Pripreme za čaroliju… počinju :)

23 Dec

 

 

24 реаговања to “Pripreme za čaroliju… počinju :)”

  1. Alex децембар 23, 2011 у 7:51 pm #

    Jeste ide Božić i Nova Godina, ali nekako mi je sve postalo sivo i izgubilo onu draž kao kad sam bio mlađi. Ne znam, možda je do mene, ali ne vidim ni na ulici neku veliku radost na licima ljudi.
    U svakom slučaju neka su ti veseli i sretni praznici i sve najbolje u Novoj Godini, breskvice😀

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:45 pm #

      Hvala ti Alex na divnim željama. Mora nam biti bolje, jer drugačije ne prihvatamo🙂

  2. agroekonomija децембар 23, 2011 у 8:10 pm #

    Tačno je to da ni na ulicama nema one razdraganosti i užurbanosti kao pre više godina. Nije onda ni čudo da smo i mi pomalo nezainteresovani. Pritislo je sivilo.

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:44 pm #

      Agro, možda su mnogi ljudi digli ruke od života, ali to je najgore što sebi mogu učiniti. Nikada nije toliko sivo da se ne može obojiti.

  3. stevo децембар 23, 2011 у 8:24 pm #

    Breskvice draga, ja nisam rodjen da budem neraspoložen, ma i ćuskije da padaju, i naročito ne da krivim neke druge faktore za sopstveno raspoloženje! Dakle, napred u proslave, premda ja slavim svaki dan kao da mi je prvi! Srećni praznici😀

  4. tangolina децембар 23, 2011 у 8:53 pm #

    Pridružujem se Stevi, verujem da smo mi ti koji kreiramo svoju stvarnost..i zato nabavi jedan osmeh, malo mašte i dobrog društva! Srećni ti praznici! Želim ti da ih provedeš okružena tvojim najdražima i da ti Nova godina otpočne u veselju i sreći :*

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:42 pm #

      Hvala Tangolina, divne želje si mi uputila i ja ti ih vraćam istom merom🙂

  5. Suzana J. децембар 24, 2011 у 8:17 am #

    daaa, jeeeej, voleeem! mada, svake godine se s tatom svadjam oko jelke i moram da mu crtam da za to nikad nisi prestar, a ove godine imam svoju ljubav kojem sam mislila da ne moram da crtam, ali sam i njemu morala da objasnjavam cemu jelka i rekla mu da ne dolazim ako istu ne nabavi… ‘bem ti lebac, koliko muke oko necega sto se nekad podrazumevalo! ali ima svi da imaju jelke, a dobice od mene i cestitke, postom…

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:41 pm #

      🙂 Suzana čestitke su bile fantastične, ali ja ih sada dobijam samo internet poštom🙂

      • Suzana J. децембар 26, 2011 у 12:06 pm #

        ma nema čestitke dok je ne nađeš u pravom poštanskom sandučetu, sa sve markicom!😉

  6. shunjalica децембар 24, 2011 у 10:33 am #

    ovo su dani kad se čarolija priprema za nas😉

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:40 pm #

      🙂 Šunjo, kod tebe je uvek čarobno, a tek u ovakvim trenucima …

  7. tangolina децембар 24, 2011 у 2:27 pm #

    Suzana, i ne samo da moraju imati jelku, nego moraju imati veeeeeliku jelku! Mojoj fali pola metra do plafona i jaaaako sam srećna što je tako velika!🙂 Želim i tebi jednu takvu!

  8. Plava Baklava децембар 24, 2011 у 7:03 pm #

    Nama pripreme za čaroliju tajale mesec dana i večeras – poče🙂. A jelka – prava iz priče: preko 2 metra sa zvezdom na vrhu🙂. Želim ti osmeh na licu i u duši svih narednih dana🙂.

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:38 pm #

      🙂 Baklavice, verujem da je tolika jelka zaista čarobna. Ja bih pod njom zaspala🙂

  9. milininsvet децембар 24, 2011 у 9:28 pm #

    Carolija u toku… Breskvice saljem ti sretne misli…

  10. sarah децембар 24, 2011 у 11:54 pm #

    Super je dok verujemo u caroliju draga breskvice🙂
    odlicna muzika, jako mi se dopada…
    srecni praznici i uzivaj u caroliji ….

  11. Exxx децембар 25, 2011 у 9:42 pm #

    Moj stariji sin (12 godine) pravi svoju 1.žurku za novu godinu i na svu sreću mi ne moramo da napustimo gajbu. Njegovo društvo je izabralo da slavi kod nas što je za mene kao roditelja velika čast i priznanje. Sve najbolje ti želim😉

    • malabreskva децембар 28, 2011 у 8:20 pm #

      Exxx, 12 godina!!! Kako je porastao, neverovatno!!!
      Naravno da je priznanje, sigurna sam da si cool tata! Veliki pozdravi i srdačne čestitke za celu porodicu !

Оставите одговор

