Koktel od breskvi

23 Jun

Krckam ove prevrele letnje dane kao kockice leda u ustima. Lep je osećaj blaženstva, kada sve stege popucaju… Dosta se mešalo i treslo, vreme je za mir….

Kao mirisi mente dušu mi plave dobre vesti. Ljuljam se na snovima što lenjo plivaju po javi… Znam da znate, ali da potvrdim: nikad ne bacaj čašu dok nije potpuno prazna…

23 реаговања to “Koktel od breskvi”

  1. dollybel јун 23, 2011 у 3:11 pm #

    Uživaj
    želim da potraje

  2. sarah јун 23, 2011 у 7:32 pm #

    Uzivaj i opusti se😀
    Zivot je lep ako mi to zelimo, hajde samo napred uz miris mente, breskve, kivija ….
    naravno ne zaboravi lubenice😉

  3. Marko - Buki blog јун 23, 2011 у 7:37 pm #

    pa od cega drugo koktel🙂 uzivaj!!

  4. Exxx јун 23, 2011 у 8:34 pm #

    Na Exxx😆

  5. stevo јун 24, 2011 у 4:33 am #

    I koja kap viskija! Sledecu turu ja castim😀

  6. cakulanje јун 24, 2011 у 5:45 pm #

    Ja nisam znala, hehe 🙂🙂🙂

    • malabreskva јун 26, 2011 у 5:24 pm #

      Nisam ni ja🙂😉

      • cakulanje јун 27, 2011 у 8:07 pm #

        Al’ ozbiljno. Nisam mislila da te zafrkavam. Samo me tvoja rečenica navela na razmišljanje i dopala mi se🙂

  7. dudaelixir јун 25, 2011 у 12:25 pm #

    Neka uživaš, kada ćeš, ako ne sada!!!
    I taj koktel izgleda fantastično!🙂

  8. savetapetkovic јун 25, 2011 у 4:09 pm #

    obradujem se kad čujem da neko ume da uživa u tako „malim “ stvarima

  9. zelenavrata јун 30, 2011 у 12:11 am #

    Odlicna zadnja recenica, to je to!😉

  10. crnaperla јун 30, 2011 у 6:12 pm #

    Divan ti je ovaj koktel Breskvice! Osvežava i ostavlja dugo prijatan ukus….

  11. shunjalica јул 20, 2011 у 4:13 pm #

    mmmm… osvežava kao i današnja kiša, a ni prazne čaše ne treba bacati, nikad se ne zna kad može kiša ili sneg da je napuni😀

Оставите одговор

