Kolači kao rešenje

25 мај

Ako ne znate šta bi gledali a volite istorijske filmove, evo jednog predloga.

Oduševiće vas slike prelepog dvorca Versaj, a ako volite cipele, slatkiše, raskošan nakit i haljine, zaista ćete ostati bez reči.

Da li je Marija Antoaneta bila ludača koja je ponizila podanike rečenicom „Ako nemate hleba jedite kolače“, ili je ona bila samo žrtva okolnosti nesvesna realnosti iznad zidova dvorca… Prosudite sami. Meni su kolači uvek izgledali kako dobro rešenje 🙂

17 реаговања to “Kolači kao rešenje”

  1. hiljadarko мај 25, 2011 у 8:08 pm #

    interesantno

    • hiljadarko мај 25, 2011 у 8:10 pm #

      a ko voli istorijske komedije evo jedna starinska

      • malabreskva мај 27, 2011 у 7:07 pm #

        Ha, ha, znam za taj, odličan je. A gledala sam još jedan odličan istorijski, pa ko voli…

  2. dudaelixir мај 25, 2011 у 8:40 pm #

    Nešto sam kratko videla kolače i torte, a i ne dopada mi se izbor glumice, pravo da ti kažem.
    Ja sam za kolače! U v e k! 😉

  3. stevo мај 26, 2011 у 8:03 am #

    Ja da imam nešto protiv kolača? Taman posla, ali kada skoknem do Apatina… Breskvice draga, pogodi šta mi je najlepše u Apatinu 😉

    • malabreskva мај 27, 2011 у 7:08 pm #

      Ha,ha, STevo, hvala na informaciji. Imaću to u vidu kad budem bluzu Apatina 🙂

  4. agroekonomija мај 26, 2011 у 1:18 pm #

    I ja glasam za kolače i torte! Mljac!!!

  5. Exxx мај 26, 2011 у 8:03 pm #

    Misliš da predsednici (današnji vladari) znaju kako narod živi ? Stara poslovica sve govori. Sit gladnom ne veruje 😉

  6. WOOman мај 28, 2011 у 7:18 am #

  7. Exxx мај 28, 2011 у 6:01 pm #

    Može i ova

  8. shunjalica мај 29, 2011 у 8:34 am #

    ja stala sa čitanjem kod cipelica.. 😀

    • malabreskva мај 30, 2011 у 8:00 pm #

      He,he Sunjo, oš da ti pozajmim neke? Imam baletankice baš za hodanje po žici 🙂 Roze ili bele?

Оставите одговор

