Plovidba

15 Jun

Život je oduvek nemirno more. Nekad nas zapljusnu loši dani i kao tromu olupinu preplave brige i strahovi. Trudim se da u takvim trenucima i dalje držim visoko uzdignuto jedro. Jer vetrovi su ćudljive ptice. I dolepršaju kad im se najmanje nadaš…

Verujem u dobre vetrove, čak i posle najgorih oluja. Oni znaju da rasteraju oblake i donesu mirise leta. Ispune horizont galebovima i dušu ogrnu osećajem sigurnosti. Kao posle najdražeg zagrljaja… Leprša moja  šarena haljina na pučini ovih dana… Čekajući bolje dane, razbija monotoniju sivih oblaka.

28 реаговања to “Plovidba”

  1. savetapetkovic јун 15, 2011 у 7:42 pm #

    i ja verujem u dobre vetrove, treba biti strpljiv, obradovaće nas.

  2. sarah јун 15, 2011 у 10:34 pm #

    Dobri vetrovi su tu oko nas, samo kad smo zaokupljeni nekim drugim stvarima i ne primecujemo ih… mene je tako jedan pronasao, pa sam zavolela i Kosavu, onu nasu😀
    Lavice su uvek lavice😉
    A kad zamirisu breskve… mmm

    • malabreskva јун 20, 2011 у 9:32 pm #

      Sarah, Košavu svi volimo, mada kvari frizuru🙂
      A breskve već odavno mirišu. Došlo im vreme🙂

  3. shunjalica јун 15, 2011 у 11:30 pm #

    Mesec ponovo sija i dobri vetrovi samo što nisu… 🙂

  4. Exxx јун 16, 2011 у 5:48 pm #

  5. dudaelixir јун 16, 2011 у 6:52 pm #

    Razumem ja tebe, jer, znaš, i sama sam bila u istoj situaciji. Samo strpljenja i biće sve šareno!🙂

    • malabreskva јун 20, 2011 у 9:34 pm #

      Eh, Dudo, sve je to tako. Nekad izgleda da nema jedra na vidiku, ali uvek se na kraju pojavi. Mora.

  6. zelenavrata јун 17, 2011 у 12:50 am #

    Slazem se sa tobom!

  7. milininsvet јун 17, 2011 у 12:32 pm #

    Breskvice i ja cekam…bolje vetrove…ma doci ce ….

    • malabreskva јун 20, 2011 у 9:35 pm #

      Mila, mnogo je dobrih, ali mora biti i loših… Bure su tu da nam pokažu koliko smo jaki.

  8. Crno ili belo јун 17, 2011 у 4:18 pm #

    Moja omiljena🙂

  9. WOOman јун 18, 2011 у 6:51 am #

    Želim ti mirno more, kao što bi rekli mornari

  10. cakulanje јун 18, 2011 у 9:54 am #

    🙂 Neko, ko voli ljubičastu😆 sposoban je da veruje u dobru plovidbu🙂

  11. tangolina јун 18, 2011 у 9:16 pm #

    OO i ja volim vetar…on uvek donosi promenu i uvek me oraspoloži🙂 Samo ti njega mami tim šarenim haljinicama, pa će rasterati sive oblake🙂

  12. rainbowica јун 19, 2011 у 8:06 am #

    Uzivaj u moru. Zivot dobije sasvim drugacije nijanse.🙂

    • malabreskva јун 20, 2011 у 9:38 pm #

      Bovice, bude i tih dana kada uživam, bude i onih kada se borim… Život je lep, bez obzira na nevolje. Nećemo ih gledati.

  13. Sanjar u prolazu јун 19, 2011 у 9:16 am #

  14. Branko Baćović јун 21, 2011 у 7:52 am #

    E ako je tvoja haljina napravljena od leptirova…
    Pazi se da ti ne odlete na sred ulice😉

    • malabreskva јун 23, 2011 у 10:24 am #

      Ha,ha, Branko, možda nije loše da mi leprša haljina po ovoj vrućini🙂

Оставите одговор

