Čekajući pravo leto

30 Jun

Dok se sunce stidljivo skriva, trošim zalihe blistavih trenutaka. Preturam po torbama, neseserima, tražim po fiokama i starim prašnjavim knjigama. Zasija poneka zvezdica u škrinjama uspomena, baš kad zatreba toplota.

Sakupljam preostale balone, zalutale u visokim krošnjama. Njihove vedre boje vraćaju mi zaboravljene osmehe. U tmurnim danima kao što su ovi, kroz njih uvek pronalazim svetlost.  Dragocenim zracima kao vilinskim prahom posipam trepavice… Jedini  preduslov za lepe snove.

Sanjareći o suncu, ponekad se zabavljam čupkanjem cvetova. Onom igricom voli me- ne voli me… Nekako uvek se završi ređanjem latica po noktima… Kao da imam pet godina… Navika… Čudne stvari🙂

 

 

 

20 реаговања to “Čekajući pravo leto”

  1. zelenavrata јун 30, 2011 у 11:59 pm #

    Lavica, sta bi ona drugo nego sunce🙂
    Meni dobro ovako, ali nece dugo, stize tvoje vreme!😀
    I koji cveticak ispadne na kraju?😉

    • malabreskva јул 2, 2011 у 11:55 am #

      Naravno, bez sunca nema ništa🙂
      Ne znam kako to izmuvam al uvek na kraju ispadne da me voli🙂

  2. Plava Baklava јул 1, 2011 у 4:51 am #

    Paucina uspomena, kako nas samo neosetno zarobljava. Zasto vise volimo da gledamo unazad, i prekopavamo po liscu, u potrazi za onima jarkih boji, umesto da nam je pogled usmeren u ovaj tren i onaj sto odmah za njim sledi? Izvesnost poznatog u onom sto se zbilo, sto nam je jasno, vidljivo, ohrabrujuce da ce mozda opet biti?

    Cudna je moc secanja.

    • malabreskva јул 2, 2011 у 11:56 am #

      Baklavice, ne tražim ja sećanja na događaje. Više na lepe stvari koje volim, a koje trenutno ne mogu da radim. To mi diže raspoloženje kad mi je „šugav dan“🙂

  3. Peščana јул 1, 2011 у 10:27 am #

    Šaljem sunce!🙂

  4. milininsvet јул 1, 2011 у 11:53 am #

    Hej malena,dobro je imati keca u rukavu kad pada kisa…Moja rezervna varijanta ztmurno vreme su boje i cetkice🙂

  5. Exxx јул 2, 2011 у 2:43 pm #

    i ja volim leto ali iz drugih razloga… mini suknjce, kratke majjčice, vruće pantalonice, bikini:mrgreen:

  6. TamoiOvde јул 3, 2011 у 9:48 pm #

    Farmerice arčiš, ne nosiš gi cele!

  7. dollybel јул 6, 2011 у 6:00 pm #

    voli bona🙂

  8. stevo јул 7, 2011 у 7:25 pm #

  9. shunjalica јул 20, 2011 у 4:05 pm #

    navike – čudne stvari koje volimo iz neobjašnjivih razloga….🙂
    predivan tekst, Breskvice!!! :*

Оставите одговор

