Ona je tu…

9 Sep

Žureći da prođem pored pretrpanog kafića, juče sam kod Više poslovne škole naletela na gomilu rasutog kestenja. Istog trenutka zagrlila me toplina septembra. Osetih setne korake Jeseni koja se šunja gradom. Dani se sapliću o njene šuštave haljine. Kraljevstvo tišine lagano uspavljuje misli…

Još jedna Jesen, zlatnih očiju.

Vreme zaista prebrzo prolazi…

37 реаговања to “Ona je tu…”

  1. Bravarica септембар 9, 2011 у 8:30 pm #

    Volim septembar…
    Volim ranu jesen koja boji…
    Volim miris raspuklog kestenja…
    I volim… ustvari… obožavam ovu pesmu:)))

  2. some old piano септембар 9, 2011 у 8:51 pm #

    Breskvice,reklo bi se da si nam romantično raspoložena🙂

    • malabreskva септембар 11, 2011 у 8:54 am #

      Piano, dugo te nije bilo, dobro nam se vratio! Verujem da je Jesen kriva za tu romantiku 🙂😉

  3. tangolina септембар 10, 2011 у 6:17 pm #

    Baš volim jesen…skupljanje kestenja sa kojim ne znam šta ću i šetnje kroz opalo lišće🙂

    • malabreskva септембар 11, 2011 у 8:55 am #

      Tangolina, kako ne znaš šta ćeš sa kestenjem, brojiš ga, slažeš, premeštaš, kombinuješ… Imaš milon mogućnosti😉

  4. Exxx септембар 11, 2011 у 11:29 am #

    Dobro je dok nam se Sunce smeši jer čim krenu hladnoće…

  5. Lugar септембар 11, 2011 у 6:30 pm #

  6. stevo септембар 12, 2011 у 8:05 am #

    Lepo, lepo… evo, ja prebrojavam novce za ogrev, jer nakon tvoje lepe jeseni, stiže nam ‘ladna zima i sneg, a sneg voli „Veštičanstvena“, kojoj smo po svoj prilici svi mi dosadili🙂

    • malabreskva септембар 12, 2011 у 6:22 pm #

      Veca je napisala novi članak !!! I ja sam se iznenadila kada sam videla, pogledaj obavezno!!! Tu je ona, leti oko nas i posipa nas zlatom🙂

      • Lugar септембар 13, 2011 у 12:56 am #

        Nakon čokolade ničega nema….

        • malabreskva септембар 14, 2011 у 4:37 pm #

          Lugar, mora da pričaš o blogu Veštičanstvene.
          Malo sam zbunjena. Kada sam ušla tamo pre nekoliko dana pronašla sam članak “ FAKE LOVE“. Oduševljeno sam pročitala, i videla samo dva komentara i to sa datumom od 11. septembra 2011. Prokomentarisala sam, a zatim sam sutadan ušla na blog sa mobilnog i videla da mi nema komentara, ali je članak bio tu…
          Posle sam ušla kod kuće i videla moj komentar…
          Ne znam šta se dešava, da li je Veca nešto pogrešno podesila, ili je to stari članak, pa je zabranila komentare… Ne shvatam. .. Samo bih volela da se vrati. Jer mi baš nedostaje.

      • stevo септембар 14, 2011 у 3:20 am #

        Je li? A gde to, jer na njenom blogu poslednji tekst je o čokoladi; dakle, nema novog članka!

        • malabreskva септембар 14, 2011 у 4:39 pm #

          Stevo, odgovorila sam LUgaru šta me je zbunilo…. Tekst se zove „Fake love“. Mislila sam da je novi jer ga se ne sećam od pre🙂

  7. Branko Baćović септембар 12, 2011 у 8:53 pm #

    Vreme prolazi i mi sa njim…
    Ostraje nam samo doživljaj…🙂

  8. milininsvet септембар 14, 2011 у 5:47 pm #

    He he Breskvice,kestenje skupljam,to je dragocen sastojak mojih kreacija…Tu je prisunjala se pod suncobranom a mozda leto nikad nece ni otici…🙂

  9. milininsvet септембар 14, 2011 у 5:49 pm #

    Jedan platan ce ostati zlatan
    ona kroz smeh cvrsto
    svoju kajdanku stisce
    ne drhti on, to je samo
    to uvelo lisce
    blazeno Miholjsko leto
    jedno i sveto za njih

  10. dudaelixir септембар 15, 2011 у 8:42 pm #

    Mogu ti reći da sam danas prvi put osetila dolazak jeseni. Jeste vrućina, ali Sunce nekako drugačije sija. I boja mu je drugačija, ali prži, još uvek.
    Toliko sam se preznojavala ovoga leta, kao nikada u životu, da mi je stvarno već dosta ovog leta. To prvi put u životu izjavljujem.🙂

  11. dudaelixir септембар 19, 2011 у 8:26 pm #

    Dobro, ‘ajd’, još samo malo, ali da ne bude pretoplo. Tu oko 25 – 26, dobro do 28 stepeni.😉

  12. veshtichanstvena септембар 20, 2011 у 2:04 pm #

    Tu sam ))))))))))))))))))))) Uvek. I kada me ne vidite.)))))))))))))))))

    Ipak priznajem, drago mi je da me niste zaboravili )))))), jer ja vas nikako nisam )))))

    • malabreskva септембар 20, 2011 у 5:14 pm #

      Veco, taman posla da te zaboravimo! Nedostajala si i mnogo mi je drago što si tu.🙂 🙂🙂

  13. agroekonomija септембар 20, 2011 у 9:22 pm #

    Više volim proleće i leto, ali je lepa i jesen u oktobru.

  14. shunjalica септембар 27, 2011 у 2:19 pm #

    eee, da, jesenja haljina samo što nije zašuštala i Veca je stigla da taj šuš dočekamo zajedno🙂

    • malabreskva септембар 27, 2011 у 7:54 pm #

      Kod mene i zima već stigla🙂
      Očigledno sam u velikom raskoraku sa spoljnim svetom i kalendarom🙂

Оставите одговор

