Nikad zadovoljan…

20 нов

29 реаговања to “Nikad zadovoljan…”

  1. Lugar новембар 20, 2011 у 11:35 am #

    „U tuđega tatka pogolema p*atka.“

  2. Exxx новембар 20, 2011 у 4:04 pm #

    Imam odličan tekst koji se može nadovezati na ovu sliku a objavljen je na 365 lepih dana

    http://www.365lepihdana.rs/2011/06/08/uzivajte-u-malim-stvarima-lepo-no81/

    • malabreskva новембар 22, 2011 у 9:08 pm #

      Exxx, zar i ti sine Brute ?? Nadam se da taj sajt nije politički obojen kao što izgleda na prvi pogled 🙂 🙂

  3. agroekonomija новембар 20, 2011 у 5:26 pm #

    Nikada čovek ne može da bude potpuno zadovoljan.

    Npr.kada smo deca, teraju nas da jedemo i spavamo, a mi nemamo vremena, samo bi se igrali. Kad odrastemo, mi bi stalno nešto jeli i spavuckali, ali ne smemo radi kilaže i zbog raznoraznih obaveza.

    • malabreskva новембар 22, 2011 у 9:09 pm #

      Baš tako Agroekonomijo, uvek nešto bocka i nervira, lako je naći razlog 🙂 Teško je zadržati osmeh

  4. beliocnjakx новембар 20, 2011 у 5:38 pm #

    ljudima nikad ugoditi…

    kad je leto zašto je vrućina, kad je zima zašto je zima, kad je suša gde su kiše, kad počnu kiše jbt. poplavaaaaa 🙂 🙂

  5. dollybel новембар 20, 2011 у 6:55 pm #

    uvijek nešto nedostaje

  6. Milica новембар 20, 2011 у 8:51 pm #

    Eto.. Ja lepo kažem, ljudi nisu ni svesni koliko su zapravo srećni!

  7. Branko Baćović новембар 21, 2011 у 2:14 pm #

    Osim veće patke, na drugoj strani je i zelenija trava 😉

  8. tangolina новембар 21, 2011 у 7:58 pm #

    Stvar je u perspektivi…Negde sam pročitala misao: Biti srećan i zadovoljan zbog onog što imaš a ne biti nesrećan, tužan i bedan zbog onog što nemaš. 🙂

    • malabreskva новембар 22, 2011 у 9:13 pm #

      Tangolina, zavist je čudo kod čoveka, mora se seći na svakom koraku 🙂

      • tangolina новембар 25, 2011 у 11:33 pm #

        To su naše lične borbe. Shvatiš da je život suviše kratak da bi ga trošila na poređenja: ona ima duže noge, njene grudi su veće, lepše, ima veći stan,….šta god da je u pitanju jednostavno je smešno jer ne možemo otići u radnju i kupiti deo kakav želimo zanemarimo sad silikone ili tezu ako imaš para možeš sve) Samo izgradnjom sebe, zadovoljstvo sobom odvlači nas od zavisti. Za to je potreban i te kakav trud i vreme, ali ko to postigne došao je do vrha- voli sebe sa svim vrlinama i manama i svoj život ne rukovodi prema onome što drugi jesu a on nije. 🙂
        Udavih, ali baš mi nešto došlo 😉

        • malabreskva новембар 26, 2011 у 7:56 pm #

          Tangolina, drago mi je da ti je „došlo“, ovde si kao u svojoj kući 🙂
          I kada nisu u pitanju poređenja, uvek se gleda u nešto nedostižno, nešto daleko, beži se od sadašnjosti, od trenutka u kom smo… Čoveku treba puno snage i truda da shvati ko je i koliko je srećan… Jer život je zaista prekratak i to uvek prekasno shvatamo 🙂

  9. stevo новембар 22, 2011 у 8:52 am #

    Ma, nije to ništa! Ja sam zadovoljniji i srećniji od ostatka sveta! Imam lepšu i pametniju ženu od susedove, imam više para no sused, a o komšijama i da ne govorim :mrgreen:
    Draga Breskvice, još nešto: Kada u mom gradu bude pao prvi sneg, moj grad će biti belji od tvog Belegrada 😉

    • malabreskva новембар 22, 2011 у 9:14 pm #

      Ha,ha,ha, Stevo, samo neka pada sneg u tvom gradu, nama kad padne zacrni nam sve 🙂

  10. otkacena новембар 23, 2011 у 9:24 am #

    Čovek se uči dok je živ. Uči se marketingu, prodaji, konverzaciji, čak i sreća može da se nauči. Ako je to što neku debelu ženu krasi dijamant, meni bitnije nego ja, onda sam ja paćenica. Za sve stvari u životu treba uložiti, trud, vreme, mozak i nešto novca.
    Prestala sam da razmišljam o tome kako me ljudi doživljavaju, zato što ni ti isti ljudi ne znaju kako ja njih doživljavam. Pa smo kvit. Više ne posmatram ljude oko sebe, bar ne one koji mi ne znače ništa u životu. Samo moja porodica i nekoliko prijatelja. Ostali su u magli, pojavljuju se u mom životu tek onda kad nam se putevi ukrste. I ne razmišljam dalje od toga. „Ograničena sam“. 😛

    • malabreskva новембар 25, 2011 у 9:15 pm #

      Otkačena, dobra ti je to „strategija“, ja je još nisam u potpunosti savladala ali se borim 🙂

  11. dudaelixir новембар 25, 2011 у 9:40 pm #

    Ne dešava mi se više da „zavidim“ ljudima na imanju, kolima, liniji, lovi. Uvidjam da je skromnost najbolja vrlina i da čovek mora biti zadovoljan ZDRAVLJEM i onim što ima. Zavist nikom nije donela dobro! Onaj tamo od gore, sve vidi i dostižan je, mada, ponekad, čini se, spor! 🙂

Оставите одговор

