 pm #

        Hvala.
        Ali ja sam muško…🙂
        p.s.
        U vezi onog „dobro došla“…🙂

        • malabreskva новембар 19, 2012 у 8:33 pm #

          Izvini, nadam se da se ne ljutis, ne stigoh da te obidjem i
          upoznam🙂
          Dobro dosao🙂

  3. LaBiLnA новембар 17, 2012 у 11:00 pm #

    Sve je čovek lepo rekao …🙂

  4. Exxx новембар 20, 2012 у 9:06 pm #

    Ništa bre nisam razumeo. Priča na engleskom😕 Šalim se, svakako da treba raditi ono što vas ispunjava, čini srećnim i ono što volite mada se ne slažem sa jednom konstatacijom iznetom u klipu a to da je bolje imati kratak život ispunjen stvarima koje volite da radite nego imati dug očajan život… Život je svakako pun uspona i padova. Čovek ne može biti ceo svoj život srećan. Patnja, tuga i nezadovoljstvo, koliko god bile nepoželjne, ipak imaju neku svrhu u životu svakog pojedinca. Najbitnije je imati pokraj sebe osobu koja te voli i razume…

    • malabreskva новембар 21, 2012 у 7:35 pm #

      Exxx,
      ovim sam htela da skrenem paznju prolaznika na tamo nekog Alana, koji ima zanimljivih govora koji teraju na razmisljanje.
      Zanimljiva mi je ta nasa potreba da postanemo NEKO, trud,ucenje, zrtvovanje… a ne zivot u sadasnjosti… „Zašto bismo uopšte morali da postanemo nešto? To postaju svi drugi, ali nisu zbog toga srećni…“ Citala sam nedavno Knuta Hamsuna, pa sam jos pod utiskom🙂

Оставите одговор

