Moje boje…

27 Sep

„Kad zadnju brazdu zaorem, po tragu senke rodine…
Procvaće zimske ružice… Po prvi put te godine…
Naić’e studen atarom… Kao regiment oklopni…
I biću samo mirna vlat, kad okopni…“

Ovih dana i misli mi se usporavaju… Počinje ono jesenje ćutanje, kada do mene ne dopire mnogo toga. Uzalud me saleću  prestrašeni i kukaju zbog ratova, političara, vanzemaljaca, cena, kriza i ostalih Baba Roga.

“ Ništa me pomera… i ne dotiče… „

Možda samo šuštanje lišća pod nogama,  neki skup krila koja na trenutak prošaraju nebo. Zimske ruže koje su se ovih dana stidljivo pojavile…

U meni treperi još jedna zima, slutim već hladnoću njenih obraza…  I dok ljudi spremaju zimnice, ja  pletem prekrivač od starih snova…  Isti se konci i dalje mrse, ali neke boje još dominiraju…

42 реаговања to “Moje boje…”

  1. sarah септембар 27, 2011 у 7:57 pm #

    Cuvaj boje i nedaj svoje prekrivace.
    Kestenje i sustanje lisca… za sve ostalo je nekako previse…

  2. Lugar септембар 27, 2011 у 8:12 pm #

    Nekako, te razumem.
    Maestralno…

    • malabreskva септембар 27, 2011 у 8:18 pm #

      Lugar, ima tu negde i zelene…😉

      • Lugar септембар 27, 2011 у 8:22 pm #

        Ako, ako… Dodaj malo i kafene boje🙂

        • malabreskva септембар 27, 2011 у 8:38 pm #

          Hoću, prosipam kafu redovno🙂

          • Lugar септембар 27, 2011 у 8:41 pm #

            🙂 Nisam tražio „Predeo slikan kafom“, nego da dodaš „kafenu boju“. Taj izraz se nekada davno koristio za braon boju ovde na jugu.

            • malabreskva септембар 27, 2011 у 8:57 pm #

              Lugar, razumela sam, zezam se malo, mada je istina to da prosipam kafu🙂
              Ne moram da dodajem kafenu, već sam ovde pisala o kestenju… ono je obojilo veći deo mog detinjstva… Bojama kestena prošaram misli pri svakoj šetnji parkom… Sem kad me zatrpa zlatna… lišće je ovih dana neverovatno🙂

  3. Stepski Galeb септембар 27, 2011 у 8:23 pm #

    ….sem, možda, nje…

    Eto, tebi sam priznao!🙂 Zato što ti nikome nećeš da kažeš…Je l’ tako?

  4. Stepski Galeb септембар 27, 2011 у 8:31 pm #

    Zaboravih JOŠ da kažem; meni se ovih dana sve ubrzava i uzleće vtroglavo. Rana jesen je definitivno moje vrijeme.

    A te tvoje zamršene konce… Viđećemo nešto, da nađemo nekoga, to da završimo…😉

    • malabreskva септембар 27, 2011 у 8:40 pm #

      Konci zato i postoje, da se mrse i kidaju, zar ne ?
      Drugačije ne bi bilo zanimljivo🙂

  5. shunjalica септембар 27, 2011 у 8:34 pm #

    eh, Đole, Đole…. setni i jesenasti, da je neka druga nedelja pa da ti nastavim stihove, ali sad me već hvata Gibonni jeza pred subotu🙂

    evo malo muzike na granici između leta i jeseni🙂

    • Lugar септембар 27, 2011 у 8:35 pm #

      Šunjo…. Ovo ti je jedna mnogo jaka pesma🙂

      • shunjalica септембар 27, 2011 у 8:38 pm #

        Lugar,

        ima dosta njegovih pesama koje su po meni jake, ali u ovoj mi perle šarene k’o pletivo što nam isplete Mala B.🙂

    • malabreskva септембар 27, 2011 у 8:43 pm #

      Šunjo, još me možeš pesmom kupiti🙂
      Znaš li da je Gibonni omiljeni Đoletov pevač?
      Ipak, ne dam ti šarene perle na dar… još se igram sa njima…

