Granice

11 Jan

Ne volim januar. Nema mog  voljenog sunca, hladnoća mi duva za vratom, a blatnjave ulice uspavljuju korake.

U takvim danima volim da ispitujem svoje granice. Obično razbijam glavu o ivice izdržljivosti, ili se kotrljam po obroncima strpljenja. Nekad, kao ovih dana, prepadnem se od svoje negativnosti. Pogledam dole u ponor i poželim da pljunem život.

Jer mi je dosta prepiranja sa sobom. Jer mi je dosta prestrojavanja, okretanja i zanovetanja. Ne mogu čak ni da shvatim gde sam, a već me odnose drugi vetrovi. Poželim da se okliznem, samo da bih dublje udahnula…

Ali… Život je čudna igračka. Baš kad odlučiš da ga baciš preko glave, on te lupi po čelu. I pokaže ti da si glup. Da uzalud lupaš glavu… Možda bi trebalo vežbati osmehe. I pevušiti uz vetar. Neka ide januar.

35 реаговања to “Granice”

  1. zelenavrata јануар 11, 2012 у 9:33 pm #

    Trenirati osmehe😀

    • malabreskva јануар 12, 2012 у 6:42 pm #

      Zelena, bude tako nekih dana kada je teško doći sebi. Srećom da prolaze, samo ih treba preživeti🙂

  2. shunjalica јануар 11, 2012 у 10:02 pm #

    pesma kaže ne volim januar, al zato osmehe volEEEm, pa to ti je..🙂

    • malabreskva јануар 12, 2012 у 6:41 pm #

      Šunjo, rezerve osmeha sve više se troše. Moraću ponovo da ih skladištim🙂

  3. Plava Baklava јануар 12, 2012 у 5:24 am #

    Osmehe gajiti kao posebno značajan deo stzila i januarske garderobe🙂. Za podsećanje staviti pomorandžu tako da uvek upije privuče, pogled i rasvetli pogled koji će tako lakše ukljuiti osmeh🙂.

    • malabreskva јануар 12, 2012 у 6:40 pm #

      Baklavice bio je to jedan u nizu teških dana… A još teže padnu kada je januar🙂 Biće bolje ili gore, mora da se menja🙂

  4. Stepski Galeb јануар 12, 2012 у 12:05 pm #

    Ma nemoj da ti dođem tamo ti malo skakutavo breskvico jedno!😛

  5. Milica јануар 12, 2012 у 3:10 pm #

    Baš u januarskom duhu i (ne)raspoloženju.🙂
    Ni ja ne volim Januar.

  6. Bravarica јануар 12, 2012 у 4:33 pm #

    Moliću, jedan lajt-motiv na lice i odmah će odleteti januarske rugalice🙂

  7. dollybel јануар 12, 2012 у 6:02 pm #

    nijedan mjesec u godini meni ne prođe brzo kao januar.
    Kod tebe je čini mi se drugačuje, godina prođe- januar nikad :)))

    želim da ti što prije protutnji ostatak januara, pa da odmah nabaciš osmjeh.

    • malabreskva јануар 12, 2012 у 6:38 pm #

      Doli, ne podsećaj me na tu knjigu, ne dopada mi se uopšte. A januar, zaglavio se nekako pa ne mrda🙂

  8. stevo јануар 12, 2012 у 6:26 pm #

    Evo, ja izmedju dva gutljaja čaja s rakijom, osmehujem se i stavljam sebe na probu koliko dana mogu da izdržim i ne izadjem iz stana, premda ovo što nam se dogadja uopšte nije zima! Mislim da bih mogao ‘ladno izdržati dva-tri meseca😀 Lepi pozdravi!

    • malabreskva јануар 12, 2012 у 6:37 pm #

      Eh, Stevo, izađi ti malo u šetnju, da se smrzneš pa da ti taj čaj više prija🙂

  9. Labilna јануар 12, 2012 у 11:11 pm #

    JaGuar, februar..mart…🙂

  10. Autark јануар 13, 2012 у 9:06 pm #

    Vidim, ovdje je baš šareno, ne vidim svoj odraz u ovome, ali drago mi je da postoji neko ko ovako gleda na svijet.
    Nemoj da bježiš od januara, sve što je loše mora da prođe, i upravo ta činjenica, ta sitnica zvana „prolaznost“ može biti jedina nada i optimistima i pesimistima :))

