ŽIVOT i ja

7 окт

Da li se često svađate sa ŽIVOTOM?

Uhvatim sebe kako se ljutim na njega.

Iako ga znam ko zlu paru, ponekad mi se čini da nije moj.

Čudim se njegovom licu, gleda me tuđim očima.

Nedavno mi je banuo da se kupamo zajedno.

Uvila sam ga u miris leta.

Istraživala pregibe sećanja.

Grlio me bojom lavande…

Volela ga kao prvu ljubav…

A onda me opet  za čas iznervira.

Podigne me visoko, pa me na leđima nosi.

Kosu mi mrsi oblacima, pa ne vidim ni lišće da pada…

Dovede mi neke dosadne ljude,

zevam od njegovih usedlanih dana…

Pogura me na mesta na koja neću da idem.

Ne pita me šta želim, kaže moj je – on zna.

Dovodi me u situaciju da od njega bežim.

Skrivam se iza požutelih knjiga.

Naljuti me tako da mu pljunem pred noge.

Kažem  mu „Ne volim te, hoću neki drugi Život“

a on me i dalje prati.

Sa smeškom u pogledu, kaže mi „Ludice moja“.

Odmah me osvoji svojim šarmom.

Kupi mi žute hrizanteme.

Pa me zagrli  onako muški snažno.

Da osetim da mu prpadam

i da postojim samo u njemu…

Jedinom mom…

Voljenom.

22 реаговања to “ŽIVOT i ja”

  1. Mary октобар 7, 2012 у 8:28 am #

    Genijalno ❤

  2. natasha bi октобар 8, 2012 у 10:41 am #

    ah..tako tuzno..a tako istinito..ja bih malo optimizma, svima nam treba…ali istina, i ja se cesto tako osecam…

  3. Alex октобар 10, 2012 у 4:47 pm #

    Mnogo lepo, Breskvice 🙂
    je si li ti autor 😉

  4. savetapetkovic октобар 13, 2012 у 8:56 pm #

    od kako sam ovaj tekst pročitala, pokušavam da smislim šta da napišem, jednostavno, sviđa mi se

  5. milininsvet октобар 14, 2012 у 7:03 pm #

    Breskvice, sta da radimo,jedan je zivot …kiss

  6. Exxx октобар 16, 2012 у 5:19 pm #

    E tako se živi

  7. dudaelixir октобар 16, 2012 у 8:26 pm #

    Da, da, mislim da svi delimo tvoje mišljenje, samo što ne znamo svi tako lepo da se izrazimo! Želim ti srećan život, ovde i sada! 🙂

  8. Branko Baćović октобар 20, 2012 у 7:18 pm #

    Dada… neki put ga gledam ko u bioskopu :I

  9. Alisa октобар 22, 2012 у 10:42 am #

    E baš tako!
    Taman sve sredim da bude kako treba a on mu podmetne neku novu glupost, pa sve iz početka!
    Ali, ko što i sama reče – moj je. Jedini. Neponovljivi.

  10. Jelena Bogosavljevic новембар 5, 2012 у 9:04 pm #

    Jako mi se dopalo. Život i njegove večite zavrzlame . Često sebi kažem ma napraviću ja njega da mi jednom sve bude potaman. A on mi se opet nasmeje u lice, onako drsko ismevački. Ko da kaže čik da vidim imaš li i za ovo snage. I tako u krug. Ali baš zato ga i volim. 🙂

  11. shunjalica децембар 23, 2012 у 11:12 pm #

    ništa ovde ne bih menjala.. sve je na svom mestu..
    kad me mangup baš, baš iznervira,
    drznem se i napišem mu pesmu! 🙂

Оставите одговор

