Novembarske slagalice

6 Nov

Dani sve brže prolaze, pa se i jesen već odomaćila. Kakva bih ja „šmizla“ bila  da povremeno i ovde ne uzdišem kako je prelepa i ova jesen, i kako uživam  u svim njenim nijansama.  

Hladnoća me uvek natera da se posvetim kući, pa se zanimam preuređivanjem i sređivanjem. Novembru fali malo boje, pa slažem u glavi svoju slikovnicu. Ovo su neke slike koje su mi se mnogo dopale, pa bih sve ove stvari prebacila  u svoj dom. Zamislite da ste ovde na mom blogu u ovakvom uređenju, pa smestite se gde vam drago.

Kakav li je vaš stil, dajte neku ideju🙂

18 реаговања to “Novembarske slagalice”

  1. Plava Baklava новембар 7, 2012 у 4:25 am #

    Ja balansiram na ivici velikih promena, samo nikako d akrenem. Hmmmm, valjda ću otkriti ubrzo čarobni okidač🙂 . Ali volim kad je opušteno, opušteno, opušteno🙂🙂🙂 .

  2. dollybel новембар 7, 2012 у 10:10 am #

    biram slagalicu broj 4, uz nju laganu muziku i…..

  3. Ivan новембар 7, 2012 у 2:08 pm #

    volim jesen, tada boje dolaze do izrazaja u ocima posmatraca.
    a sto se tice slagalice, sve slike su super i volim kada ljudi unose svezinu i promenu u svom domu, jer tada pokazuju koliko su kreativni i nisu staticni🙂
    lako moze od starog namestaja da se napravi nov i osvezi drugim bojama😉

    • malabreskva новембар 15, 2012 у 5:27 pm #

      Eh, Ivane, potrebna je samo dobra volja, mozda tek poneka sitnica i sve je drgacije

  4. savetapetkovic новембар 7, 2012 у 8:47 pm #

    rado bih sedela u tapaciranoj stolici (slika 3), sa nogama na taburetu, s knjigom ili novinama u ruci i lako muzikom ,
    lepo je što u svim prostorijma ima cveća

    mojim kucama ove prostorije baš ne bi odgovarale jer nema dovoljno prostora za jurcanje i igru

    • malabreskva новембар 15, 2012 у 5:26 pm #

      Saveta tvoje cemo kuce lepo da smestimo, moj macor uziva svuda

  5. Charolija новембар 10, 2012 у 4:08 pm #

    Upravo sam sinoć negde oko 21h odjednom skočila i organizovala ukućane da napravimo novi raspored u dnevnoj sobi. Za pola sata smo promenili sve što je moglo.🙂 Ova druga slika mi najviše odgovara. Šareno i veselo sa stilom.

  6. Exxx новембар 11, 2012 у 8:23 am #

    Kad vidiš ove slike prosto da ne poželiš da izađeš iz kuće😕

  7. tangolina новембар 16, 2012 у 7:53 pm #

    Uhhh pa dade nam težak zadatak!😀
    Ali evo, slika 1, zbog mnogo svetla i onih crvenih detalja, naravno i zbog kucova, mada bih radije labradora🙂 Pa onda slika 3, definitivno zbog udobne sofe i prelepe zelene nijanse uz koju bih uživala da čitam.
    Slika 2 -volim modernije sređenu kuhinju, ali prošla bi i ova😀
    Slika 4- fali mi malo više romantike😉

  8. veshtichanstvena новембар 17, 2012 у 1:55 pm #

    Ja ti vec dosla, zar me ne vidis? Nemam nameru uskoro da izadjem , mnogo mi se dopada kako si uredila blog, meni je blisko ))))

Оставите одговор