    • malabreskva јануар 14, 2012 у 6:10 pm #

      Autark, doboro doš(la)ao na moj blog🙂
      Bude tih trenutaka… Za to služi blog, kao terapija🙂 Prolaznost samo pokazuje da ništa nije toliko važno kako se nama ponekad čini🙂 Pozdrav

  11. Exxx јануар 14, 2012 у 8:40 am #

    Ne bi bilo zanimljivo da nema i takvih trenutaka…

  12. dudaelixir јануар 16, 2012 у 1:42 pm #

    Ništa ne primećujem, veruj mi, ni januar, ni hladnoću, ni vreme, sve mi je bez veze. Neki mi haos u glavi i nešto ne volim baš sebe takvu, ali se nadam da će proći to sve!

    • malabreskva јануар 26, 2012 у 5:22 pm #

      Ma nije baš Januar taj koji me muči Dudo, al nekako mi lakše da njega okrivim🙂 Pozdrav, nadam se da si dobro🙂

  13. milininsvet јануар 17, 2012 у 7:13 am #

    Breskvice,ne brini,potrazi te zagubljene osmehe po nekim dobrim knjigama,u pesmama,dobro se obuci i ne moze ti vetar nista…A januar samo sto nije…otici ce on posramljen sto nije uspeo sa carolijom snega…

  14. Branko Baćović јануар 18, 2012 у 2:39 pm #

    Ne znam kako kod tebe… ovde u Sloveniji nikada nije bilo toplije i lepše… Kada bi više bilo ovakvih januara… haha kako je sve relativno🙂

  15. Charolija јануар 19, 2012 у 12:21 pm #

    Ja se borim radom koji ne zahteva upotrebu mozga. Pomaže provereno.😉 Ne daj se.

    • malabreskva јануар 26, 2012 у 5:24 pm #

      Charolijo, to je proveren recept, hvala ti na podsećanju. Rad jeste lek, za brige i loše misli… POzdrav draga🙂

  16. veshtichanstvena јануар 19, 2012 у 4:52 pm #

    Januar….odakle da pocnem? Snegovi…veliki ,beli, raspusti, recitacije u Crkvi za Sv Savu, mirisi bundi starih gospodja koje nas blago gledaju, dok mi vazni ucestvujemo u priredbi…Moja baka kojoj su oci pune suza od miline sto njeni unucici ne zamuckuju, nego igraju kao pravi….Mirisi ostre zime i pomalo dimljive peci oko koje sedimo uvece, a deda nam prica price koje nikad kasnije nisam cula niti procitala….Mirisi kolaca nedeljom, praznici su prosli, ali mi uzivamo i dalje…bacamo se u sneg i pravimo „andjele“….
    Januar…..Drhtavo vreme iscekivanja posle novogodisnjih zurki kada smo vec zasli u pubertet….Drzanje za ruke u necijem dzepu, poljupci na minus sto….Volim i sada januar…..dovoljno je da zatvorim oci, da pokupim njima pahulje ili ledeni dah vetra ako nema snega, i evo me…..Putujem….Beskonacno daleko i dugo….Zar ce vec februar ?)))))))
    Saljem ti veliki zagrljaj Breskvice i hajde, daj mi ruku, polecemo u neko tvoje divno secanje na izgubljeni Januar…..)))))

    • malabreskva јануар 26, 2012 у 5:27 pm #

      Eeeeee, Veco kad mi tako pričaš već volim i zimu i januar i sve…🙂
      Mada su meni nekako sećanja uvek vezana za leto… možda postoji i neko januarsko, već počinjem da ga prizivam zahvaljujući tvojim opisima🙂
      Drago mi je da si mi svratila Čarobnice🙂

  17. nektarina јануар 31, 2012 у 5:38 pm #

    Gori od januara je jedino februar😛
    No, nema ničeg lošeg u ispitivanju svojih granica. Tako se granice šire, tako se raste🙂

  18. savetapetkovic фебруар 1, 2012 у 4:32 pm #

    interesuje me da li po ovoj hladnoći, ispituješ svoje granice ili si se koncentrisala na to kako da prebrodiš ove ledene dane ?

    • malabreskva фебруар 4, 2012 у 11:41 am #

      E, Saveta, ovde oko mene prava je frka oko snega, leda i ostalog… za sada se držim ušuškane fotelje i tople čokolade. Ne volim zimu🙂
      A granice? Nikad ne znaš gde su, zar ne ?

Оставите одговор

