Šta se sve može nazvati „ljubavlju“?

23 May

Nisam baš dobro raspoložena poslednjih dana, neka teskoba me obavija od kada sam  počela čitanje knjige „Avanture nevaljale devojčice „.
To je još jedna od onih knjiga koju ne možete ispustiti iz ruku, pa čak i ako je dan pred vama lep i sunčan kao na razglednicama.

Da li je moguća ljubav između „dobrog dečaka“ i „nevaljale devojčice“?  Neki od vas će ovde pronaći još jedan primer tvrdnjama da se suprotnosti najviše privlače…  Jedna surovo realna knjiga o tome koliko ljubav može da bude jeziva.
Kako jedan brižan i pametan muškarac može da dozvoli sebi da postane krpa  promišljene i bezobzirne žene?
Na momente mi ga je bilo žao, a na momente mi je bio odvratan…

Ipak, i pored svih loših emocija koju izaziva, ovu knjigu vredi pročitati. Ona vas povlači u sebe i ne ostavlja ravnodušnim i otvara u vama bezbroj dilema i pitanja…

Da li je biti „nevaljao“ u ovakvom svetu samo jedna prirodna posledica borbenosti i nemilosrdnih uslova života, ili je to nedostatak samopoštovanja i sklonost avanturizmu….
Iako ljubav i ovde na kraju trijumfuje, još dugo posle čitanja ostaćete zaprljani  iskvarenošću i surovošću ovog sveta. Gde se vrlo lako i neprimetno gube granice između ljubavi i perverzije, želje i greha, lude sreće i mračne destukcije…

24 реаговања to “Šta se sve može nazvati „ljubavlju“?”

  1. labilna мај 23, 2011 у 6:57 pm #

    Pusti knjigu… nego pošto breskve? Prodaješ na kilo ili na pregaču?😀

    • malabreskva мај 25, 2011 у 3:29 pm #

      Ha, ha Labilna, breskve nisu na prodaju, one služe da lepo mirišu i mame uzdahe🙂

  2. dudaelixir мај 23, 2011 у 8:42 pm #

    Breskvice, kada si se ti iznervirala, mogu da mislim šta bih ja uradila sa tom knjigom. Verovatno bih je bacala po sobi i ponovo čitala. Tako to radi „nevaljala“ baba, kao što sam ja. Pogubljenih živaca!
    Knjigu Ženski rodoslov sam, „sto“ puta švićnula u ćošak, psovala, ali sam je na kraju završila. Ne bih je preporučila za čitanje, jer, mrzim kada se žene tretiraju kao mašine za radjanje muške dece, bar u Crnoj Gori! Ne VOLEM i tačka!

    • malabreskva мај 25, 2011 у 3:34 pm #

      Dudo, nisam se iznervirala, ali knjiga je onako… rekla bih mučna, i u meni je izazvala neku nelagodu, kao npr. i knjiga „Lovac na zmajeve“, što ne znači da nije dobra knjiga, nego… Teška.
      Ženski rodoslov je i mene zbog toga nervirao, ali je ok knjiga.

  3. hiljadarko мај 23, 2011 у 10:19 pm #

    bolje da ne komentarisem kad si ljuta…

    • malabreskva мај 25, 2011 у 3:35 pm #

      Hiljadarko, slobodno. Ne ujedam, sigurno🙂

      • hiljadarko мај 25, 2011 у 8:01 pm #

        znam da ne ujedas, ali ipak ne zelim da neka breskva iz skuta zavrsi u moju masku😀
        a tek sam izronio

  4. shunjalica мај 23, 2011 у 10:54 pm #

    hmm.. iskreno, nisam razumela na koji način je ovde ljubav trijumfovala, ali ću pročitati knjigu… priznajem da si me zaintrigirala..🙂

    • malabreskva мај 25, 2011 у 3:36 pm #

      E, pa Šunjo, ne bi valjalo da ja sve ispričam, moraš pročitati kraj🙂🙂

  5. stevo мај 24, 2011 у 5:38 am #

    Eto, zašto ne čitam knjige! A ljubav?… Kod mene je ljubav prema pivu postala platonska, stvarno mi je mrsko što priznajem😉

  6. Exxx мај 24, 2011 у 7:26 pm #

    Veet krema da vaše noge budu glatke i sjajne😛

    a što se tiče ljubavi ne kaže se džaba da je ljubav slepa😉

    Nije džaba Gabriel García Márquez napisao roman „O ljubavi i drugim nečastim silama (O ljubavi i drugim demonima) „

    • malabreskva мај 25, 2011 у 3:37 pm #

      He,he, Exxx, tako je propao moj pokušaj da dočaram kako zamišljam nevaljalu devojčicu🙂

  7. agroekonomija мај 25, 2011 у 11:46 am #

    Da, treba da pročitam knjigu pa će mi biti jasnije kako je ljubav opstala kada je devojčica tako nevaljala. Možda dođem do zaključka da sam i ja trebala da budem nevaljala ili to već jesam.

    • malabreskva мај 25, 2011 у 3:38 pm #

      Agroekonomijo, mislim da tu nema puno izbora ILI JESI, ILI NISI nevaljala🙂

  8. zelenavrata мај 25, 2011 у 12:11 pm #

    U ljubavi muskarca i zene, cesto nema mozga a kamoli kod decaka i devojcice.
    Tu je pamet po strani, svi drugi hemijski nagoni su ukljuceni.
    Kao da nismo mnogo puta bili svedoci da su mnogi uceni, vidjeni, pametni ljudi ozenjeni glupacama, drocama i sl.
    Muski su decaci skoro uvek.

  9. Branko Baćović мај 26, 2011 у 1:57 pm #

    Ljubav je jedna posebna božija hemija koja proba da nas drži u svesnom stanju da ne poblesavimo i ne odemo ranije sa časova pre nego što smo nešto naučili.

    • malabreskva мај 27, 2011 у 7:10 pm #

      Teško je i zamisliti tu kompleksnu definiciju ljubavi. Ne da se razumom obuhvatiti.

  10. Iva јун 2, 2011 у 9:45 pm #

    Nisam čula za ovu knjigu, no deluje mi zanimljivo. Drugarica i ja smo baš raspravljale o tome kako nisu uvek žene žrtve, a muškarci agresori.

Оставите одговор

