Prve ljubavi

8 Jun

U ovo doba maturskih večeri i prvih poljubaca slušam preplašene majke kako ponosno i bojažljivo pričaju o svojim tek doraslim ćerkama i njihovim prvim ljubavima. Sve me to vraća u daleku prošlost, vremena koja nisu iz ovog veka, te prve ljubavi koje su nekada bile toliko detinjaste da je glupo i pominjati ih… Danas su deca iznenađujuće smela i savremena, pa roditelji prosto ne znaju kako da ih obuzdaju.

Uvek kad slušam o prvoj ljubavi, raznežim se do krajnje granice. Zato sam uvek na strani klinaca i branim ih koliko okolnosti dopuštaju. Ako ste roditelj, pustite decu da vole, ne gnjavite ih i ne delite savete, setite se kako je vama bilo…

20 реаговања to “Prve ljubavi”

  1. Plava Baklava јун 9, 2012 у 5:11 am #

    Prve ljubavi su divne. I ljubavi su uvek divne. Samo … samo … bilo bi dobro kad bi nekako deca mogla da shvate da s njima ne počinje i ne završava se postojanje sveta i planete. Ali, to je primenljivo u svakom dobu i ostaje nam samo da se nadamo da će naša deca sebi biti važnije od isteka roka trajanja neke od njih.

  2. shunjalica јун 10, 2012 у 9:07 pm #

    Breskvić,

    dok slušam o današnjim prvim ljubavima, pomislim nekad da svoju prvu ljubav još nisam imala, ali… još uvek se nekako otima i opstaje. Ne dajem je tako lako.🙂

  3. stevo јун 12, 2012 у 5:39 pm #

    Ja zaboravio sve svoje prve ljubavi🙂 Nije ni čudo, jer sve žene u koje sam se zaljubio, bile su žene i samo sam pojedinačno u svaku jedan jedini put se zaljubio, i nikad više😉 Breskvice draga, šaljem ti lepe pozdrave!

    • malabreskva јун 12, 2012 у 6:03 pm #

      Stevo, drago mi je da si svratio, onako pred put, mašem ti iz sve snage da srećno stigneš i tamo se lepo smestiš. I svrati nam u goste uvek kad si u prilici, rado te čekamo !

  4. dudaelixir јун 12, 2012 у 8:04 pm #

    *Sećam se, bilo je to u 7. razredu, kada me je jedan Neša pitao da li hoću sa njim da se zabavljam. Ha, ha, to je bilo 1967. – ’68. Bila sam zblanuta i rekoh mu: to je jako rano! Ali, mi smo stvarno bili klinci.
    Eto, setih se, nisam bila ravnodušna prema njegovim plavim okicama.
    Klince ne treba gnjaviti, ali ih moramo savetovati, jer, to je naša dužnost. Pričati im o ljubavi, nežnosti i sexu i kako se zaštiti od raznih boleština.

    • malabreskva јун 14, 2012 у 7:00 pm #

      Dudo, kako vreme leti još malo pa će i unuk prvi put da se zaljubi. Eto tebi novih problema🙂🙂🙂

  5. Branko Baćović јун 12, 2012 у 8:52 pm #

    Prve ljubavi su divne, kao i sve ostale🙂

  6. minagligoric јун 14, 2012 у 5:17 pm #

    Predivno! Moja prva ljubav bila je bolna i neuzvraćena, ali sudbina zna da napravi čudesan krug i reši te starog tereta – tako sam skoro pričala sa prvom ljubavi i dobila odgovore na nerešena pitanja… Šta drugo da kažem, nego da sam presrećna i ovaj tvoj tekst me na to podsetio!

  7. Exxx јун 14, 2012 у 7:31 pm #

    All we need is love…

  8. TamoiOvde јун 29, 2012 у 5:35 am #

    Lubavi ili zaljubljivanja?

  9. dollybel јун 30, 2012 у 12:28 pm #

    prva je ljubav
    došla tiho, nezvana sama…
    za sva vremena
    skrila se tu negdje, duboko u nama..

    volim da volim

    • malabreskva јул 4, 2012 у 6:48 pm #

      Doli, ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  10. shunjalica јул 29, 2012 у 5:45 pm #

    Mala B,

    pa, dobro gde si ti?!?🙂

    Znam da ti je rođiška ovih dana bio zato znaj uši su ti zvanično izvučene. E, takoC!🙂

    • malabreskva јул 31, 2012 у 3:40 pm #

      Drago mi je da si se setila Šunjo, hvala ti, pa makar mi uši otpale🙂
      Tu sam negde… Ne mogu da se nateram da se vratim, jer ne volim da pišem kad sam loše… A onaj mrak mi još nije prošao🙂

Оставите одговор

