Božur

16 May

Ima tih boja

koje se gnezde u oku

golicaju sećanja

paperjasto se pletu

u snove

i mirišu na

božur…

 

 

 

 

 

 

6 реаговања to “Božur”

  1. Branko Baćović мај 16, 2012 у 10:10 pm #

    Da nije reč božur nastala od neke francuske reči… npr bonžur… dobar dan…😉

    • malabreskva мај 18, 2012 у 6:57 pm #

      Branko, nisam do skoro znala da je to božur, jer sam mislila da su božuri samo crveni… Ja sam ga zvala pahulja🙂 Dobar dan svakako🙂

  2. Exxx мај 17, 2012 у 5:29 am #

    Na tebe baš deluje proleće😛

    • malabreskva мај 18, 2012 у 6:56 pm #

      Exxx, nije baš proleće, dobih ovaj cvet koji nisam videla 100 godina i to mi je malo pomutilo razum🙂

  3. Plava Baklava мај 17, 2012 у 7:02 am #

    Divni božuri🙂. Uvek se setim one pesmice: „hiljade, hiljade najlepših božura za najdraže mame…“ ili tako nekako🙂 . U svakom slučaju – razneži me🙂.

Оставите одговор

