Srećan rođendan

11 May

Danas je rođendan nekome koga ja puno volim, oni koji me dobro poznaju odmah će pogoditi kome. Hvala mu što postoji, u ime svih nas…

26 реаговања to “Srećan rođendan”

  1. Exxx мај 11, 2011 у 4:52 pm #

    Đole, Đole, nevaljali Đole

  2. milininsvet мај 11, 2011 у 5:41 pm #

    Breskvice,bas nam je ulepsao svet i obradovao bi se zecu…🙂🙂🙂

    • malabreskva мај 11, 2011 у 7:44 pm #

      …u magli treperi devet sveća na torti
      kad sam dobio par mandarina
      i malog belog zeca🙂

  3. dedodoflim мај 11, 2011 у 5:53 pm #

    Ja već pomislio da je meni rodjendan, medjutim kada sam pogledao u kalendar, odmah mi je bilo jasno da je u pitanju neki kantautor, ili zvezdoznanac kao Dj. B. Djordano Bruno🙂🙂 Ili je to ipak Djordje Balašević, premda ove inicijale ima i onaj koji je mene izmislio! Baš popularne face😉

  4. Alex мај 11, 2011 у 6:39 pm #

    E, Panonski mornar baš nema ni jednu rodjendansku pesmu, pa evo ovo.

  5. dudaelixir мај 11, 2011 у 7:56 pm #

    Mom kumu koji živi u Las Vegasu!😉

  6. Stepski Galeb мај 11, 2011 у 7:56 pm #

    Ne, ne, meni je rođendan bio u FEBRUARU!!! Ali hvala ti, svejedno… Volim i ja vas!😛

  7. dudaelixir мај 11, 2011 у 7:56 pm #

    Šalim se malo, znam kome i srećan mu rodjendan i neka te još dugo uveseljava!🙂

  8. shunjalica мај 11, 2011 у 9:34 pm #

    heeej, haj! srećan rođendan!!!!😀

  9. sarah мај 12, 2011 у 10:03 am #

    Divno, ulepsao nam je puno godina svojim stihovima…😀
    gde ti na njega da zaboravis, 😀

  10. afroditta мај 12, 2011 у 4:33 pm #

    Pa da mu i ja cestitam. Zasluzio je!🙂

  11. zelenavrata мај 15, 2011 у 1:52 pm #

    Meni taj dan bese sacuvajmeboze..inace pored Djoke i drugarici rodjendan..srecno im svima.

  12. Branko Baćović мај 16, 2011 у 9:37 pm #

    Cool🙂

Оставите одговор

