Ne volem pivo, al volem Zrenjanin :))

1 Sep

Nisam bila i BAŠ  mi je žao. Nisam mogla da odem. Ali verujem da je bilo sjajno… Neka se javi neko ko je svratio, rado bih čula utiske iz prve ruke🙂

14 реаговања to “Ne volem pivo, al volem Zrenjanin :))”

  1. shunjalica септембар 1, 2011 у 8:04 pm #

    evo, sve ću da ti kažem, nemoj da ti je žao, smestili su koncert na prostor stare pijace između neka dva dugačka zida bilo je za umreti!!! oni koji su poznavali teren završili su na obližnjem jezeru čekajući da se sve završi i drugi deo nesrećnika koji su poleteli ranije u prve redove… njih je kraj stigao pre kraja koncerta, ali kažu da je bilo sjajno!😀

    • malabreskva септембар 7, 2011 у 4:25 pm #

      Umrla bih ako treba🙂😉 Biće još prilike, iskreno se nadam. Hvala na informacijama, verujem da je bilo sjajno🙂

  2. Exxx септембар 3, 2011 у 6:44 am #

    I ja ne volim pivo a Zrenjanim mi baš daleko tako da nisam bio😦

    • malabreskva септембар 7, 2011 у 4:27 pm #

      Exxx, nije ni meni blizu, al bar da je bio petak… Ovako, u sred srede…

  3. Crno ili belo септембар 3, 2011 у 9:50 pm #

    I meni Zrenjanin daleko😦

  4. milininsvet септембар 5, 2011 у 3:49 pm #

    Kroz Zrenjanjin sam prolazila, ne mogu reci sad da sam ga nesto zavolela…Verovatno je bio dobar provod,jos za pivopije…a jos ako je Djole bio tu…

  5. Branko Baćović септембар 7, 2011 у 10:34 am #

    E, ja volim pivo… a ne volim vlike koncerte… Obično se smorim previše a i posle me uši bole…🙂 Ali, svejedno, po neki put odem🙂

  6. TamoiOvde септембар 9, 2011 у 7:43 pm #

    Bejaše nekad dobro pivo i atmosfera u pivnici-podrumu pivare kraj Begeja.

  7. stevo септембар 12, 2011 у 8:02 am #

    Ne volem Bečkerek, al’ što pivo volem, eeeeej to je bre nešto svašta:mrgreen:

    • malabreskva септембар 12, 2011 у 6:21 pm #

      Stevo, za pivo prvi put čujem, a Bečkerek i nije bitan 😉🙂

Оставите одговор

