Bookworm…

25 Oct

Oktobar miriše na knjige…

Grozničavo iščekujem onu  gužvu ispred štandova, prelistavanje na brzinu, poznate likove među publikom, označivače strana sa likovima pisaca, kataloge koje posle danima pretražujem..

Već se vidim sa kesama  koje sa mukom vučem kroz gužvu, ali sa najradosnijim osmehom na licu. Osmehom lovca koji se dočepao plena. Bili ste?


37 реаговања to “Bookworm…”

  1. Bravarica октобар 25, 2011 у 8:27 pm #

    ne. ne ove godine. nešto me hvata jeza od pomisli na gužvu.
    ove ću se godine povući i nastaviti da pretražujem i tragam
    u tišini tako praznih knjižnica u mom gradu.

    ps hm… dopada mi se promena…tako je zeleno:)))

    • malabreskva октобар 25, 2011 у 8:32 pm #

      Možda to nije loša ideja, knjižari su najavili popuste u svim gradovima, pa srećno🙂
      Ja ne mogu da odolim iskušenju.
      ps Hvala. Vreme je bilo da se malo presvučem🙂

      • Bravarica октобар 25, 2011 у 8:44 pm #

        ima akcija tokom čitave godine. ionako ne mogu sve odjedared da pročitam. a volem i da se menjam sa drugaricom, pa se nadopunjujemo. sve u svemu… tebi lep provod i pune kese:)))

        ps mirišeš na sveže:)))

        • malabreskva октобар 26, 2011 у 9:35 pm #

          Hvala na lepim željama Bravarice🙂 Menjaža je prava stvar, obožavam je🙂

  2. Lugar октобар 25, 2011 у 8:30 pm #

    🙂 „Knjge, knige, braćo moja a ne zvona i praporce“ – Dositej Obradović

  3. shunjalica октобар 25, 2011 у 8:44 pm #

    nadam se da ću u subotu ukrasti par sati samo za Beograd i pohvaliti se svojim ratnim plenom od papira..🙂

    p.s. mnogo mi se sviđa slika pozadine, ali baš mnogo!!🙂

    • malabreskva октобар 26, 2011 у 9:34 pm #

      Šunjo, nadam se da ćeš se pohvaliti šta si pronašla🙂
      p.s. imala sam dve slike koje su mi se dopale, ova pozadina je pobedila.

  4. tangolina октобар 25, 2011 у 9:21 pm #

    Prijavljujem se za šunjanje u subotu🙂 Jeeedva čekam!!!!! I ne primećujem gužvu- samo knjige :))

  5. Plava Baklava октобар 26, 2011 у 3:06 am #

    Daleko mi je do beograda, ali obilazim neke druge sajmove knjiga🙂 . I imamo s Baklavčetom omiljenu knjižaru, gde provodimo mnoge zimske dane, listajući nove knjige uz toplu čokoladu🙂.

  6. milininsvet октобар 26, 2011 у 6:11 am #

    Kamo lepe srece da se docepam sajma a mozda nekada i hocu,to mi je tajna zelja…

    • malabreskva октобар 26, 2011 у 9:36 pm #

      Mila, hoćeš sigurno. Do tada uživaj u blogovima i svojim blog prijateljstvima.

  7. stevo октобар 26, 2011 у 7:40 am #

    Kisbarack, obavezno da si zvala taksi; biće teške kese😉 Lepi pozdravi!

  8. otkacena октобар 26, 2011 у 9:03 am #

    Četvrtak je moj dan za Sajam, hehehehe, malo ljudi, puuuno knjiga, entuzijazam na nivou, novčanik niti pun niti prazan, ali nešto se uvek dobro nađe. Ovaj put idem u pohod za dečijim i kreativnim knjigama, i možda još po neki dobar roman.🙂 Jedva čekam sutra.

    • malabreskva октобар 26, 2011 у 9:38 pm #

      Otkačena planeta, drago mi je da si svratila🙂 Četvrtak je uvek bio školski dan, plašim se da će biti previše školaraca🙂 Uživaj u svakom slučaju.🙂

      • otkacena октобар 28, 2011 у 6:36 am #

        Ovako, guuuuužva da šizneš. Izdavačka kuća Mono i Manjana na sve mile strane, deceeeee toliko da ne možeš a da ih ne guraš ili oni tebe, ali….opet sam se ja snašla. Nakupovala sam knjiga, što za sina, što za muža, a ponešto i za sebe. Bio je to ipak lep i radostan dan.🙂

        • malabreskva октобар 28, 2011 у 8:00 pm #

          Planetice, hvala na vestima, to se i očekivalo🙂 Idem sutra, spremna za gužvu. Jedva čekam🙂

  9. beliocnjakx октобар 27, 2011 у 12:54 am #

    Žao mi je što ne mogu sad na sajam, nisam u Srbiji.

    Blago vama koji idete, bićete u centru zbivanja i nakupovaćete dosta knjiga.

  10. bijesibuka октобар 27, 2011 у 11:52 am #

    Priča o bosonogom dječaku! Preporučujem da je pročitate!

  11. Branko Baćović октобар 27, 2011 у 2:29 pm #

    Bio sam, ali prošle godine…

    Malo mi je daleko odavde iz Ljubljane da samo skoknem🙂

  12. dudaelixir октобар 27, 2011 у 5:54 pm #

    Breskvice, bila je jedna blogerka iz Novog Sada, koja nikada ne propušta sajam knjiga i strašno se razočarala. Em malo knjiga, malo izdavača, malo posetilaca! Čabar, totalitis!😕

    • malabreskva октобар 28, 2011 у 7:59 pm #

      Dudo ma ne verujem! Kako malo knjiga, tolike hale🙂 Biće nešto za mene, ne brinem🙂

  13. shunjalica октобар 28, 2011 у 8:24 pm #

    Mala B,

    možda se sudarimo sutra i prolazu.🙂

    • shunjalica октобар 28, 2011 у 8:24 pm #

      *u

    • malabreskva октобар 29, 2011 у 7:31 pm #

      Šunjo, nisam te prepoznala. Ali bila je baaaaš velika gužva, možda smo se negde i sudarile🙂

      • shunjalica новембар 7, 2011 у 9:27 pm #

        Mala B,
        sigurno jesmo. Ona sam trapavica što je na izlasku iz hale, dok je vijala telefon po torbi ispustila kesu sa slikovnicama i dečijim knjigama.🙂

        • malabreskva новембар 9, 2011 у 4:58 pm #

          Šunjo, nisam ni ja mnogo spretnija, tako da mi je sve poznato🙂

  14. Exxx октобар 29, 2011 у 4:52 pm #

    Na žalost daleko je…

    • malabreskva октобар 29, 2011 у 7:32 pm #

      Exxx, popusti važe i u svim drugim knjižarama, knjige su svuda🙂

Оставите одговор

