Ogist Renoar – izlet na reci

11 Dec

Divan je osećaj kad se probudiš ranije da bi nastavio sa čitanjem. Skoro sam zaboravila kakvo je to uživanje!

Najbolje stvari u životu nalazite slučajno, tako je i ova knjiga došla do mene dok sam kupovala hranu u jednom marketu. Korice su  me magnetski privukle, eto dokaza da još postoje  ljubavi na prvi pogled.

Knjigu o životu francuskog slikara Ogista Renoara i stvaranju njegove slike „IZLET“ napisala je  Suzan Vrinland.

Ako želite prošetati Parizom krajem 19 veka, upoznati  slikare u njihovoj borbi za preživljavanje, njihove treperave ljubavnice i muze, pratiti pogled umetnika dok upija svetlost sa reke i meša boje u svojim očima… Pravi melem za misli u ovim tmurnima decembarskim danima.


30 реаговања to “Ogist Renoar – izlet na reci”

  1. Exxx децембар 11, 2011 у 9:54 am #

    Ako bude bilo prilike, sigurno hoću😉

    • malabreskva децембар 12, 2011 у 8:17 pm #

      Exxx, posle onog tvog filma Ponoć u Parizu, ovo je bilo jednako zanimljivo🙂

  2. stevo децембар 11, 2011 у 12:19 pm #

    Breskvice draga, verujem da je tvoj izbor pravi🙂 Lepi pozdravi!

  3. Alex децембар 11, 2011 у 9:15 pm #

    Breskvice, nisi se ni malo promenila :)… zaista verujem da je knjiga lepa za čitanje, ali ja se sada nešto zalepio za onu Gordanu Kuić, pa ću sutra do Alnarija da uzmem Cvat Lipe na Balkanu. Kad je pročitam – javljam kakva je knjiga😉

    • malabreskva децембар 12, 2011 у 8:16 pm #

      Alex, drago mi je da si ovde druže🙂🙂🙂
      Moram ti reći da sam imala tu knjigu G. Kujić u rukama i nije mi delovala privlačno… Možda sam pogrešila?

  4. dudaelixir децембар 11, 2011 у 9:21 pm #

    *Verujem da je knjiga odlična, kao i slika.🙂

  5. cakulanje децембар 11, 2011 у 10:49 pm #

    Hehe, sad ja moram da pročitam ( ne moram, ali bih volela ), pa da opet napravimo performans k’o sa Vermerom, ako se sećaš. I znaš koja mi se rečenica najviše dopada od svih 10 u tvom članku? PRVA!! Eee, to je nešto najlepše na svetu što se može samom sebi priuštiti i sad mi lepo, pošto si i mene na to podsetila🙂

  6. milininsvet децембар 12, 2011 у 4:07 pm #

    Ako je ljubav Breskvice a jos na prvi pogled,ima li cega lepseg? Slika je predivna,volela bih da procitam knjigu,,,Sinoc sam gledala film o Modiljaniju…

    • malabreskva децембар 12, 2011 у 8:14 pm #

      Mila, verujem da bi ti se dopala. MOra da je i film bio dobar?

  7. agroekonomija децембар 12, 2011 у 9:14 pm #

    Veoma mi se dopadaju dela Renoara. Svojevremeno sam dobila knjigu o njemu sa reprodukcijama njegovih slika iz kojih zrači posebno toplina.

    • malabreskva децембар 12, 2011 у 9:24 pm #

      Agro, i meni se mnogo dopadaju. Moraš da zamišljaš vreme kada je slika nastajala🙂

  8. Lugar децембар 12, 2011 у 10:19 pm #

    A, ja verovatno neću pročitati knjigu…. Ali hvala za nekoliko prvih rečenica. Vratiti se čitanju… Čitanje knjiga se polako gubi. Meni nekada nije bio potreban bioskop. Čitanje knjige mi je bilo kao da gledam film. Počnem da čitam knjigu a kad je pročitam ja u glavi imam odgledan film.
    Korice knjiga su isto jedno čudo. Sećaš li se onog kompleta edicije Lasta? Komplet od 100 knjiga sa čudesnim ilustracijama koje pokreću maštu deteta.

    • malabreskva децембар 16, 2011 у 8:11 pm #

      Lugar, kad pomenu knjige i filmove, nedavno sam čitala knjigu Beli Oleander, i silno se iznenadih kada sam videla da postoji istoimeni film. Onda sam shvatila da sam ja u svojoj glavi sasvim drugačije zamišljala sve te likove… Film nikako nije isti kao knjiga…
      Lasta? Zvuči mi poznato ali ne mogu da se setim izgleda🙂

      • Lugar децембар 16, 2011 у 8:45 pm #

        Hm. Možda se ta edicija zvala Lastavica? A kad smo kod knjiga i filmova, samo da pomenem „Grof od Monte Krista“. Svaka ekranizacija je razočaravajuća.🙂

        • malabreskva децембар 17, 2011 у 7:45 pm #

          Da, zato ću ja da potražim knjigu “ Igra prestola“, verujem da je bolja od serije🙂
          Zanimljivo je videti kako je neko odglumio ono što si ti čitajući zamišljao… uvek nam je naša slika jača i bliskija🙂

  9. dollybel децембар 12, 2011 у 10:21 pm #

    hvala na preporuci, ako se sretnemo ona i ja, negdje u marketu, znaj da cu je kupiti🙂

  10. Branko Baćović децембар 13, 2011 у 2:34 pm #

    Sede… slikaju… sede… slikaju… i mole se Bogu kada će moći da sede… slikaju… zarađuju…

  11. Bravarica децембар 13, 2011 у 8:31 pm #

    ako bude prilike: )
    Hvala na preporuci…
    Kao ti sada ja sam bila oduševljena knjigom o životu Van Goga🙂

    • malabreskva децембар 16, 2011 у 8:15 pm #

      Bravarice, lepo je imati šta za čitanje, posebno tako zanimljivo🙂

  12. sarah децембар 20, 2011 у 8:32 am #

    Breskvice kod tebe je uvek zanimjiv odabir knjiga, filmova… prica…🙂
    Slika je puna boja i detalja…

  13. Gemina децембар 22, 2011 у 10:55 pm #

    Verujes li da je vec nekoliko puta drzim u rukama, merkamo se tako, a onda je vratim na policu u biblioteci i odlucim se za nesto drugo… Cudno je to, kako nam se neke knjige ne daju…

    A inace, kada smo u toj prici o slikarima i njihovim zivotima -‘Naslikani poljubac’ (Hiki) mi se izdvaja jednostavnoscu i nepretencioznoscu… Mada ima i drugih koje bih svakako preporucila.

    Za sledecu posetu biblioteci vec sada znam ka kojoj polici ce voditi prvo… Hvala na preporuci!

    • malabreskva децембар 23, 2011 у 7:39 pm #

      Gemina, ja sam je iz prve ruke odmah „pročitala“ da je za mene. A ti, odluči po svom osećaju. Bilo bi lepo da je nađeš🙂

  14. shunjalica децембар 24, 2011 у 10:32 am #

    imam par knjiga koje me čekaju na čitanju, nikako da stignem do njih i zbog toga sam ljuta na samu sebe, ali…. biće dana za megdana, a mogla bih i ovoj tvojoj preporuci da izađem na crtu. Nešto mi šapuće da bi mi bilo zadovoljstvo.🙂

    • malabreskva децембар 24, 2011 у 9:41 pm #

      🙂🙂 Imam i ja neke na čekanju, čekaju pravi trenutak🙂

Оставите одговор

