Savet taksiste

7 Jun

Čitam nedavno jednu od onih knjižica – brošura, sa savetima za put kroz život. Možda ne volite takvu vrstu „popularne psihologije“, ali smatram da je dobro ako bar neki od tih saveta pronađu mesta u mojoj glavi. Ideje za razmišljanje su uvek korisne, u svakom slučaju bolje od čitanja žute štampe🙂

Zanimljiv mi je bio savet o gajenju dece, možda nekome od vas zatreba🙂 Prepričaću ga ovde, pošto mi knjiga nije pri ruci.

Kaže pisac da je pročitao mnogo priručnika za roditelje, razgovarao sa pedagozima, psiholozima i ostalim stručnjacima, ali najbolji savet mu je dao jedan taksista.

On ima troje dece i osnovno pravilo vaspitanja mu je : svakom detetu posveti dnevno 10 minuta, to vreme mu bezuslovo pokloni. Možda zvuči malo, ali tih 10 minuta je sasvim dovoljno, ali ne sme se preskakati, niti prekidati ni slučajno telefoniranjem ili drugim obavezama.

Meni je ovo bilo zanimljivo, pa razmislite🙂

26 реаговања to “Savet taksiste”

  1. cakulanje јун 7, 2011 у 11:51 pm #

    Istina🙂

  2. Exxx јун 8, 2011 у 7:46 am #

    Tako malo a tako mnogo😉

  3. nedodjija јун 8, 2011 у 10:56 am #

    jbg, moji nikada nisu pristajali na samo 10 minuta…. 😦

    • malabreskva јун 8, 2011 у 5:03 pm #

      Nedođijo, divno je dok je tako. Nažalost mnogi nemaju ni tih 10 minuta. Ali pod ovim ne podrazumevamo gledanje televizije zajedno, već razgovor…

  4. WOOman јун 8, 2011 у 11:54 am #

    Kakva mudrost. Navela si me na duboko razmišljanje😉

    • malabreskva јун 8, 2011 у 5:03 pm #

      Nekad nam obični ljudi tako prosto pokažu nešto što nikako ne možemo da vidimo, iako je sasvim logično.

  5. agroekonomija јун 8, 2011 у 12:38 pm #

    Bitan je kontinuitet i davanje prednosti i važnosti detetu u tih 10 minuta.

  6. Siniša јун 8, 2011 у 1:53 pm #

    Ipak bi o toj temi najviše mogao reći najbolji stručnjak za djecu, a i za sve ostalo, u nas – Gorčin Stojanović!🙂

    • malabreskva јун 8, 2011 у 5:00 pm #

      Ha,ha, nije loš Gorčin, slažem se🙂 Siniša, dobro si zalutao u moje blog dvorište u senci bresaka🙂

  7. saveta јун 8, 2011 у 2:47 pm #

    neke moderne mame misle da su sve učinile ako detetu kupe gomilu skupih igračaka ili ga puste da satima zgrčeno sedi nad laptopom i igra igrice a moje iskustvo pokazuje da je istinsko druženje po savetu taksiste, mnogo vrednije

  8. stevo јун 8, 2011 у 4:54 pm #

    Eh, draga moja! Da je mudri taksista i objasnio zašto deset minuta, keve mi, napravio bih još desetoro dece! Ovako… znaš, ako neko kaže da voda za piće gasi žedj… mislim, ok! Naravno, svi mi znamo da voda gasi žedj, da gasi i vatru, ali šta mu znači onih deset minuta, pa… mislim, mudroser! Lepi pozdravi, Breskviću!

  9. crnaperla јун 8, 2011 у 4:59 pm #

    Mudar neki taksista. Nego i ja imam troje i nekako mi se čini da moji uzimaju koliko im treba.Bez pardona🙂 Da prostiš, ni da se na miru p..škiš od njih ponekad

  10. Crno ili belo јун 8, 2011 у 9:52 pm #

    Zanimljivo, baš razmišljam… i pitala bih ga ponešto…🙂

  11. Marko - Buki blog јун 9, 2011 у 9:11 pm #

    Ekstra zvuci!!! Ja duboko verujem da svako ima neki svoj ispusni model koji funkcionise…a ovaj model mi stvarno dobro zvuci, jer svi volimo kad nam neko posveti apsolutnu paznju…tako npr. kad zelim da se vidim sa nekim od prijatelja koji zivi u inostranstvu vise tezim da se vidim na pola sata samo sa njim nego da provedem ceo dan u choporu drustva, jer to nije kvalitetno vreme ako hoces da se ispricas!!

  12. Branko Baćović јун 11, 2011 у 1:52 pm #

    nemam decu, osim samoga sebe, ali kada pogledaš na duže staze… 10 minuta i nije tako malo… Posebno ako imaš 3je dece🙂 Tako da, vrlo dobar savet.🙂

  13. Charolija јун 11, 2011 у 6:51 pm #

    Imam troje dece i bez obzira shto većinu dana provedem sa njima, trudim se da svako od njih svaki dan ima samo svojih 10 min. sa mnom, najmanje. Odlican savet.

    • malabreskva јун 12, 2011 у 9:35 pm #

      Čar, tebi sigurno ne trebaju saveti, ali možda neko ko prođe malo razmisli i pokupi neku ideju🙂

Оставите одговор

