Novi Sad – još zablista ponekad

6 May

„Imamo voz tek u pet ujutru, gde ćemo da budemo do tada?“ Ma ne brini, nema šanse da nam bude dosadno u Novom Sadu…“

„Hej tek si krenuo iz Kragujevca? Požuri čoveče, mi smo već stigli…“ 

Čuli su se glasovi sa akcentima iz cele Srbije…

Juče je Dunavski park bio prepun ljudi, koji su kao hodočasnici pohrlili u Novi Sad zbog najavljenog koncerta našeg Đoleta i Panonske mornarice.

Mi smo stigli u sedam, taman na vreme da prošetamo gradom i probamo onaj slasni sladoled u Dunavskoj… Novi Sad je i dalje isti  – blistao je okićen muškatlama, kao u  poznatoj pesmi – čekajući da „ko mačor sumrak prede“…

Neverovatan je osećaj da hiljade ljudi igraju i pevaju na ulicama, na balkonima i terasama, uz zvuke violina i tamburica… Tu iskru nade da „ima još nade“ za ovu zemlju u kojoj se sve  urušava nisu mogle pokvariti nikakve provokacije. Ne zanima me ko je bio u publici. Ne zanimaju me ni čaršijske priče o tome ko je u kojoj stranci.  Đole je pevao za „nas“ i drago mi je da nas još ima.

29 реаговања to “Novi Sad – još zablista ponekad”

  1. Alex мај 6, 2012 у 11:49 am #

    Breskvice… nisam ni sumnjao da ćeš biti na koncertu… a ovi što ogovaraju… sitne duše… vrlo sitne… nemoj da se obazireš mnogo…. važno da si ti uživala🙂

  2. milininsvet мај 6, 2012 у 12:19 pm #

    Breskviceee…diiivno je bilo…

  3. savetapetkovic мај 6, 2012 у 2:33 pm #

    Potvrđuješ Malabreskvo da ljudi prepoznaju prave stvari i da umeju da se raduju i ja verujm da nade još ima

  4. shunjalica мај 6, 2012 у 8:26 pm #

    Mala B,

    znala sam da si bila, u onoj gužvi namirisala sam te srcem…:)))))

  5. stevo мај 7, 2012 у 6:44 am #

    Breskvice draga! Ti si jedna veoma srećna osoba, jer je Beograd u blizini Novog Sada! Lepi pozdravi!

  6. Marko - Buki blog мај 7, 2012 у 7:54 am #

    Drago mi je da je lepo bilo, iako nisam neki preterani fan Balasevica priznajem da je sjajan muzicar i pisac pesama i da se mnogo redje pojavljuje nego sto bi stvarno mogao… Pozz

  7. Exxx мај 7, 2012 у 7:29 pm #

    Kada sam gledao na TV-u snimke sa koncerta znao sam da si i ti tamo bila😉

  8. Branko Baćović мај 9, 2012 у 10:16 pm #

    E svaka mu čast…

  9. dudaelixir мај 10, 2012 у 11:45 am #

    *Pomislila sam da ćes se možda javiti da se sretnemo. Znam koliko voliš tog namrgodjenog deku koji ima divne tekstove, ali, Novosadjana je bilo najmanje, znaš i zašto. Opet su dobili malo po nosu, pa, ko mu je kriv na poganim rečima!
    Drago mi je da si uživala, zaista. Jako puno sveta je došlo iz drugim gradova, varošica i sela. Neka, svako neka uživa u onome što voli!

    • malabreskva мај 16, 2012 у 5:15 pm #

      Dudo, znala sam da ću doći ali nisam znala kako i sa kim, jer su mi prijatelji otkazali u zadnjem momentu… Onda sam jurila da pronađem društvo i… E, baš bih volela da sam te srela, obećavam ti da ću se javiti kad budem sama ili u nekom manjem društvu, često dolazim u Novi Sad🙂

  10. Lugar мај 13, 2012 у 3:26 pm #

    Mogu da ga vole ili ne vole, al’ ostavio je neki trag u nama. Mnoge stvari su nam se izdešavale uz njegovu muziku…

  11. tangolina мај 13, 2012 у 7:08 pm #

    Zavidim ti baš, ali sam srećna zbog tebe :)))) Đole je nenadmašan :***

  12. diogenblog мај 27, 2012 у 6:59 pm #

    čovek slika život rečima…svaka mu čast,,,

  13. Zli podstanar јул 29, 2012 у 1:30 pm #

    Da, bio je to jedan od koncerata koji Novosađani najviše vole – BESPLATAN!🙂 A nije više ni vrijedio🙂.

Оставите одговор

