Kad voliš mesečinu…

4 Oct

12 реаговања to “Kad voliš mesečinu…”

  1. Bravarica октобар 4, 2011 у 8:52 pm #

    Ah, taj mesec…
    I mesečina koja hoda po nama
    budeći misli i dozvoljavajući im
    da se rasplinu u dubinu
    svih onih skrivenih želja…
    I to jutro u kojem glasno šapućemo
    to be, or not to be: that is the question…

    • malabreskva октобар 5, 2011 у 7:49 pm #

      Bravarice, ti napisa pravi post, umesto mene🙂 Hvala.
      Meni preostaje da uživam. Dovoljno .

  2. beliocnjakx октобар 4, 2011 у 11:34 pm #

    pročitao sam negde da mesečina ima toliko dejstvo, da žilet koji stoji duže vremena obasjan njom, počinje da mu se tupi oštrica…

    nasuprot tome, u noći punog meseca, čula i porivi se izoštravaju, krv teče brže, oči poprimaju sjaj moćne Lune i kao što bi rekli vukovi:

    aaauuuuuuuuu😉

    • malabreskva октобар 5, 2011 у 7:51 pm #

      Beliočnjače, možda sam ja pomalo tupa zbog uticaja meseca?🙂
      Dobro me našao u ovoj džungli.
      Želim ti lep provod i pun mesec🙂 😉

  3. Marko - Buki blog октобар 5, 2011 у 1:33 am #

    Sting je moj omiljeni muzicar…sta reci car🙂 tako opusta🙂

  4. Exxx октобар 5, 2011 у 5:45 am #

  5. stevo октобар 6, 2011 у 7:52 am #

    🙂🙂 Sting je toliko dobar da nebo može da bude i oblačno😉

Оставите одговор