  6. crnaperla септембар 27, 2011 у 9:27 pm #

    Razmrsiće se konci, ali boje…one ostaju večno..🙂

  7. Marko - Buki blog септембар 28, 2011 у 12:54 pm #

    Sjajno🙂

  8. Bravarica септембар 28, 2011 у 2:48 pm #

    nadam se da ćeš uživati u muzici i slikama…

    ps i… pusti zimu, bar još neko vreme… brrr… i dok sam čitala , već me je jeza fvatala… ne volem kad je ladno, bre:)))

  9. stevo септембар 28, 2011 у 6:52 pm #

    …🙂 …🙂 …🙂

  10. some old piano септембар 28, 2011 у 8:33 pm #

    Jel to znači …nema krastavčića…ajvara…. 🙂 🙂 sušenih breskvi???

    • malabreskva октобар 1, 2011 у 11:48 am #

      Ha,ha, Piano, kod mene se jede samo sveže🙂🙂🙂

      • some old piano октобар 2, 2011 у 9:58 am #

        Pa vidim da leškariš… A ide zima…Ja se u stvari brinem za tebe🙂
        Nego imam jedno pitanje- sarmica se računa kao sveže ili…?

        • malabreskva октобар 4, 2011 у 5:15 pm #

          Ha,ha, Piano, normalno da ne spremam sarmice kad nemam kiseli kupus🙂🙂🙂
          A ima i drugih razloga zašto ih ne volim….

  11. Exxx септембар 29, 2011 у 5:29 am #

    Dobro si ti isplela ovu pričicu čim ja ne znam šta da prokomentarišem

    • malabreskva октобар 1, 2011 у 11:48 am #

      Exxx, očekivala sam neku pesmu – komentar🙂 MOžda drugi put🙂

  12. savetapetkovic септембар 29, 2011 у 8:32 pm #

    prerano si počela da usporavaš..a uživaš u šetnji po tepihu od jesenjeg lišća i paleti njihovih boja, u muzici, knjigama..
    ako ipak hoćeš da se razdrmaš, da ti dam na kraće vreme moju belu macu, nemoguću misiju ?
    kad bih imala smisla za pisanje poetskih tekstova, ukrala bih ti reči kao što su “ prekrivač od starih snova “ i još neke.

    • malabreskva октобар 1, 2011 у 11:50 am #

      Saveta, usporavam taman na vreme🙂
      Ne vredi da mi daš macu, kod mene i mace uspore… Pa leškare po ceo dan i samo se umiljavaju. Vojvođanski temperament, nema šta🙂🙂

  13. dudaelixir септембар 30, 2011 у 4:30 pm #

    Pleti, pleti, biće puno prekrivača, jer, zima je duga!
    Ja bih ti preporučila da se veselo obučeš, ne dozvoliš zimi da još udje u tvoje misli a ni na obraze!🙂

  14. nedodjija септембар 30, 2011 у 6:30 pm #

    „Uzalud me saleću prestrašeni i kukaju zbog ratova, političara, vanzemaljaca, cena, kriza i ostalih Baba Roga.“….
    e, ako si mi rekla ! i treba ! samooooo, prebaci malo tih boja i tog mira i na moju stranu, da se i ja malo o njih ogrebem…..🙂

    • malabreskva октобар 1, 2011 у 11:54 am #

      Eh, Nedođijo, volela bih kada bi svi mogli da nađemo mir… Teško je to. Ljudi se previše uzbuđuju zbog nametnutih afera, nebitnih gluposti… Samo da primetiš stvari oko sebe, čaroliju života…. Sve druge priče su manje bitne…

  15. Violeta септембар 30, 2011 у 8:30 pm #

    Uživkaj u svojim bojama…🙂😉

  16. Branko Baćović октобар 3, 2011 у 9:03 am #

    Nisam voleo babin džemper dok nisam kasnije osetio da ga je sa ljubavlju isplela🙂

    • malabreskva октобар 4, 2011 у 5:14 pm #

      Eh, kako se ljubav ne primeti dok je imaš… tek kad nestane onda fali…

Оставите одговор

